הורוסקופ יומי

הורוסוקופ יומי / אסטרולוגיה יומית 16-08-2020

כל המזלות. בעמוד הורוסקופ יומי תוכלו לקרוא מה צופים הכוכבים למזל שלכם בכל התחומים: אהבה, פרנסה, קריירה ועוד...

ברוכים הבאים להורוסקופ יומי ותחזית אסטרולוגית יומית לגלגל מזלות האסטרולוגיה

הורוסקופ מזל טלה

אתם מצליחים להתביית על מטרה אחת ולהתקדם לעברה אולם עדיין יש לכם לא מעט הפרעות בדרך. קשה לכם לקבל מרות או סמכות של מישהו אחר למרות שכרגע אתם לא בעמדת מיקוח ועדיף ש-'תבלעו את גאוותכם' למען רווח וסיפוק גדול יותר בהמשך. נסו להימנע ממאבקי כוח, במיוחד בתחום האישי- האינטימי. זכרו כי ידע הוא כוח ועל-כן עשו בו שימוש מושכל.
בפריסת ניבוי וייעוץ שהתקיימה לכבודכם עלה בגורלכם קלף טארוט ששמו הכוהן הגדול – הקלף מתאר איש כהונה המעניק מתבונתו ומחוכמתו לשני נזירים אשר באו להתייעץ עימו. המסר הוא – צפויות לכם הצלחות עם גורמים רשמיים, כמו גם עם רשויות של ממסד. זה הזמן לחתום על חוזים כבדי משקל.
הורוסקופ שנתי מזל טלה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל שור

עליכם להגדיר מחדש בצורה מדויקת ככל האפשר את המטרות שלכם לטווח הקרוב. התוכנית צריכה להיות מעשית ועליכם לפעול לפיה בלי לזוז ימינה או שמאלה. כך תצליחו לעקוף את מחסום הדחיינות שהורס לכם הרבה פעמים את הרעיונות הכי טובים. אין זמן לחלומות ופנטזיות. הגיע הזמן לעשות. אם אתם רוצים לסייע לאהוביכם, אל תתנו להם דגים אלא חכות ורשתות. רק כך תעזרו להם להפוך לעצמאיים.
בתקשור רוחני שהתקיים לכבודכם, עלה בגורלכם המסר הבא: אם יש לכם אמונה כלשהי, אך החיים אינם תואמים לה – נראה שאתם מנסים לדחוס את החיים אל תוך אמונתכם. אם אכן זה כך, היפטרו מאותה אמונה. אמונות באות והולכות, אתם יודעים.
הורוסקופ שנתי מזל שור

הורוסקופ מזל תאומים

היום אתם מתמקדים בתחום העבודה. הקריירה שלכם חשובה לכם מאוד ולעיתים קרובות אתם מוותרים על דברים חשובים אחרים, כדי להפגין מסירות מושלמת ולהצדיק את ההערכה שרוחשים לכם. חשוב שתוכיחו את עצמכם אך לא על חשבון הבית והמשפחה. חפצים ישנים שצברו אבק, עשויים לחדש את עלומיהם. אתם נהנים מעתיקות העוברות במשפחה מדור אל דור.
בפריסת ניבוי וייעוץ שהתקיימה לכבודכם עלה בגורלכם קלף טארוט ששמו שלוש מטבעות- הקלף מתאר צייר או פסל הניצב על גבי דרגש, מפסל באבן ולצידו ניצבים שני מעריצים המתבוננים בו ביראת כבוד. המסר הוא – חצוצרת התהילה פוסעת לפניכם ומחייכת בשיני זהב. זהו קלף המבשר על כבוד ותהילה.
הורוסקופ שנתי מזל תאומים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל סרטן

