הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 22-10-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
אל תתרוצצו יותר מידי. קחו את היום ב'איזי' וחלקו אחריות. העולם לא יתמוטט, אם תרשו לעצמכם להוריד פרופיל ולתת לאחרים לנהל את מה שצריך להיעשות. הכוחות הקוסמיים מציעים לכם לסמוך על מקורותיכם הטבעיים, ולא ללכת שבי אחר נוצותיהם של זרים. הצעה מעניינת מגיעה מחו"ל מגורם עסקי אליו הייתם קשורים בעבר הרחוק. יש לכם הזדמנות חד פעמית. אל תזניחו עבודת ניירת. בסך הכל, יום טוב מבחינה חומרית.

שור
השראה שאתם מקבלים מקולגה בעבודה משפיעה עליכם לטובה. אתם מסוגלים לבצע את מה שהוטל עליכם באופן הטוב ביותר. אל תדאגו יותר מדי. כל מה שעליכם לעשות זה להתארגן טוב יותר. יום מתאים להתחיל דיאטה ולהאיץ את הפעילות הגופנית. אתם זקוקים לפעילות פיסית כדי לאזן את העבודה האינטלקטואלית המאומצת. זה הזמן לבחון את רגשותיכם ולהתבונן במציאות כפי שהיא, מבלי ליפול טרף לעולם האשליות.

תאומים
קשה לעמוד בפני הקסם שלכם. אתם משחקים אותה קשוחים אבל מי שמכיר אתכם מקרוב יודע שאתם לא כאלה. עליכם לנסות להתרענן ולמלא את המצברים לפני שאתם פוצחים בפרויקט חדש שעולה על הפרק. השאפתנות והרצון להצליח דוחפים אתכם לצעדים פזיזים. לא כדאי למהר, במיוחד לא בעסקים. אתם עשויים להיכנס אל מעגל-חיים חדש ומכל מקום, צפוי סיומה של תקופה בעייתית.

סרטן
יום מוצלח בו אתם מתמודדים עם הנטייה שקפצה עליכם, להסתכל בצלחת של אחרים ומגלים בכך הקלה גדולה. הניסיון לכיוון מציאת עבודה חדשה מראה סימנים מעודדים. רעיון מקורי שלא חשבתם עליו קודם לכן ברצינות רבה מידי- עולה על הפרק ונראה הגיוני יותר מתמיד. בדקו את העניין לעומק. הרקיע מבשר טובות לאנשי עולם התקשורת שביניכם, כמו גם רמזים לגבי נסיעה מוצלחת.

אריה
גרמי הרקיע משגרים אנרגיות הרמוניות אל גזרת מזל אריה, והתוצאה בהתאם. צפוי יום מלא אנרגיות חיוביות. אכן, פעמיים "כי טוב". פריצת דרך שניתן להגדיר אותה כ'דרמה' חיובית מתחרשת בתחום העבודה. אתם בהחלט עולים על דרך חדשה ומצליחים להרשים את מי שמושך בחוטים. למרות ההתפתחויות המשמעותיות, אלל תתפתו להיכנס למצב של שאננות ולנוח על זרי דפנה.

בתולה
צפויים עימותים וקצרים בתקשורת. אל תגררו לפרובוקציות ולפעולות פזיזות וחפוזות שעלולות להביא אתכם למבוי סתום. מצב הרוח רגיש ורגשני ויש לכם נטייה לכעוס על כל דבר. יש מי שמקטר ומקטרג. זה לא שאתם מדמיינים. אבל, מה שנחוץ הוא קור רוח וחשיבה אנליטית כדי למצוא את דרך התגובה ההולמת. לפעול מראש ולא מהבטן.

מאזניים
הרקיע משגר אנרגיה פראית ומוטרפת הישר אל גזרת מזל מאזניים. עליכם לרסן את הדחף לפזר את כספכם וזמנכם בכיוונים לא נכונים. מיקוד חשוב במיוחד בימים אלה למטרות של חיפוש או החלפת עבודה. מופעלים עליכם לחצים ויש מי שמעמיד אתכם במבחן, בלי לטרוח וליידע אתכם בקשר לכך. אל תבטיחו השתתפות ושיתוף פעולה בפרויקטים או אירועים שאינם מעניינים אתכם.

עקרב
בעבודה, לאחר ימים של עייפות, קצב הפעילות שלכם עולה. צפויות הצלחות בתחום העסקים. כספים מגיעים ממקור לא צפוי ואתם מרגישים שאתם בדרך להגשמת חלום אישי. השיפור מתרחש גם בתחום הרומנטי. מצב הרוח המרומם משפיע על כל התחומים ואתם מרגישים במיטבכם. מאידך, ייתכנו שיבושים במהלכים שתוכננו בקפידה. מצד שני, המזל שורה על פעולות שלא ממש נשקלו.

קשת
היום מתנהל עבורכם בצורה מוצלחת, במיוחד לאור העובדה שתקבלו חדשות טובות מעמיתים לעבודה. יש לשקול ברצינות שינוי מהותי במשרד. חילופי תפקידים גם הם באים בחשבון. בתחום האישי אתם נאלצים להתמודד עם חוסר אמון שמגיע ממישהו קרוב לכם. לפני שאתם נכנסים למריבה ולעמדת התגוננות, כדאי לבדוק מה שורש הבעיה. אם אתם מרגישים שמגיע לכם לחיות ברמה גבוהה וליהנות ממנעמי החיים, לכו על זה.

גדי
במשך היום אתם עובדים קשה מאוד ורק לקראת הערב יש לכם הזדמנות להירגע. לפנויים זה יום מתאים במיוחד ליציאה לבלות אצל חברים. משהו שקט עדיף על פני פאבים אפופי עשן או מועדונים רועשים. בא לכם להתחבר אבל בקצב איטי ורגוע. חברים קרובים מוכנים לשתף פעולה. לכו על זה. היזהרו מאנשים המתיימרים להיות חזקים וסמכותיים מכפי שהם באמת.

דלי
יום מוזר בו כל מה שאתם מנסים לעשות יוצא לכם הפוך. קשר חדש שהתחיל בקול מהומה יורד לקרשים. אתם כבר לא יודעים אם אתם מעוניינים בו או לא. קשה לכם לאבד את החופש האישי ומצד שני אתם כמהים לאהבה ולחיבוק. הבלבול הרגשי יימשך במהלך השבוע. נסו לברר מה קורה באמת. זה הזמן לפרגן לעצמכם את אשר מעולם לא פרגנתם. לכו עם עצמכם עד הסוף.

דגים
אתם מנסים להבין מה קורה בזוגיות שלכם אבל המסקנות שלכם מתבססות על חומרים שגויים. אתם ניזונים יותר מידי משמועות. כדאי לדחות את המחשבות האלה למועד אחר. הרגשנות העודפת בה אתם שרויים לא תקדם אתכם. גם לא חקירה צולבת. הדבר המועדף הוא להרפות. תזרמו עם מה שקורה. "התעלומה" תיפתר מעצמה. זה הזמן לעשות למען אנשים צעירים במשפחה, וזאת גם אם הדברים באים על חשבונכם.

Back to top button