הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 31-10-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
סדר העדיפויות שלכם לא לגמרי ברור. מצד אחד, אתם כמהים לחום ואהבה, לחופשה ולהנאות הקטנות ומצד שני, לא ממש מפרגנים לעצמכם ולמי שהכי מגיע לו קצת יחס. יש מי שמחכה לכם בפינה. אל תפלו למלכודת. עדיף שלא תחפשו את מי שגורם לבעיה אלא תשקדו על מציאת פתרונות. אם אתם דואגים לעתיד אהוביכם, אל תרעיפו עליהם פינוקים מרדימים, הניחו להם להתייצב עצמאיים על רגליהם.

שור
אתם שוקלים לחדש קשר עם אדם שפגע בכם בעבר. הרעיון עצמו נראה לכם מופרך מיסודו אך יש לא מעט לחצים חברתיים לשקול בחיוב. יתכן כי תחליטו בסופו של דבר ללכת על זה, עקב הנסיבות המיוחדות שנוצרו. שיקלו יותר מפעם אחת מה הסיכויים והסיכונים הטמונים מאחורי המעשה האצילי לכאורה. אם החלטתם לבצע שינוי משמעותי בחייכם, עשו זאת בהדרגה ולא בהינף יד.

תאומים
לא בא לכם להיות חברותיים ולארח אבל אתם מוצאים את עצמכם בחברת חברים שפשוט 'נוחתים' עליכם בספונטאניות. למרות שבתחילה אתם קצת מתעצבנים, הרי שבסופו של דבר, הביקור הופך לחוויה. הפעילות והשיחה מובילות אתכם למקום טוב יותר מאשר הייתם בתחילת היום. זה לא הזמן להתבודד. הרקיע מייצג תקופה בעלת אופי רומנטי ובסביבה חמה ואוהדת. במקביל, אין מדובר בפריצת מסגרות אלא באהבה המגשימה את עצמה בתלם ובמסגרת.

סרטן
יש לכם הרגשה לא נעימה שאינכם מצליחים 'לספק את הסחורה'. חשוב שתבינו שעם כל הרצון הטוב, אי אפשר לעמוד בציפיות של אנשים שמתלוננים ללא הרף וגם משנים את דעתם מהקצה אל הקצה. המצב מעיק עליכם ונראה שאין ברירה אלא לנקוט באמצעים קיצוניים. פניה לאיש מקצוע בהקדם האפשרי בהחלט רצויה. הרקיע מייצג תקופה בה עוצמתכם האישית תהיה בשיאה, ועל כן מומלץ לכם להפגין ביטחון עצמי, נחישות ואסרטיביות.

אריה
מה שלא תעשו בשביל עצמכם, נראה שאף אחד לא יעשה בשבילכם. ברגע שתחליטו שאתם 'זזים', יתחילו לקרות לכם דברים נהדרים. אתם מצפים לניצחון בתחום האישי אבל עושה רושם שאתם עלולים להתאכזב מהקצב בו מתרחשים האירועים. אם יש לכם חלומות ורצונות, זה הזמן לנסות ולהגשים אותם. הרקיע מייצג תקופה בה אתם נוטים לבחון את המציאות מבעד עדשות פילוסופיות ומנקודת מבט מופשטת. כמו כן הוא מייצג עולם פנימי עשיר.

בתולה
במידה שתצליחו לפתח את הרגישות והמודעות שלכם, תוכלו לשפר מאוד את מצבכם האישי. יש כמה עקרונות בסיסיים שאתם מפספסים וזה בהחלט מכשיל אתכם בקטעים רבים בחיים. אתם משקיעים תשומת לב רבה מידי בנושאים משניים ולא מבדילים בין עיקר לטפל. היו נועזים והסתכלו לפחדים הכי גדולים ישר בעיניים- קשה אך אפשרי ובהחלט כדאי. סודות ותעלומות יביאו לכם הנאה וסיפוק. צפויים קשרים יוצאי דופן עם אדם שבשמו מופיעה האות ג'.

