הורוסקופ יומי

הורוסוקופ יומי / אסטרולוגיה יומית 27-06-2020

כל המזלות. בעמוד הורוסקופ יומי תוכלו לקרוא מה צופים הכוכבים למזל שלכם בכל התחומים: אהבה, פרנסה, קריירה ועוד...

ברוכים הבאים להורוסקופ יומי ותחזית אסטרולוגית יומית לגלגל מזלות האסטרולוגיה

הורוסקופ מזל טלה

אנרגיה קוסמית מולידה גישה כפייתית במקצת. המטרות שהצבתם לעצמכם אינן תואמות תמיד את יכולותיכם הפיסיות והנפשיות. קחו בחשבון כי סף הרגישות שלכם נמוך. כל מה שקורה סביבכם, היום או בכלל, משפיע עליכם אך אינו בהכרח מכוון כלפיכם. למדו לסנן את ההתרחשויות ולא להגיב באופן מיידי. קשר קרוב עם אדם מסוים, שהשתפר מאוד לאחרונה, עלול להתערער כתוצאה מתקרית בה תהיו מעורבים.
רוח ונפש: בהכוונה רוחנית שבוצעה באמצעות סימבוליקה של בעלי חיים (קיימים גם קלפי טארוט בנושא) עלתה בגורלכם רוח של חיפושית: המסר המועבר לכם הוא: הצלחה בעקבות דבר-מה העולה ממעשים שלכם בעבר.
הורוסקופ שנתי מזל טלה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל שור

בהשפעתה הנמרצת של אנרגיה סוערת אתם חשים במצב רוח לוחמני במהלך היום. יש לכם הרגשה שמנצלים אתכם ולא ממש מבינים אתכם. הדבר נכון לגבי חיי החברה וכמו כן גם בבית. אפילו במישור הרומנטי יש איזו שהיא אווירה של תסכול. בעצם מה שאתם צריכים יותר מכל- זאת מנוחה למוח. אם אין לכם אפשרות לברוח מכולם למספר ימים, קחו לפחות מספר שעות להתרגעות בהתבודדות.
רוח ונפש: בקריאת ניבוי במטוטלת (שיטה אינטואיטיבית העושה שימוש בתנודותיו של מכשיר חרוטי הסובב בתוך מעגל) שבוצעה עבורכם, עלתה בגורל צללית של מטחנת-קפה: הצללית רומזת על הצורך בעצתו של אדם מבוגר ומלא בניסיון חיים.
הורוסקופ שנתי מזל שור

הורוסקופ מזל תאומים

מצבו העכשווי של הרקיע עשוי להוליד הרגשה אופטימית גם בלב הפסימיים שביניכם. היום מתאפיין בתחושת אופטימיות החל משעות הבוקר המוקדמות. מצבכם המשפחתי והכללי עומד להשתפר בזכות מהפך שהצלחתם לחולל בחיים שלכם. הזדמנות שנפלה לכם כמו משמיים, מאפשרת לכם לנשום לרווחה. המאמץ העצום הנדרש מכם כדי לבצע את השינוי ישתלם בסופו של דבר.
רוח ונפש: בשיטת תקשור העושה שימוש בדמיון מודרך, עלה בגורלכם סמל של מכרה פחם: המסר הוא – יש לפשפש בנבכי העבר כדי להסיר את החסימות של ההווה. במקביל, זכיתם בקלף שני לבבות המבשר על אהבה יפה, טהורה, תמימה וזכה – כמו גם על שותפות מוצלחת.
הורוסקופ שנתי מזל תאומים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל סרטן

מצב הירח עלול להוביל לראייה מבולבלת של המציאות. חוש השיפוט שלכם לא נמצא היום בשיאו. הימנעו מלקבל החלטות או לנקוט פעולות דרסטיות, במיוחד כאלה שכרוכות בהחלטה משמעותית. מומלץ להתייעץ עם חברים. אחד מהם ייתן לכם עצה חשובה ונבונה שתמנע צעד טיפשי שאתם עלולים להצטער עליו. בתחום הזוגי צפויות התפתחויות מפתיעות.
רוח ונפש: בשיטת תקשור העושה שימוש בדמיון מודרך, עלה בגורלכם סמל של איילה: המסר הוא – באהבה, אין לחשוש מתגובותיו של הצד השני: אם אתם חוששים מפניו, הרי כדאי לשקול מחדש את העניין.
הורוסקופ שנתי מזל סרטן