היום תחוו שביעות רצון מהישגים בתחום הקריירה. כשאתם עסוקים באתגרים חדשים ואוספים את כל המידע הרלוונטי, אתם מרגישים טוב מתמיד. זה לא קל אבל כשאתם מתרכזים, המשימות הגדולות ביותר הופכות להיות אפשריות. יחד עם זאת- אל תזניחו את התחום החברתי. אתם מנסים לחבר בין אנשים שאין ביניהם מכנה משותף. עם כל רצונכם הטוב, לא תוכלו לגשר על הפערים.
בפריסת ניבוי וייעוץ שהתקיימה לכבודכם עלה בגורלכם קלף טארוט ששמו גלגל-המזל – הקלף מתאר גלגל אשר עולים ויורדים בו שלושת כוחות הטבע והם: הכוח המוליד, הכוח המקיים והכוח ההורס. המסר הוא – זה הזמן להשקיע בהימורים פעוטים, אתם יודעים, כשהמזל מקיש בדלת – אין צורך בהשקעה של סכומים גדולים.
הורוסקופ שנתי מזל סרטן

הורוסקופ מזל אריה

זה יום בו עליכם להעביר לסביבה מסר ברור. מישהו מהאנשים הקרובים לכם זקוק ל- 'שעון מעורר' כדי להתחיל לפעול ביתר מרץ למלא את המטרות הרצויות. כנראה שלא יהיה מישהו אחר שיוכל לעשות זאת חוץ מכם. אם כבר תחליטו לקחת על עצמכם את התפקיד מוטב לעשות זאת על הצד הטוב ביותר.
בפתיחת חיזוי העתיד וקבלת מסרים שהתקיימה לכבודכם בסמלים המופיעים במשקע של קפה, עלתה בגורלכם צורה של עצי אורן: המסר מבשר הצלחה לאלה מכם העוסקים בתחומים אמנותיים ויצירתיים.
הורוסקופ שנתי מזל אריה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל בתולה

אל תמהרו להכניס אל עבודתכם חידושים לוהטים מדי. טרם נסתם הגולל על טכניקות ישנות שהוכיחו את עצמן. אם מדובר בטכנולוגיה חדשנית, אל תסכימו לשמש בתפקיד של שפני-ניסיון. לפני שאתם שולפים המלצות ישנות, כדאי שתתאמו את צעדיכם עם הממליצים. אל תותירו דברים ביד המקרה, אתם יודעים, אנשים משנים את דעתם.
בפתיחת חיזוי העתיד וקבל מסרים שהתקיימה לכבודכם בסמלים המופיעים במשקע של קפה, עלתה בגורלכם צורה של כלי-נשיפה: המסר קובע כי עבודה קשה והתמדה יובילו אתכם אל פסגת ההצלחה.
הורוסקופ שנתי מזל בתולה

הורוסקופ מזל מאזניים

יום מלא פעילות בו אתם משוחחים עם אדם שמעניין אתכם מאוד מבחינה רומנטית ולמרות שהדברים לא מתקדמים בקצב שנראה לכם, יש תחושה של התרגשות ופוטנציאל גדול מהרגיל. כדאי לעשות מאמץ לתמרן בין עול העבודה לבין הצורך לשפוך מן הלב. צפויה התעסקות רבה מהרגיל עם מצלמות, מסרטות ובכלל מכשירים אופטיים. הדברים עשויים להגיע לרמה של מקצוענות.
בפריסת קלפי טארוט נומרולוגיים שהתקיימה לכבודכם לצורך חיזוי וקבלת מסרים, עלה בגורלכם קלף שמספרו 51: הקלף צופה התנסויות וחוויות מהסוג המרטיט והמהמם. במקביל, הוא רומז על הצורך להשתחרר ממעצורים פסיכולוגיים ומעכבות.
הורוסקופ שנתי מזל מאזניים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל עקרב