מאזניים
בין אירוע לאירוע מומלץ שתמצאו קצת זמן לעצמכם. 'לא נעים' לכם לסרב לבקשות של אחרים וכך אתם מוצאים את עצמכם, פעמים רבות, מתוסכלים וממורמרים בלי סיבה נראית לעיני אנשים אחרים בסביבתכם הקרובה. נצלו את היום לעשות פעילות סוליסטית. למשל? חתירה בסירה, ביקור בחדר כושר או קריאת ספר טוב. הארה פתאומית תביא לכם את התשובה שחיפשתם. צפויים קשרים יוצאי דופן עם אדם שבשמו מופיעה האות ש'.

עקרב
אתם לא ממש מפרגנים לעצמכם. פתאום נתקפתם רגשי אשמה ונראה לכם שמגיע לכם עונש. החיים האמיתיים מתחילים במקום בו נגמרים הרגשות השליליים שאתם ממציאים לעצמכם כדי להימנע מפעולה קונקרטית. בשלב הנוכחי חשוב שתקפידו על ראש נקי והגיון בריא ופשוט תמשיכו לעשות את מה שהחלטתם. צפויה הצלחה בנושא המכיל שני מרכיבים המנוגדים זה לזה. צפויים קשרים יוצאי דופן עם אדם שבשמו מופיעה האות ס'.

קשת
צפויה סגירה של עסקה שרווח בצידה. משימה הקשורה בניירת שדחיתם מזה זמן מה, מגיעה לסיומה המוצלח. תחושת סיפוק אישי עמוקה מאפשרת לכם להתפנות לעניינים חיצוניים. אתם מגלים התעניינות בנושא חברתי שעולה למודעות באמצעי התקשורת ומחליטים להקדיש מזמנכם הפרטי למען הגשמת מה שנראה כצעד הכרחי וחשוב במיוחד. הרקיע מצביע על עולם רגשות יציב, אך גם על כזה שהוא ביקורתי ושואף לפרפקציוניזם.

גדי
יום טוב בו אתם מנסים להסביר ולהאיר את עיניהם של אלה שקרובים אליכם על מנת להעביר מסר שחשוב לכם. על אף שסוף השבוע כבר כאן, יש לכם הרבה מאוד משימות ואתם מתקשים לעמוד בנטל. קחו קצת זמן להתארגנות. ארגון נכון יאפשר לכם לסיים את היום הזה כמנצחים. בערב חשוב שתצאו לבלות עם חברים. הרקיע רומז על הגשמה עצמית בחברת אנשים מהליגה הלאומית, כמו גם על יוקרה ומותרות.

דלי
יום מוצלח בו אתם שוקלים ומשתעשעים ברעיונות ובקומבינציות אפשריות שיקדמו אתכם בחיים בכלל ומבחינה זוגית במיוחד. היום מתרחשים כמה אירועים בלתי מוסברים שמאותתים לכם על כיוון פעולה אפשרי. היו פתוחים לקבל הזמנות ליציאה לבילוי גם מצד אנשים שההיכרות איתם שטחית למדי. תופתעו מהתוצאות. הרקיע מעודד צורת חשיבה המתחשבת גם במשאלותיו של האחר, כמו גם על היכולת "להיכנס לנעליו".

דגים
אתם משופשפים מאוד בכל מה שקשור ליחסי אנוש ובכל זאת מישהו ממולח מצליח להערים עליכם. אתם כל כך מופתעים עד שאתם לא יודעים באיזה פעולה לנקוט בהמשך. תרשו לעצמכם להיות נסערים ואחר כך קחו זמן למחשבה. חוץ מזה, בעסקים ובאהבה אין תעודות ביטוח. אי אפשר לנצח לכול אורך הדרך. מקורן של חרדותיכם נעוץ בתחום שבינו לבינה, תוכלו להיפטר מהן אם תכירו בקיומן.

Back to top button