הורוסקופ יומי

אסטרולוגיה יומית 23-01-2020

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

מזל טלה
עליכם לקבל החלטות בעלות השפעה לטווח ארוך. לא ממש מתאים לכם לחתוך עניינים אבל זה צו השעה. יציאה לעצמאות אינה קלה עבורכם אבל מצד שני אתם כמהים לתרגל את היכולות שלכם בזמן אמת. אין לכם מה לדאוג. צפויה הצלחה. בזוגיות אתם מגלים קצת חוסר סבלנות כלפי טיפוסים שלא עומדים בציפיות. נסו להבין את הצד השני. הרקיע קובע כי יהיה עליכם להקריב דבר מה כדי לזכות בדבר מה אחר טוב מן הראשון.
הורוסקופ שנתי מזל טלה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

מזל שור
יום מצוין מבחינת ההרגשה הכללית. אתם אופטימיים ומלאי מרץ. אווירה ממש טובה בבית. עם זאת, משהו בשגרה היומיומית שלכם דורש טיפול דחוף אבל אתם מתפתים לדחות את הנושא ולהתעלם. כידוע, דחייה לא תגרום לשום דבר להיעלם מעצמו. לעיתים אתם נוטים לשקוע בחלומות ופנטזיות פרועות בלי שיהיה לכם צל של מושג איך להתקדם לכיוון הנכון. הרקיע מבשר על הצלחה שהיא הודות לקרמה שלכם ושאין לה כל קשר עם תכנון כלשהו.
הורוסקופ שנתי מזל שור

מזל תאומים
אתם עולים על רעיון יוצא דופן, אך הסובבים אתכם מוציאים לכם את הרוח מן המפרשים. גלו אסרטיביות. הקריירה שלכם לא להיט וההוצאות עולות. לא פלא שאתם נתקפים בדכדוך. המזל שלכם הוא ביכולת ההתאוששות המדהימה שאותה אתם מנצלים היום עד הסוף. שיחת טלפון שלה ציפיתם זמן מה, מגיעה סוף סוף בעיתוי מושלם. צפוי ערב מדהים. תנו לאהבה לנצח. הרקיע מבשר על פגישה הצפויה להתקיים עם אדם הקשור בעברכם הרחוק.
הורוסקופ שנתי מזל תאומים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

מזל סרטן
כבר היו לכם זמנים טובים יותר, במיוחד מבחינת עסקים. אתם עדיין מתלבטים ביניכם לבין עצמכם לגבי מספר נושאים בעת ובעונה אחת. חשוב לתת את הדגש על ביצוע מטלות על פי סדר עדיפויות. גמישות תמיד באה בחשבון אך בתוך מסגרת כוללת של פעילות. אי אפשר יותר לדחות החלטות מסוימות שמחכות כבר זמן רב לסגירת מעגל. הרקיע מייצג הצלחה בהימורים, כמו גם צופה מצב הפכפך ונזיל.
הורוסקופ שנתי מזל סרטן

מזל אריה
יש לכם נטייה מוזרה להתרחק ממי שרוצה את קרבתכם ולנסות להתקרב למי שלא. הגיע הזמן לעשות סדר בבלגן ולמצוא את המעגל החברתי שמתאים לכם על פי בחירתכם ולא בלית ברירה. יוזמה ובררנות הן מילות המפתח. הפגינו ביטחון עצמי ואל תסמכו על אחרים שיעשו עבורכם את העבודה. צפוי לכם קשר קליל ומשעשע, אך אינכם צריכים להסיק מכם כי אינו יכול להפוך למשמעותי ומחייב.
הורוסקופ שנתי מזל אריה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

מזל בתולה
לימודים בתחום חדש ומרתק יגרמו לכם להתרגש, אחרי תקופה מושכת למדי של שיממון אינטלקטואלי. אל תציגו את העניין כפרובוקציה אלא כמין פעולה שמביאה אתכם למקום רצוי ונכסף מבחינה אישית. השאיפה שלכם צריכה להיות לפרגן לעצמכם ואם באמת זה יהיה המסר שתעבירו לאחרים, כך יתקבל העניין, בהסכמה ומתוך עידוד. הרקיע מבשר את חיוכה של אלת המזל ועל כן, זה הזמן לבצע הימור גדול בתחום שבינו לבינה.
הורוסקופ שנתי מזל בתולה

