הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 02-11-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
מישהו מנסה להשתלט עליכם וזה גורם לכם להרגשה רעה במיוחד. צפויים עימותים. גם בתחום הזוגי אתם חשים לחוצים. כדאי לבדוק אם זה אמיתי. המצב לא פשוט והפתרון נתון לשיקולכם. לא בטוח ששיחה תעזור כאן. איזון ושלווה הן מילות המפתח להיום. מזל טלה נמנה עם יסוד האש ונשלט ע"י כוכב מרס שתכונותיו הן: מרץ, אומץ, כוח, יוזמה, ספונטאניות, תחרותיות, מנהיגות ואנרגיה.

שור
יום מוצלח. אתם מרגישים נפלא מבחינה גופנית ונפשית. זה יום ממוזל. שווה לממש חלומות. צפויה נסיעה חביבה שבסופה תקבלו בשורה משמחת. המצב בתחום החברתי משופר. מישהו שבשמו מופיעה האות ר' מודיע הודעה מרנינה, מה שישפיע על התחום הרומנטי. מזל שור נמנה עם יסוד האדמה ונשלט ע"י כוכב ונוס שתכונותיו הן: אהבה, יופי, רוגע, רכות, חיבה, שלום, שלווה, יצירתיות, אמנות, הרמוניה ואסתטיקה.

תאומים
אתם מתרוצצים יותר מידי ומרגישים מותשים. מיקוד ותכנון קפדני הכרחי בשלב זה. הרומנטיקה פורחת למרות הקשיים, מה שמוכיח שכשרוצים- הכול אפשרי. מישהו שבשמו מופיעה אות ד' מפתיע אתכם. אתם שוקלים לבצע רכישה גדולה למרות שמצבכם אינו מאפשר זאת. חשבו פעמיים. מזל תאומים נמנה עם יסוד האוויר ונשלט ע"י כוכב מרקורי שתכונותיו הן: שכליות, תקשורתיות, כושר לימוד, תנועה, כשרון כתיבה, ניידות וקסם אישי.

סרטן
יום מתאים לרומנטיקה. השרמנטיות וכושר הדיבור שלכם, יכולים להוציא אתכם מכל צרה שתסתבכו בה. צפו להפתעה חברתית. בתחום האישי ייחשף מידע הקשור באדם שאינכם אדישים כלפיו. כדאי לברר את העניין ולא להיכנס לסרטים מיותרים. מישהו שבשמו מופיעה האות למד יפתיע אתכם ביחס חם במיוחד. מזל סרטן נמנה עם יסוד המים ונשלט ע"י הירח שתכונותיו הן: רגישות, אינטואיציה, תפיסה על חושית, נשיות, מצבי רוח, זיכרון חזק, ביתיות, משפחתיות, חולמנות ומופנמות.

אריה
ההתלבטות הפנימית גורמת לכם לתשישות נפשית. בקטע החברתי כדאי למצוא דרך ישירה ופשוטה לברר למה מצפים מכם. זה ימנע מתח וחיכוכים מיותרים. פיזור הדעת יעלם בשעות הצהריים וההרגשה תשתפר. הקשיבו לגוף, גם אם זה אומר לנתק את כל הטלפונים ולשכב לישון מוקדם מהרגיל. נראה כי אנשים תוקפניים מפחידים אתכם. תפסו מרחק! מזל אריה נמנה עם יסוד האש ונשלט ע"י השמש שתכונותיה הן: זוהר, אור, נדיבות, הגשמה, פופולאריות, עוצמה, נאורות, ביטוי עצמי, גאווה, מנהיגות ועושר.

בתולה
הזדמנות חדשה צצה כאילו מאי שם ונופלת לכם בדיוק כמו החלק היחיד החסר בפאזל גדול. צפויה לכם טריקת דלת במקום אחד, ופתיחת דלת חדשה במקום אחר אנשים מעוררים שאלות שלא חשבתם עליהן עד עכשיו. מישהו שבשמו מופיעה האות א' מאכזב במקום בו ציפיתם שינהג כמו חבר של ממש. מזל בתולה נמנה עם יסוד האדמה ונשלט ע"י כוכב מרקורי שתכונותיו הן: שכליות, תקשורתיות, כושר לימוד, תנועה, כשרון כתיבה, ניידות וקסם אישי.

