הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 19-04-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
ההכנות לחג רבות אך לפנויים שביניכם צפויות הכרויות חדשות, וגם יש אפשרות לקשר רומנטי. אתם נראים טוב ומצב הרוח בהתאם. נצלו את הזמן כדי לקבוע מפגשים ופגישות שיתקיימו מיד לאחר החג. האנרגיה הגבוהה ושמחת החיים המציפות אתכם היום עלולות לגרום לכם לבזבוז כספים לא מבוקר. שמרו לא להגזים ובמיוחד לא להתחייב לטווח ארוך להוצאות גדולות במיוחד.

שור
אתם לקראת יום חגיגי מאוד אך הפכך קמעה, שמשתלט עליכם בניגוד לרצונכם. באישי הדברים אינם מתקדמים כפי שאתם רוצים וגם המצב הכספי מדאיג אתכם. כדאי מאוד לא לפוצץ מצבים רק בגלל שנכנסתם ללחץ. יש להתאזר בסבלנות משום שצפויות התפתחויות חיוביות. בתחום הרומנטי, צפויה התפתחות לטובה, מה שמחזק אתכם ומעניק לכם כוחות להתמודד. אל תנסו להעתיק מודל של זוגיות מאדם אחר. אם תחפרו אצלו מתחת לפני השטח, תגלו דברים שלא שיערתם שהם קיימים.

תאומים
הקופצנות שלכם גורמת לכם לבזבז יותר מידי זמן על ויכוחים במקום ליהנות מן היום החגיגי. לקראת חציו השני של היום ישתפר המצב ותוכלו להפנות מעט משאבים לקצת רומנטיקה שנמצאת ממש בהישג יד. מחמאות ופרגונים יגיעו מכל עבר וכל מה שנותר לכם לעשות זה להתרווח בכורסא וליהנות. אתם נמצאים בתקופה נפלאה לכל ענייני השותפויות, וגם נישואין כלולים.

סרטן
נראה כי ביקור של קרובי משפחה ואירוחם בערב החג, כמו גם נסיעות וטיולים, כל אלה עומדים על הפרק ואתם עסוקים בסגירת תאריכים מדויקים. קשה לכם לקחת יוזמה, אך בסיומו של התהליך תרגישו מצוין ותקבלו פידבקים חיוביים מהסביבה. אל תהססו יותר מידי, פשוט עשו את מה שאתם חייבים. בתחום הביתי – חל שיפור ביחסים קיימת הזדמנות אמיתית לשיפור.

אריה
יום טוב וחגיגי מבחינת ההרגשה הפנימית. אתם יודעים מה מתאים לכם ויכולים לעיתים לצפות את המתרחש, הרבה לפני אחרים. נצלו את הכישרון האינטואיטיבי הזה לצרכים אישיים. אל תחלקו 'מתנות' חינם למי שלא מחזיר לכם באותו מטבע. התמימות והנדיבות שלכם מתפרשת על ידי אחרים כנאיביות שלא במקומה. זמן רב מדי הנחתם לכישרונותיכם להישאר בתרדמה, הגיע הזמן להתחבר עם האמת הפנימית שלכם.

בתולה
אתם סובלים מהתקף של 'משפחתולוגיה' חגיגית. הסיפורים חוזרים על עצמם ואין לכם יותר מידי סבלנות להקשיב. אל תרגישו רגשי אשמה. נראה שהקדשתם יותר מידי זמן לבית ולסידורים, שמהם נהנו בעיקר אנשים אחרים. קחו זמן גם לעצמכם, עם או בלי בן/ת הזוג, העיקר שתרגישו שאתם עושים משהו חיובי למען עצמכם. ידיעות שמגיעות ממרחקים, עשויות לבשר על הצלחתו של אדם שאתם חפצים ביקרו.

מאזניים
דווקא לקראת החג חשוב לכם להרגיש שאתם עצמאים בשטח ולא נכנעים לתכתיבים של אף אחד. האמת היא שבניתם לעצמכם בראש סיטואציה שרק לחלקה יש אחיזה במציאות. נראה שאתם נוטים להאשים ולחשוד באחרים יותר מהדרוש. במצב כזה לא פלא שיש מתח בזוגיות. תרדו מהעץ הגבוה עליו טיפסתם לפני שתקלעו לעימות רציני. אתם חייבים לפרגן לעצמכם בילוי פורק כעסים ומשקעים, וזאת גם אם מישהו יטען שאתם נוהגים בקלות דעת ובילדותיות.

עקרב
האווירה סביבכם חגיגית ושמחה אבל איכשהו אתם עדיין מתלבטים, ביניכם לבין עצמכם, בנוגע למספר נושאים בעת ובעונה אחת. חשוב לתת את הדגש על ביצוע המטלות החגיגיות על פי סדר עדיפויות. גמישות תמיד באה בחשבון אך בתוך מסגרת כוללת של פעילות. אי אפשר יותר לדחות החלטות מסוימות שמחכות כבר זמן רב לסגירת מעגל. הרקיע מייצג הצלחה בחיזורים, כמו גם מצב הפכפך ונזיל.

קשת
יום מצוין וחגיגי מבחינת ההרגשה הכללית. אתם אופטימיים ומלאי מרץ. אווירה ממש טובה בבית. עם זאת, משהו שקלטתם בחושיכם הערים, דורש טיפול אבל אתם מתפתים לדחות את הנושא ולהתעלם. כידוע, דחייה לא תגרום לשום דבר להיעלם מעצמו. לעיתים אתם נוטים לשקוע בחלומות ופנטזיות פרועות בלי שיהיה לכם צל של מושג איך להתקדם לכיוון הנכון. הרקיע מבשר על הצלחה שהיא הודות לקרמה שלכם ושאין לה כל קשר עם תכנון כלשהו.

גדי
נראה כי בתנאים שנוצרו, הכרחית חשאיות מסוימת בתחום הרומנטי, גם אם החג ניצב בפתח. קשר מתפתח עם מישהו שמחובר בעקיפין לאדם קרוב אליכם. אתם מתלבטים אם בכלל כל העניין כדאי אבל זה חזק מכם. הרגשות סוערים. קחו בחשבון שעלולה להיווצר אי נעימות רבה אם הדבר ייוודע שלא בעיתוי המתאים ובמיוחד אם הכוונה שלכם אינה לכיוון רציני אלא לקטע חולף. תחשבו על זה!

דלי
האווירה הכללית קצת מעצבנת, גם אם היא אמורה להיות חגיגית, ואתם מרגישים מוגבלים מאפשרויות הפעולה. התחושה הזאת יכולה להיעלם כפי שהגיעה במידה ותיקחו את כל מה שקורה בפרופורציות הראויות ולא תעשו עניין מכול זבוב. אתם מאוד רוצים לבלות ליל חג רגוע בלי יותר מידי בלגאנים. כדאי שתיתנו ביטוי למחשבות ולא תשמרו את הרגשות בבטן.

דגים
יש לכם הרגשה של התנגדות ועוינות מצד מישהו במשפחה המורחבת, אבל הדבר אינו נכון. מוטב לבדוק בזהירות מה הבעיה. אולי תוכלו להטות אוזן קשבת ולעזור. הרגישות וכושר הדיבור שלכם יעזרו לכם. ההרגשה ההדדית תשתפר לאחר הבירור. עליכם לפתח טכניקות חדשות להתגבר על קשיים. אין די בתפניות קטנות שאתם מבצעים בחייכם. אם רצונכם בשינוי מהותי, תצטרכו להמר על התחדשות טוטאלית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button