מזל מאזניים
זה מן יום המאופיין במגמות סותרות. מצד אחד נראה לכם שהתקדמתם הרבה מאוד יחסית לעבר. מצד שני, יש עדיין דברים שלא השתנו כלל. החשיבות העליונה היא דווקא בתחום התעסוקה, מה שיקנה לכם עצמאות כלכלית ומחשבתית. בשלב השני תוכלו לטפל בנושאים אחרים. בשלב זה, התמקדו על מה שדחוף יותר. הרקיע צופה לכם מצבים ממוסדים ושמרניים. הוא טוב ונפלא עבור אלה מכם המבקשים לתעל את אהבתם אל תוך מסגרת ממוסדת.
הורוסקופ שנתי מזל מאזניים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

מזל עקרב
יום לא קל עבורכם שרצוף בדפיקות לב ומתח. תקבלו הצעה שנראית יותר מידי טובה מכדי להיות אמיתית. אל תתפתו למרות הלהיטות שלכם להוכיח לאחרים שיש לכם את היכולת להצליח. את החשבון תצטרכו הרי בסופו של דבר לשלם בעצמכם. בדקו עד הסוף אם באמת כדאי לכם לקחת ולו את הסיכון הקטן ביותר. כנראה זה לא העיתוי האידיאלי. שימו לב לאנשים הלוטשים עיניים אל משהו השייך לכם, וזאת בין אם מדובר ברכוש או במשרה.
הורוסקופ שנתי מזל עקרב

מזל קשת
אנשים בעלי השפעה מתלהבים מהיכולות שלכם ויש מצב שתתכננו כיצד לקבל קידום או תוספת למשכורת. זאת בתנאי שתדעו לנצל את העיתוי הנכון, לדרוש את המגיע לכם ובכלל להיות יותר אסרטיביים. קשה לכם לעמוד על שלכם אבל עם קצת תרגול תיווכחו לדעת שזה לא רק אפשרי אלא אפילו מהנה. תחושת הכוח וההתעצמות הפנימית תקדם אתכם למקום טוב יותר. הרקיע מבשר על עצה חכמה שאתם זוכים לה מפיו של אדם נכבד ורב תהילה.
הורוסקופ שנתי מזל קשת
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

מזל גדי
אל תעבירו הלאה את מה שקשה לכם להתמודד איתו. נראה שאתם לא ממש לומדים לקח מדברים שעברתם בעבר. הסבלנות של אנשים קרובים עומדת לפקוע. אל תמתחו את החבל יותר מידי. בענייני עבודה עליכם להחיש את הקצב למרות שנדמה לכם שאתם עושים המון, בעצם אין הדבר כך. נצלו את מלוא הפוטנציאל שלכם ואל תעשו לעצמכם הנחות גם במקומות הלוחצים. אל תתנו את ליבכם לאדם אנוכי המרוכז בתוך עצמו, מגיע לכם הרבה יותר טוב מזה.
הורוסקופ שנתי מזל גדי

מזל דלי
אתם מנסים להגן על המשפחה שלכם בכל מחיר ומצד שני, חשוב לכם, לא פחות להתמקד בצרכים האישיים שלכם. צפוי יום של קונפליקט אשר במהלכו תגיעו להחלטות מרחיקות לכת. חשוב מאוד להציב גבולות לכל הנוגעים בדבר, וגם לומר לעצמכם מידי פעם- לא, למרות שמאוד מתחשק לכם לבצע מהלכים שמפתים אתכם מאוד. הימנעו מבזבוזים מיותרים. בשורות טובות תגענה אליכם בדרים מוזרות, כגון על ידי שליח. אל תתייחסו לדרך אשר על-פיה הן מגיעות, אלא אך ורק לתוכן.
הורוסקופ שנתי מזל דלי
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

מזל דגים
קצב החיים המסחרר הופך להיות רגוע יותר לאחר שקיבלתם החלטה להוריד את הטורים ולהקדיש כל יום זמן קבוע לעצמכם. פעילות חדשה כגון ביקור קבוע בחדר כושר או בקבוצת לימוד, תתרום לכם רבות. הזוגיות בסימן אינטימיות בשלה ובוגרת. מי שאין לו בן/ת זוג- ימצא את עצמו בקרוב בקשר חדש אשר עשוי להפתיע לטובה. יש לנהוג בדיפלומאטיות – גישה כוחנית עלולה לשבש את מהלך העניינים.
הורוסקופ שנתי מזל דגים

Back to top button