הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 25-09-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
מצב הרוח שלכם מתדרדר אבל אתם לא נותנים לעצמכם לגלוש לתהומות עמוקים מידי וטוב שכך. עליכם לצאת מתחום הדיבורים ולעבור לתחום המעשים, במיוחד בכול מה שקשור בבני משפחה. פידבק חיובי מגיע מכיוון העבודה. אתם מקבלים מחמאות ונותנים לכם להרגיש שלוקחים אתכם ברצינות. הרקיע מבשר על תקופה של זוהר ומלכותיות. הוא צופה קשרים עם אנשי שררה, כמו גם עם גורמים ב-"חלונות הגבוהים".

שור
כוכב ונוס שליט מזלכם מושפע השבוע מתופעה קוסמית המעניקה לכם קלילות ושובבות ילדותית ומהנה. יש לכם אפשרות של ממש לעשות משהו שישפר את מעמדכם בעבודה. גישה ישירה ואמיתית, פשוט אין לה תחרות. בתחום האישי- יש לכם תחושה שמערכת יחסים טובה הולכת ונהרסת לה בהדרגה ולא עוזר שום דבר. אתם מנסים למנוע חיכוכים וויכוחים אבל זה קורה יותר מידי בזמן האחרון. אולי כדאי לעבור לפסים ידידותיים ולהוריד לחץ, לפחות באופן זמני.

תאומים
אתם מצליחים לחדש כוחות נפשיים ולהרים פרויקט חשוב. יש מי שלא מבין מה בדיוק אתם מנסים לעשות ויתכן כי תשמעו לא מעט דברי ביקורת שמוטב להתעלם מהם. הכיוון שלכם ברור לכם לחלוטין וגם ככה יש לכם רגשי אשמה, כך שללא ספק אינכם זקוקים לתוספות שליליות. צפויה התחדשות רומנטית שקשה לחזות את תוצאותיה. הרבה מאוד תלוי בנכונותכם לגלות איפוק וסבלנות. אתם מצליחים לעניין אדם אשר יודע לגלגל כסף. גם אם הוא מוזר במקצת, עצותיו שוות זהב.

סרטן
הרגשתכם תהיה כאילו שבתם הביתה. הביישנות שלכם מגיעה לידי ביטוי במקומות הכי לא מתאימים והיום אתם חווים לא מעט רגעי מבוכה. למרות ההרגשה הפנימית, הרושם שאתם עושים על אנשים הוא טוב ועליכם להפנים את העובדה שלא כולם מרגישים את הסערה המתחוללת אצלכם בפנים. אל תסרבו מראש להצעות גם אם הן לא נראות לכם. קחו זמן לחשוב.

אריה
בילוי עם חברים שלא ממש מקשיבים רק גורם לכם להרגיש רע יותר עם עצמכם. מה שנחוץ לכם זה מישהו שיקשיב, יעודד וייתן לכם אופציות אחדות לפעולה. אתם מרגישים תקועים מצד אחד ומבודדים מצד שני, למרות שכל היום יש סביבכם אנשים. את המצב האבסורדי הזה אתם חייבים להפסיק. ומה שיותר מוקדם – יותר טוב! הרקיע צופה מצבים אשר לפיהם אתם נצמדים אל זיכרונות העבר, ועל כן הוא מציע לכם לפרץ דרך בכיוון חדש ומרענן.

בתולה
סוף סוף יש לכם קצת נחת ותחושת סיפוק. עם קצת מאמץ אפשר לסחוט מכם הודאה נדירה שאתם מאושרים. אתם מצליחים יותר ויותר להיצמד להווה. התוצאה ברורה מאליה, הזוגיות בפריחה. בעבודה- המצב סביר אבל משעמם לכם. אתם שוקלים ברצינות אפשרות של שינוי אבל לא ממש יודעים מאיפה להתחיל. צפוי לכם אות המתריע ומזהיר מפני אדם ערמומי.

