אלטרנטיבלי Collegeלוח ארועי גופ-נפש-רוחלימודי מיסטיקה

סדנה / קורס קריאה בכף היד ביוקנעם – סופיה פטר

מחפשים סדנה / קורס קריאה בכף היד בצפון? הגעתם למקום הנכון

סדנה לקריאה בכף היד – כירולוגיה בהנחיית סופיה פטר ביוקנעם.
לפרטים מלאים על סדנת קריאה בכף היד ביוקנעם חייגו אליי: 072-2285405

סדנה מרוכזת, חווייתית, חד פעמית על קריאה בכף היד.
– במפגש חד פעמי נלמד את עיקרי השיטה קריאה בכף היד – כירולוגיה.
הנושאים : סוגי מבנה כף היד לפי 4 יסודות: אדמה אוויר, אש, מים. קווים עיקרים בכף היד כמו קו החיים, קו הגורל, קו השכל, קו הלב. סוגי אצבעות וכד'…
טיפים חיוביים למשתתפי הסדנה.
דמי השתתפות 100 ש"ח בלבד!
למשתתפי הקורס המעמיק בהמשך תינתן הנחה בסך 100 ש"ח…
בהמשך ייפתח קורס מעמק שתיים עשרה מפגשים ועוד חמישה מפגשי תרגול.
טלפון (שיחת חינם): 072-2285405
לפרטים נוספים על סופיה פטר:
https://index.alternativli.co.il/30.html

» מחפשים קורסים אונליין במגוון נושאי מיסטיקה? הכנסו כאן

הסבר על קריאה בכף היד:
לפני זמן מה מצאתי צילום כפות ידיי אשר נעשה בתקופת סטאז' בלימודי קריאת כף היד.
הדבר קרה לפני שנים רבות. לצילום היה מצורף ניתוח מעמיק בכתב ידי, אשר נדרשתי לעשות כשיעורי בית בקורס. נדהמתי לראות בניתוח זה ניבוי מדויק של עתידי.

באחד הדפים כתבתי אז: עקב נטייה וסימנים רבים שעל כפות הידיים, תחום המיסטיקה יהפוך כתחום עיסוקי העיקרי בעוד מספר שנים.
בזמנו עבדתי כמנהלת לשכה במשרד ציבורי, ובנוסף התחלתי לעסוק בתחום המיסטיקה, בתחילה כתחביב. כך התייחסתי בזמנו ללמודי קריאת כף היד.
בתקופה זו הייתי עדיין שקועה כל כולי בקריירת ניהול לשכה כעיסוק העיקרי, ורק בסתר ליבי חלמתי על תחום המיסטיקה. אז עדיין העזתי אפילו לחשוב, שיום אחד אעזוב את עבודתי הבטוחה ואעסוק בייעוץ ובטיפול אלטרנטיבי.
הדבר מוכיח עד כמה קריאה בכף היד יכולה להיות מדויקת ולנבא את העתיד, כמובן על סמך נתונים מסוימים ורצון האדם.

כאשר אנו בודקים את הסימנים הנכונים, יש באפשרותנו לדעת מה הסבירות של התגשמות הרצונות והכישרונות של האדם שעליו מדובר.
קווים בכפות הידיים משתנים כל מספר חודשים. עם כל החלטה ושינוי בחיינו, הדברים "נרשמים כמו גרף" בכפות ידינו. כך אצל אדם הימני, יד שמאל משקפת את העבר והפוטנציאל, והיא לא משתנה. לעומת זאת ביד ימין צצים קווים חדשים ואף אורך האצבעות משתנה (אצל אדם שמאלי הדברים קורים הפוך).
כך גם הסימנים על האצבעות והגבעות שבכף היד אינם משתנים. יכולים להופיע עליהם סימנים אסטרולוגים, עיגולים, משולשים ריבועים ועוד סימנים, אשר לכל אחד משמעות משלו. לפיכך, חשוב לתעד את כפות הידיים ולהשוות שינויים שחלים בהן. היום בכף ידי הימנית נוספו סימנים נוספים, לעומת זאת "נעלמו" סימנים אחרים.
אחד החוזים הגדולים ביותר בן זמננו היה הרוזן לואיס המון, המוכר בעולם ככירו. הוא היה פרשן הידוע בדיוק ובניתוח כפות ידיהם של אנשים מפורסמים שהפכו לאגדה.
בספרו "לשון כף היד" הוא מתאר כף ידו של תינוק בן 24 שעות, אשר כירו צפה לו קרירה כאיש עסקים מצליח. הוא התייחס לקו קריירה ברור וחזק. לאחר שנים התברר שהתחזית התגשמה בדיוק.

על מנת לראות חלוקת השנים והתאריכים של אירועים פוטנציאלים, יש להתייחס לשיטת השבע המפורסמת, או סקאלה של כל 10 שנים. בעבר התייחסו מומחי קריאה בכפות ידיים לחלוקה, כשהגיל המקסימאלי הוא 75 שנים, אך היום דברים השתנו, והגיל הממוצע של תוחלת החיים הוא לפחות 85 ויותר. לכן אני באופן אוטומטי מוסיפה עוד כ-15 שנה לחישובים.
אין זה חשוב לדעתי אם אדם חי 75 או 90 שנה, העיקר שיחיה חיים טובים.
אחת הדרכים למימוש ולחיים מלאי משמעות הוא להכיר את עצמנו ולנצל את הפוטנציאל והמתנות שקיבלנו עם לידתנו. בכך באה לעזור לנו קריאה בכף היד, אשר יכולה לגלות לנו רבות בגילוי היכולות והכישרונות שלנו. חשוב מכל שנדע, שאמנם באנו עם יכולות וחלומות, אך יש לנו עוד דרך לעשות ועבודה רבה כדי לממש אותם. הדבר תלוי עד כמה אנו נחושים ללכת עם נטיות ליבנו ולא להסתמך ביכולות בלבד. על כך נכתב :"הכול כתוב, אך הרשות נתונה"….

אני מברכת אתכם במימוש יכולותיכם וחלומותיכם. בהצלחה…
באהבה
סופיה פטר
טלפון (שיחת חינם): 072-2285405
לפרטים נוספים על סופיה פטר:
https://index.alternativli.co.il/30.html

אשמח לראותכם!

* הקורסים והסדנאות באחריות המטפל / מנחה הסדנא / מכללה. הסדנאות בלוח ארועי גוף – נפש – רוח בישראל מתעדכנות באופן שוטף. נשמח אם תעשו לייק לעמוד, כך תוכלו להשאר מעודכנים בכל האירועים הקרובים. תשתפו עם החברים שלכם כדי שגם הם יוכלו ליהנות מהעצמה אישית ויעשירו את חייהם באנרגיות טובות ובכלים שימושיים.

נושאים קשורים לעמוד זה:

Back to top button