אורח חיים בריאאימון אישי

איך להגיע לשפע ואושר אישי?

אנשים בנתיב רוחני נאבקים פעמים רבות כדי ליישב את הסתירה הגלויה בין חביקת השלמות לבין שפע חומרי.

אזהרות בדבר הסיכונים הרוחניים הטבועים במרדף אחר השפע מצויות במרבית המסורות הדתיות. ישו אמר שקל יותר לגמל לעבור דרך קוף המחט מאשר לאדם עשיר להיכנס לגן עדן. בבודהיזם ובהינדואיזם נתיב הוויתור של נזיר מקודם כנעלה על פני זה של בעל הבית. בידיעה שבסוף אנחנו לא יכולים לקחת אותו אתנו, מדוע להתחייב לשפע?

התשובה מצויה במלה. המלה האנגלית Abundance מקורה במלה הלטינית Undare, שמשמעותה "עולה בגלים". התמצית של שפע היא האוקיינוס של החיים העולה בגלים של אהבה, אנרגיה והתלהבות. בחיבור לשדה הרוח האינסופי והבלתי מוגבל, השפע של היקום הופך לנגיש בעבורך.

הטבע והיקום הם מקור לשפע אינסופי

הטבע הוא שופע מיסודו. היקום הוא הביטוי האולטימטיבי של משהו שבא מכלום, תמצית סיפור הבריאה היא דומה למדי, בין אם אתה מאמין בבראשית, בפילוסופיה הוודית או בקוסמולוגיה קוונטית. מנקודת המבט של הפילוסופיה הוודית, לאינסופי, לבלתי מגולם הנצחי, יש פוטנציאל יצירתי שטבוע בו. היקום כפי שאנו מכירים אותו הוא ביטוי של נשיפה אחת של האל העליון מהא-וישנו (הוישנו הגדול). כשהוא שואף, ההתגלמות הקוסמית הנוכחית תתפוגג, עד לנשיפתו הבאה בה הוא יוצר מחדש את הזמן והחלל.

הטבע הוא באופן מהותי שופע. מספר מיני הצמחים ובעלי החיים על כדור הארץ שניתן להם שם הוא יותר מ-1.5 מיליון, שלפי ההערכה מהווים פחות מעשירית מאלו הקיימים. אנו חולקים את הכוכב הזה עם עשרים אלף מיני דגים, כמעט עשרת אלפים מיני ציפורים וקצת יותר משלושת אלפים מיני יונקים.

במעבר מהארצי לשמיימי, היקום הידוע מוערך כרגע כמאכלס 10 בחזקת 21 כוכבים! שהם 1 ולאחריו 21 אפסים: 1,000,000,000,000,000,000,000. מדענים עתה חושדים שכל החומר והאנרגיה הידועים הם רק ארבעה אחוזים ממה שקיים. כיום מאמינים שיתר תשעים וששה האחוזים של היקום מורכבים מחומר אפל ומאנרגיה אפלה. בנוסף לכמויות הבלתי ניתנות לשיעור של אנרגיה וחומר היקום גם שופע במסתורין.

מה לעשות כדי להשיג שפע בחיים?

שפע הוא מצב תודעה שבו אתה מאמין בקשר הברור והבלתי מעוכב שלך למקור היצירתיות. אתה בטוח באופן מהותי שהצרכים הבסיסיים שלך ימולאו. הערך הפנימי שלך הוא בלתי תלוי באחזקות החיצוניות שלך. אתה מכיר בכך שהיקום הוא שופע ושאתה ביטוי של היקום.
התחייבו לתודעה שופעת. על בסיס יומי, לפני השינה, ערכו רשימת מלאי של חייכם והרשו ללב להתמלא בהכרת תודה על הדברים, החוויות והאנשים בחייכם. אפילו בפעמים שבהם החיים אינם מתגלים בדרך שאתם רוצים הביאו שפע למודעות שלכם ותרגישו בתזוזה בנקודת המבט שלכם. עם תזוזה פנימית זו אתם תבחינו בשחרור ספונטני והשפע יזרום.
קרדיט: ד"ר דייויד סיימון.
לרשימת מאמנים אישיים להעצמה והמלצות לחצו על הקישור

Back to top button