הורוסקופ מזל אריה

החלומות הנבואיים שלכם מבשרים על חדירתן של אנרגיות מיסטיות. עם כל הביטחון שלכם, שנוטה לפעמים להיות מוגזם, השאירו קצת מקום לאמונה בכוח עליון. היום התעוררתם לתוך בוקר בו אתם חשים פחות התלהבות וגם האגו שלכם קצת נחלש, לשם שינוי. תנו גם לצד השני לעשות חלק מן ההשקעה בקשר. אינכם חייבים להיות בשליטה כל הזמן.
רוח ונפש: בקריאה לניבוי העתיד העושה שימוש במטוטלת אשר סביבה פזורים מסרים רוחניים, עלה בגורלכם המסר הבא: זו תקופה חשובה בחייכם ואתם עומדים להיכנס אל נתיב אשר יתקיים זמן רב בחייכם, דווקא משום כך כדאי שתגלו זהירות בהחלטותיכם. במקביל, עלה בגורלכם מסר האומר: הפתרון לבעיה שמטרידה אתכם טמון בעולם החלומות שלכם, אל תתעלמו ממסרים המגיעים אליכם בחלום.
הורוסקופ שנתי מזל אריה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל בתולה

הרקיע משגר אליכם אנרגיות תזזיות והפכפכות. הוויכוחים התכופים גורמים לכם לתחושת עייפות ולבלבול. היום יתחיל בהרהורים כבדים בכיוונים של חשבון נפש. יש צורך בסגירת חשבונות מן העבר, במיוחד עם מישהו שהיה קרוב אליכם, ואתם מרגישים מחויבים כלפיו. שיחת טלפון תקל על הרגשתכם, גם אם תהיה קצרה ולא ממצה. ביקור באתר טבע יתרום לתחושת ההרמוניה.
רוח ונפש: בקריאה לניבוי העתיד העושה שימוש במטוטלת אשר סביבה פזורים מסרים רוחניים, עלה בגורלכם המסר הבא: זהו זמן נפלא להגות בבעיה על רקע פסיכולוגי ולדון בה בחופשיות עם אדם בעל ניסיון בנושא או בתחום. במקביל, עלה בגורלכם מסר האומר: צפוי מזל גדול לאדם שאתם אוהבים, המזל ישפיע לטובה גם עליכם.
הורוסקופ שנתי מזל בתולה

הורוסקופ מזל מאזניים

מצב האנרגיות שלכם עלול לעורר תחושות מכבידות, אבל אתם מוכרחים לצאת מהבית ולא להסתגר בין ארבע קירות. ההתבודדות שלכם עוברת היום משלב חיובי לשלילי. מספיק לחשוב ולהתלבט, הגיע הזמן לפעול. שום דבר לא יקרה מעצמו ועליכם להיענות בחיוב להזמנות לאירועים חברתיים שונים. תתפלאו בכמה מקומות אפשר לבקר ביום אחד.
רוח ונפש: בקריאת העתיד שבוצעה עבורכם באמצעות קריאת צורות במשקע של קפה, עלתה בגורלכם צורה של עלה: המסר הוא – שגשוג ופריחה בעתיד הקרוב, וזאת גם אם אתם ספקניים.
הורוסקופ שנתי מזל מאזניים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל עקרב

כוכבים הרפתקניים משגרים אליכם אנרגיות מפתות. התחלת קשר רומנטי שנראית לכם מבטיחה עלולה להתפוצץ כמו בלון. אל תסמכו על אנשים שמתיימרים להיות 'יודעי כל' ומספרים לכם כל מיני סיפורים מצוצים מן האצבע. הכוונות הטובות אינן מספיקות. היזהרו מאוד מאנשים שכבר רימו אתכם בעבר. הם לא אומרים את כל האמת ואתם עלולים להיפגע.
רוח ונפש: בקריאת העתיד שבוצעה עבורכם באמצעות קריאת צורות במשקע של קפה, עלתה בגורלכם צורה של תוף: המסר הוא – יש לנטרל אדם שלשונו נוטפת ארס.
הורוסקופ שנתי מזל עקרב