מאזניים
יום איטי שמתנהל בעצלתיים בגלל עייפות נפשית. יש לכם רשימה ארוכה כאורך הגלות של מטלות שהצבתם לעצמכם וזה פשוט יותר מידי. הייתם רוצים שמישהו יבוא וישחרר אתכם מה-'מיצר', אבל זה לא קורה. לכן אתם כועסים על כל מי שקרוב אליכם. תוקפנות חיצונית שמגיעה אליכם כבומרנג היא תוצאה של ההתנהגות שלכם. צפוי לכם אות שבשורתו היא הצעה עסקית או הצעה רומנטית או שתיהן גם יחד.

עקרב
איזון ורוגע הן מילות המפתח הנחוצות לכם היום. אתם חשים שמישהו מבני הבית מפעיל לחצים וזה גורם לכם לעצבנות. הניסיון לשליטה אבסולוטית ותככים, לא מצליח וגורם לעימותים. למרות שהמצב לא פשוט כדאי היום לנסות ולנהוג בבגרות כדי להשליט סדר בבלגן. תקשורת בגובה העיניים היא השיטה אשר בה אתם יודעים להשתמש כדי להשיג את התוצאות הרצויות. צפויה לכם הזדמנות מפתיעה בעסקה מפתה.

קשת
מישהו שחוזר ממרחקים ויוצר קשר מערער במקצת את היציבות והשלווה שהורגלתם לה. אתם מבינים שאדם זה שייך לעבר ולא יכול לתרום לכם לשום דבר חיובי, אבל נמשכים אליו בחבלי קסם. כדי לספק את הגעגוע אפשר ליזום פגישה קצרה אבל יש להקפיד לא להיגרר לתוך מערבולת רגשית מיותרת שעלולה להסתיים בעוגמת נפש. צפויה לכם הצלחה בכל דבר בעל אופי חומרי, אך יש לפקוח עין על התרחשויות המושפעות מן הרגש.

גדי
אתם צפויים ליום נהדר מכל הבחינות. הרקיע רומז כי צפויה לכם הצלחה בכל הנוגע לענייני רכוש ונכסים, אך כדאי להשקיע גם בעולם הרגש. זהו יום של הימורים. נראה כי הבוסתן הרומנטי מעודד התחדשות אצל הפנויים שביניכם כמו גם פגישות עיוורות. אתם מקבלים הצעה שפותחת בפניכם אופקים חדשים. החלטה אינטואיטיבית תתברר כמעשה הנכון בזמן הנכון. הכוכבים מעודדים אתכם להתמקד בפירותיו החומריים של נתיב הקריירה, מבלי להתייחס למשחקי כבוד.

דלי
באמצעות מערכת הקשרים החברתיים שלכם אתם מפעילים השפעה על מספר גובר והולך של אנשים. אתם מתחילים לראות את הכוחות הגלומים בתוככם. עליכם לקבל החלטה מחייבת ולדבוק בה. הנטייה שלכם להתעייף באמצע התהליך לא מקדמת אתכם אלא להיפך. הרקיע רומז כי לא תוכלו להשביע את רצון כולם, השביעו את רצונכם שלכם לפחות. מה שהיה נדמה כקשר חולף, מתברר כצוק סלע איתן. פעם נוספת אתם נוכחים כי נסתרות הן דרכי הגורל.

דגים
היום יש לכם הזדמנות טובה לראות כיצד ההשקעה הרבה שלכם בעבר, נושאת פרות. אתם מוערכים בעבודה ויש מי שמלבד מילים טובות, גם מוכיח באופן מעשי את הערכתו. עליכם לתרגל הבעת תודה בדרך שונה וחדשה. עבדתם קשה מאוד ומה שאתם מקבלים בהחלט מגיע לכם. אל תרגישו מחויבים בתחום האישי. אל תתקנאו באנשים שלדעתכם שפר עליהם מזלם, היו אתם עצמכם וראיתם אור.

Back to top button