הורוסקופ יומי

אסטרולוגיה יומית: 02-12-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

מזל טלה
יום טוב בו אתם מקבלים חדשות ממספר גורמים הקשורים לתחום הקריירה. החיפוש שלכם אחרי יציבות עלול לגרום לכם לקבל החלטה חפוזה ובלבד שלא להיות בחוסר וודאות זמן ממושך מידי שעולה לכם על העצבים. הזמן פועל לטובתכם והיה טוב יותר לו הייתם מגייסים קצת יותר סבלנות ואורך רוח. הרקיע רומז כי צפויה לכם הצלחה בכל אשר נוגע לענייני הבית, המשפחה, הילדים וההורים.

מזל שור
יום משובץ בדאגות וחששות. אתם מוטרדים מאוד בגין בני משפחה שעוברים קשיים לא מעטים במסגרות שונות. אתם חשים שעליכם להתערב התערבות אישית לוחצת כדי לסובב את הגלגל לכיוונים הנכונים. יתכן כי תיאלצו לקבל עזרה מצד אדם שניסיתם בכל הכוחות להוציאו מהתמונה. הפעילו דיפלומטיות וטאקט. מצד שני ובתחום הרומנטי, הרקיע רומז כי צפויה לכם הצלחה ככל שתשכילו לגלות גישה ספונטאנית, נועזת, מסתערת וכובשת.

מזל תאומים
חבל לבזבז את האנרגיות הטובות המגיעות היום אל גזרת מזל תאומים. נראה כי אתם נלחמים בכול הכוח על כל מיני דברים שוליים שאינם מהווים חלק חשוב או בעל השפעה על האספקטים החשובים באמת בחיים שלכם. בזבוז אנרגיה יקרה עלול לגרום לכם לתשישות גופנית ולעייפות נפשית. יום מצוין להתחיל להשקיע בעצמכם בכל התחומים. שקלו ברצינות להתחיל לימודים בתחום הרוחני.

מזל סרטן
רבים מכם שרויים היום בבדידות מזהרת ממש כמו שאתם מחבבים. הרבה דברים מפתיעים מתרחשים היום. אתם 'מגלים' באופן מקרי חבר מהעבר ויוצרים איתו קשר. יש סיכוי למפנה מפתיע. חשוב שתמצאו מישהו מתאים ואובייקטיבי לדבר איתו על המצב הרגשי שלכם. תחושת חוסר השקט שמלווה אתכם מזה זמן מה, מתחילה לחלוף. אתם מרגישים שהשינוי נמצא בפתח. רק תנו לזה לקרות.

מזל אריה
יש לכם יכולת עצומה לתת ולהעניק. אל תפחדו לפתוח את הלב. אדם שאתם אוהבים ומכבדים פותח את הפה ומספר לכם דברים מפתיעים במיוחד. כדאי שתעשו 'עבודה' נוספת על הדימוי העצמי שלכם, שעלול להפריע לכם להיות כנים בכל מאת האחוזים. ברגע שתעשו זאת תרגישו הקלה גדולה. הרקיע מבשר טובות לאנשי עולם התקשורת שביניכם, כמו גם צופן רמזים לגבי נסיעה מוצלחת.

מזל בתולה
כוכב מרקורי שליטכם מסתחרר עתה מן האנרגיה המופלאה המורעפת עליו משאר הגרמי השמיים. קשיים לא מעטים עומדים לפניכם עדיין אולם אתם מצליחים להיחלץ מתוך עמדת החולשה ולגרוף איתכם את כל העומד בדרככם. החוכמה והאינטלקט שלכם מאפשרים התקדמות. נסו לשמור מרחק מבעיות של אחרים ומהסתבכויות מיותרות שרק מעכבות אתכם. צפוי שינוי שבעקבותיו יחול שיפור במצב הכלכלי.

מזל מאזניים
הרקיע מעניק השראה לאמנים שביניכם, אך עלול להוליד אשליות אצל זוגות האוהבים. מאוד חשוב לכם כול מה שנוגע להרמוניה, איזון, יופי ושלווה. רבים מכם נוטים להתאכזב כאשר העולם המושלם והפנטסטי שיצרו לא עומד בקשיי המציאות. אתם חוששים להיפגע או להיקלע לסיטואציות מכאיבות או קשות. גישה זאת יוצרת אשליות וגורמת לכם לא פעם להרגיש מרומים עם שברי חלום שהתנפץ. כדאי להתחבר למציאות. עם הזמן תתחשלו.

מזל עקרב
יום נהדר עובר עליכם. סוף סוף אתם חשים רגועים ובטוחים בעצמכם לגבי עתידכם הכלכלי והאישי. הרומנטיקה פורחת ויש גם שיפור במצב חשבון הבנק, מה שתמיד גורם לכם לעלייה מיידית במורל. קשיים מסוימים עלולים להתעורר בתחום הבית בנוגע לאחד מבני המשפחה. אל דאגה, תתמודדו עם הבעיה בהצלחה! צפויה לכם אנרגיה קוסמית המייצגת צורך באהבה חדשה.

מזל קשת
הקסם האישי והחיוך התמים גורמים לכם להיות מחוזרים היום יותר מתמיד. אתם חשים וגם נראים טוב. אתם דוחים מזה זמן מה שיחה חשובה. הגיע הזמן לשוחח לפני שתסתבכו. האווירה בבית ממש טובה. לעומת זאת, בעיות שקשורות למישהו שתלטן יעלו על הפרק. כאן נדרשת החלטה דחופה. צפויה לכם אנרגיה קוסמית המייצגת פריון ושפע.

מזל גדי
יום מתאים לפעולה בתחום החברתי. אתם טועמים מכאן, בורחים לשם ולא מתמקדים. כל הדיבורים על רצון לזוגיות ולקשר, הם כנראה הרבה אוויר חם. יש לכם היצע גדול ואתם מהססים אם כדאי לוותר על כל השפע הזה למען אדם אחד. הגיע הזמן שתתבגרו או שתוותרו. בעיקרון, הגישה הזאת של חוסר מחויבות רגשית היא שטחית מאוד ומבטיחה הרבה אקשן ללא עומק. צפוי לכם היבט קוסמי המבשר על מפגשים עם דמויות מן העבר שהתגעגעתם אליהן.

מזל דלי
העניינים מסתדרים לשביעות רצונכם. אתם מרגישים ביטחון עצמי . ההרגשה הפיסית משתפרת אף היא. בתחום הרומנטי אין הרבה חדש. בגדול יש אהבה אבל בלי יותר מידי ניצוצות, אז הנה יש לכם אתגר ששווה להתאמץ בשבילו. בסך הכול יום נעים. אתם יודעים איך ליהנות מהחיים. צפוי לכם היבט קוסמי המנסה לרמוז לכם על הצורך במעט יותר גשמיות וקצת פחות הסתגרות והתבודדות. שיהיה לכם לבריאות.

מזל דגים
יום קצת מבולבל בו חשוב שתלמדו להתבטא בבהירות כלפי פנים וגם כלפי חוץ. אתם לא סגורים על עצמכם ומרחפים היום כמו עלה נידף ברוח. גם אחרים מתקשים להבין מה אתם מבקשים. זה מן מתאים להתאפס, גם אם הדבר מצריך וויתור על חלק מהחלומות הכי כמוסים שלכם. אי אפשר להשיג הכול בחיים, נקודה. צפוי לכם היבט קוסמי מבשר על פרשיות רגשיות מהסוג המקורי ויוצא הדופן.

Back to top button