הורוסקופ מזל קשת

אנרגיות הכוכבים עלולות להוליד בכם הססנות וחוסר ביטחון שאינם אופייניים לכם. אל תחששו לקבל החלטות. עכשיו כאשר יש לכם קצת יותר זמן פנוי, אתם מפתחים כעסים על אנשים שאינם זמינים עבורכם. כדאי לזכור שממש לא מזמן, המצב היה הפוך. נסו להיכנס לנעליים של הזולת ולהבין את המצב לאשורו. ממש לא מומלץ להתחיל להתלונן. סבב קצר של טלפונים יעזור לכם למצוא מישהו שלא ראיתם זמן רב ושישמח מאוד לראותכם.
רוח ונפש: בקריאת העתיד בשיטת הפירומנסיה (שיטה העושה שימוש בלהבות אש של נרות דולקים) עלה בגורלכם מסר האומר: לא תוכלו להשביע את רצון כולם, השביעו את רצונכם שלכם לפחות.
הורוסקופ שנתי מזל קשת
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל גדי

למרות שתתחילו את היום בתחושה מדוכדכת משהו, הרי שהעניינים ישתפרו במהירות. מישהו קרוב אליכם יעודד אתכם וההשפעה של הדברים תלווה אתכם משך כל היום. החיים נראים לכם יפים ומלאי הפתעות. צפויה נסיעה אשר במהלכה תגיעו למקום לא מוכר ומעניין במיוחד. נצלו את השפעתו של יסוד האש כדי לזכות בתמיכתם ובאהבתם של ילידי המזלות טלה, אריה וקשת.
בקריאת העתיד בשיטת הפירומנסיה (שיטה העושה שימוש בלהבות אש של נרות דולקים) עלה בגורלכם מסר האומר: רק עגלון יוכל להוציא את העגלה מן הבוץ, על-כן אל תזלזלו בערכו של מקצוען הבקי בתחום שאינכם מבינים בו.
הורוסקופ שנתי מזל גדי

הורוסקופ מזל דלי

מצב הכוכבים שלכם מוליד תסיסה פנימית ותזזיות. היום צפויה לכם נסיעה לביקור חברים או טיול משותף. אתם צריכים לגייס את כל כוחות הנפש ולמתוח את הסבלנות עד הקצה. דברים שתשמעו עלולים להרגיז אתכם, מכיוון שחלקם יגיע מאנשים שאינכם בוטחים בהם כלל ומאלה המתיימרים להיות בעלי דעה נחרצת בנושאים שאין להם מושג בהם.
בפריסת חיזוי עתיד וקבלת מסרים שהתקיימה לכבודכם בשיטת הפנג-שוואי והאי-צ'ינג, התקבל עבורכם המסר הבא: יש לדכא את הדחף להתרברב, גם התלהבות יתר עלולה ליצור רושם של יוהרה.
הורוסקופ שנתי מזל דלי
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל דגים

היום הוא יום בסימן נסיעות בשל שליטתו הזמנית של המספר 5 בחייכם. קחו בחשבון שמחר אתם חוזרים לעבודה ואם תהיו עייפים מדי, לא תוכלו לתפקד בצורה מיטבית כפי שנדרש מכם לאור הלחץ שצפוי בתחום זה. מומלץ לתכנן את היום בצורה כזאת שתגיעו הביתה בשעה סבירה ובשעות כאלה, שתוכלו לבלות מספר שעות שקטות עם בן (בת) הזוג על מנת להירגע מן ההתרחשויות שעברו עליכם.
בקריאת ניבוי במטוטלת (שיטה אינטואיטיבית העושה שימוש בתנודותיו של מכשיר חרוטי הסובב בתוך מעגל) שבוצעה עבורכם, עלתה בגורל צללית של עצי ברוש: הצללית רומזת על הצורך בעמידה איתנה מול מכשולים.
הורוסקופ שנתי מזל דגים


אנחנו מקווים שנהנתם לקרוא הורוסקופ יומי שהוכן על ידי אסטרולוגים מומלצים. עמוד זה מעודכן עבור כל מי שאוהב לקרוא הורוסקופ יומי, אסטרולוגיה, התאמת מזלות, התאמה אסטרולוגית, הורוסקופ שבועי, הורוסקופ מזלות יומי, אסטרולוגיה הורוסקופ יומי, הורוסקופ תחזית יומית, הורוסקופ מזל עקרב, הורוסקופ מזל טלה, גלגל המזלות, הורוסקופ מזל תאומים, הורוסקופ מזל שור, הורוסקופ מזל בתולה, הורוסקופ מזל גדי, הורוסקופ מזל דלי, הורוסקופ מזל דגים, הורוסקופ מזל מאזניים ועוד.


Back to top button