הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 03-04-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
הפתעה מחכה לכם במהלך היום. האינטואיציה שלכם עובדת היטב וכדאי לכם לסמוך על הקולות הפנימיים שמראים לכם את הדרך הנכונה ללב אדם בו אתם חושקים. אל תמהרו לגלות את כל רגשותיכם אבל אתם בהחלט יכולים להראות התעניינות פעילה. יוזמה לא רק שלא תזיק אלא תחשב כנקודת זכות לטובתכם. תצטרכו להלך על חבל דק המתוח בין שתי פרשיות שאינן עולות בקנה אחד.

שור
פרויקט בעבודה שכבר חשבתם שלא יתממש לעולם, מצריך מכם להקדיש שעות ארוכות. אתם עושים זאת בשמחה בגלל חוסר רצונכם לבלות במקום אחר. שימו לב, בריחה אינה הפתרון. כדאי היום למצוא כמה שעות בשעות הערב, כשהבית שקט, לנסות ליצור אווירה רומנטית ולפתח שיחה על מה שכואב באמת. אל לכם לשגות באשליות שאינן הולמות את יכולותיכם ואת כישוריכם, אלא לפתח את אשר קיים בכם ממילא.

תאומים
היום אתם מבולבלים ונבוכים עקב התנהגותו של מישהו קרוב אליכם. לא פלא שמצב הרוח צולל. אתם כועסים ואפילו חשים חוסר אונים מסוים. למרות שבשעות אלה הדבר נראה קשה, נסו לתרגם את ההרגשה לכיוונים מעשיים ולבחון את המצב מזווית חדשה שעליה לא חשבתם קודם. המצב לא נעים אך גם לא כל כך נורא. כדאי לפעול בזהירות מתוך שיקול דעת!

סרטן
מצב הרוח שלכם מרומם, זאת אחרי התפתחות חיובית בעבודה. למרות שלא השגתם בדיוק את מה שרציתם, יש לכם תחושת ניצחון כי הצלחתם לבטא את עצמכם באסרטיביות ובצורה מכובדת. סוף סוף גם למדתם את מהותם של משא ומתן ופשרה, בה כל הנוגעים בדבר צריכים לוותר. כדאי שתלמדו ליישם עקרונות אלה גם בתחום האישי. צפויה הפתעה בתחום המשפחתי.

אריה
ביקורת המושמעת לגבי התנהלות של אנשים אחרים גורמת לסכסוך כלל לא נעים. אתם מרגישים צורך לעזוב את כול התככנים המשפחתיים ופשוט לברוח. אדם מקסים שמתפנה לעזרה, מצליח להרגיע את האווירה. גישה רגועה תסייע לכם לעבור את היום המסובך הזה בשלום. הרקיע צופה מצבים נפלאים וטובים וקובע כי גורם חיצוני כלשהו, הוא זה שיעניק לכם ויתמוך בכם. מדובר בתמיכה חומרית של ממש.

בתולה
הוצאה כספית גדולה תיחשב היום בעיני כול לעניין של מותרות שאינכם יכולים להרשות לעצמכם. אתם מרגישים כמובן אחרת, אבל אינכם אובייקטיביים. בשלב זה עדיף להצטמצם עד שהנושא הכספי יתבהר באופן כוללני יותר ותדעו איפה אתם עומדים. יחד עם זאת, אין סיבה להיכנס לקטע של דאגנות חסרת פשר. עליכם להאמין יותר בעצמכם וביכולות הגבוהות שלכם.

מאזניים
אתם מחכים ומחכים אבל לא קורה שום דבר ספציפי. היו הרבה יותר דעתניים ממה שהייתם עד כה. עליכם להראות יוזמה ונחישות ואם אתם רוצים משהו עשו את מה שנדרש כדי להשיגו. אומנם לא כול דבר שווה את ה'מחיר', אבל לפחות תדעו שניסיתם. השתמשו בהיגיון ולא יותר מידי ברגש. אין סיבה להיעלב אם אתם לא מעורבים רגשית. גם אין צורך! סך הכול זהו שבוע מוצלח.

עקרב
יום מתאים להיכרויות ואהבות חדשות. כל מה שקשור לזוגיות יקבל היום תנופה ויצליח ובגדול. יחסים קבועים מקבלים ממד עמוק יותר. היצירתיות משפיעה על צורת הפעילות וההתנהלות במישור הקריירה. האנרגיות זורמות בעוצמה בכיוון של עליה. זה אחד הימים שפשוט לא רוצים שייגמר. האסטרולוגיה מייחסת לכם נטייה לפגישות עיוורות, וזאת משום שאתם שואבים הנאה מכל אירוע אשר יש בו יותר מאשר שמץ של מסתורין.

קשת
יש לכם דחף פראי להראות שאתם עצמאים ובלתי תלויים באף אחד. המרדנות הזאת גורמת לצרות בזוגיות. התחשבות אינה התחפרות וכניעה. שינוי קל בצורת המחשבה יעשה את החיים שלכם הרבה יותר קלים. האימפולסיביות הופכת להיות מתכונה חיננית למעמסה. טיפ להיום: עדיף להיות סבלנים וחכמים. האסטרולוגיה מייחסת לכם התלהבות רבה בכל אשר נוגע לפגישות עיוורות, וזאת משום שהגישה ההרפתקנית היא חלק חשוב בהבנת אופייכם.

גדי
יום נעים. בדרך כלל יש לכם נטייה להיות מושפעים מכל מה שקורה סביבכם גם אם הדברים אינם חשובים במיוחד. היום אתם מצליחים לתפוס קצת שאנטי, להשתחרר מחרדות וליהנות. יום מתאים לבילוי משפחתי וכן ליציאה בערב. פנויים ופנויות יופתעו מהתוצאות. זה בדיוק מה שקורה כשמשחררים לחץ. האסטרולוגיה אינה רואה בכם מועמדים מדהימים לפגישות עיוורות, וזאת משום שאתם מעדיפים אירועים מאורגנים ובעלי תוצאות הידועות מראש.

דלי
שיחת נפש שמטרתה בירור תוכניות של אדם קרוב לכם, תתרום לשיפור האווירה ביניכם. עדיין לא הגיע הזמן להעמיד במקום דמות שנראית לכם, מזה תקופה ארוכה, כמעצבנת ממש. החשדות שלכם קשים להוכחה ועליכם לאסוף עוד נתונים. בתחום הרומנטי צפוי שיפור שימשך כל עוד תתמידו להשקיע. אות מיסטי רומז על מגוון עצום של הזדמנויות שאתם עלולים להחמיץ.

דגים
יום מתאים לאהבה. אתם נחושים לצאת לבלות ובן/ת הזוג משתף עולה ברצון, בניגוד למה שציפיתם. מה שעדיין מפריע לכם יכול להיפטר בקלות רבה. זה תלוי רק בכם. תפסיקו ליצור בעיות מלאכותיות במקום שאין לכך שום סיבה. חסר לכם אקשן? הירשמו לסדנא מאתגרת. כך או אחרת, הטו אוזן לאנשים אשר חוו התנסויות דומות לאלו שלכם. הגיעה העת לצעד שאינו מושפע מדעתם של הסובבים אתכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button