מאזניים
היום אתם מקבלים המון פרגון מבני המשפחה ומחזירים באותו מטבע. כך עובר לו יום נעים הנעוץ גם בעובדה שגוברים אצלכם האמון והתקווה בצד החיובי שבחיים. תגיע אליכם הצעה מעניינת. אתם יכולים להתחבר לשפע. כדאי רק להתמקד ולסיים מטלות עד הסוף. מזל מאזניים נמנה עם יסוד האוויר ונשלט ע"י כוכב ונוס שתכונותיו הן: אהבה, יופי, רוגע, רכות, חיבה, שלום, שלווה, יצירתיות, אמנות, הרמוניה ואסתטיקה.

עקרב
השתדלות הינה רק חלק מהעניין. למרות שאתם באמת מנסים, לא ממש הולך לכם ומדובר בעיקר בזוגיות. המסרים הכפולים והאיטיות אינם עוזרים לכם. מישהו בצד השני של המתרס רוצה התחייבות. כדאי שתחליטו מה אתם רוצים בשלב זה של חייכם, בלי להוציא את כל האחרים מדעתם. אל תדחו. עשו זאת כבר היום! מזל עקרב נמנה עם יסוד המים ונשלט ע"י כוכב פלוטו שתכונותיו הן: עומק, מסתורין, יסודיות, התחדשות, חושניות, מיסטיות, קסם אישי כלפי בני המין השני.

קשת
מפגש עם מישהו חדש ממלא אתכם באנרגיה. אתם זקוקים לפחות שעות שינה ומרגישים צעירים ונמרצים. למרות שהרומן הינו בעל פוטנציאל, כדאי להתאזר בסבלנות ולראות איך מתפתחים הדברים. יש לכם גם חשק לסדר את הבית אבל זה לא קל לאור ההצטברות. המצב הכלכלי עדיין מטריד אבל יש סימנים לשיפור אפשרי. מזל קשת נמנה עם יסוד האש ונשלט ע"י כוכב יופיטר שתכונותיו הן: שפע, מזל, חירות, חופש, אמת, צדק, נדיבות, אושר, חוכמה, פתיחות, הרפתקנות, השכלה ואופטימיות.

גדי
זהו יום מתאים לנסות ולפתוח את ענייני הלב. מפגש ספונטאני עם בן/ת המין השני, יאפשר לכם להתחבר ליכולת הגבוהה של נתינה והשפעה שיש לכם על אנשים אחרים. חשוב שתזכרו זאת גם כאשר אתם באים להתמודד באופן אישי מול אדם עקשן במיוחד שמעלה נגדכם טיעונים מעצבנים. אתם מסוגלים לשנות את מה שקורה! מזל גדי נמנה עם יסוד האדמה ונשלט ע"י כוכב סטורן שתכונותיו הן: רצינות, אחריות, שאפתנות, כבוד, מעמד, מעשיות, טקסיות, אמינות, משמעת, מהימנות ונאמנות.

דלי
אמנם נמאס לכם להיות במצב רוח קודר וכבד אבל לא בטוח שאתם יודעים איך לצאת מזה. לעיתים קרובות, קשה לכם להפריד בין מה שקורה בשטח לבין ההרגל שלא להיות מרוצים. אנשים קרובים לכם, לא עומדים בתוכניות ובהבטחות והדבר גורר מצידכם כעסים ואכזבות. חשוב שתשתפו את מי שמעורב – ברגשות שלכם. מזל דלי נמנה עם יסוד האוויר ונשלט ע"י כוכב אוראנוס שתכונותיו הן: מקוריות, ייחודיות, גאונות, מודעות, שבירת מוסכמות, קידמה, הארה, עתידנות ואינטליגנציה.

דגים
היום אתם מוצאים את עצמכם עסוקים בוויכוחים אין סופיים, בלי לדעת איך בעצם הדברים משתבשים. יום מעצבן במיוחד שמשתפר לקראת שעות אחר הצהרים המאוחרות. יש לכם מספר דרכים לשפר את מצבכם האישי ובכלל. משום מה, נוצר אצל חברים קרובים לכם שמנסים לעזור, הרושם, שאתם מעדיפים לא ליישם את העצות הטובות ולהמשיך לרחם על עצמכם. מזל דגים נמנה עם יסוד המים ונשלט ע"י כוכב נפטון שתכונותיו הן: השראה, דמיון, רגישות, רגשנות, רומנטיקה, יצירתיות, מופנמות, ביישנות, אהבה, היסחפות, אמנות, הזדהות עם כאב הזולת.

Back to top button