המזל איתכם בתחומים חברתיים ואישיים, אך זהו יום בעייתי לבקש העלאה או לנסות לקדם את האינטרסים שלכם בתחום העבודה. אל תחשפו את הקלפים בפני האחרים. התחרות אינה קלה ועליכם להיות סלקטיביים בבחירת בעלי הברית שלכם. אל תיענו לכול הזדמנות ואל תאמינו לכל מי שאומר שהוא לטובתכם. התרחשויות המושפעות מקנאה עלולות לגבות מחיר יקר.
בפריסת קלפי טארוט נומרולוגיים שהתקיימה לכבודכם לצורך חיזוי וקבלת מסרים, עלה בגורלכם קלף שמספרו 25: הקלף רומז על קשר חדש עם אדם אשר מצליח לקרוא את מחשבותיכם, מבלי לשפוט אותן לכף זכות או חובה.
הורוסקופ שנתי מזל עקרב

הורוסקופ מזל קשת

אל תתחייבו לאדם שאינכם בוטחים בו מספיק, גם אם אתם נמשכים אליו. חבל יהיה להיכנס למערכת מחייבת עוד לפני שבדקתם לעומק במי מדובר ועם מי בכלל יש לכם עסק. סמכו על האינטואיציה שלכם ויחד עם זאת הפעילו קשרים כדי לברר את העובדות. אתם עוברים שלב בהתפתחות הרגשית וזה ידרוש מכם להיות חזקים יותר מתמיד.
בפריסת קלפי טוטם-החיות לצורך קבלת מסרים וייעוץ, עלה בגורלכם קלף הזאב: המסר הוא – אתם נמצאים בתקופה נפלאה לכל ענייני השותפויות, וגם נישואין כלולים בכלל זה.
הורוסקופ שנתי מזל קשת
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל גדי

כל מה שדרוש לכם כדי להבין מה קורה סביבכם הוא התבוננות מעמיקה יותר מתוך מקום שקט ורגוע. אתם מוקפים רעש חיצוני וגם הוורבליות הפורצת לא מוסיפה ליכולת הריכוז שלכם. אנרגיה וויטאלית תורמת רבות להופעתכם המצודדת. אז נכון שהרבה תלוי באופי, אבל גם ליופי שמור תפקיד משלו. צפויים להיווצר יחסים מיוחדים ביניכם לבין קרובי משפחה של אהובי ליבכם.
בפריסת קלפי טוטם-החיות לצורך קבלת מסרים וייעוץ, עלה בגורלכם קלף העורב: המסר הוא – גלו נחמדות כלפי יריביכם. בדרך הזו הם יחשפו בפניכם את נקודות התורפה שלהם.
הורוסקופ שנתי מזל גדי

הורוסקופ מזל דלי

היום תרשמו לעצמכם הישגים מרשימים בתחום הרומנטי. תוכלו להעמיק את הקשר במערכת חדשה. אצל אחדים מכם קיים פן הרסני שמנסה לטרפד את העניין, למרות שאתם מעוניינים לבדוק מה צופן לכם העתיד בכיוון זה. אל תתחייבו אך תנו לעצמכם הזדמנות של ממש לבחון מה קורה. תעזבו את המגבלות ואת ה- 'מתכונים' להצלחה, פשוט תזרמו עם מה שיש.
בתקשור רוחני לצורך קבלת מסרים, חיזוי וייעוץ, עלתה בגורלכם צורה של לוויתן: המסר הוא – כל צעד שאתם עושים במישור החומרי והמעשי, צריך להיות מאוזן על-ידי צעד נוסף במישור הרוחני והמיסטי.
הורוסקופ שנתי מזל דלי
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל דגים

תיתכן ירידה במצב הרוח. יש לכם צניחה משמעותית בהתלהבות. אל תתייחסו לזה בצורה קשה כל כך. מותר שיהיו גם ימים כאלה. התמקדו בעבודה. שיחת טלפון שתגיע ממרחקים תגרום לכם לנחת רוח. אדם שבא לבקר מספק לכם מידע שחשוב לכם לדעת ממנו. צפויה התלבטות שאיכשהו קשורה בהשכלה גבוהה.
בתקשור רוחני שהתקיים לכבודכם, עלה בגורלכם המסר הבא: איש אינו רשאי להכתיב לכם כיצד לממש את חייכם. התרחקו מאנשים שאינם מבינים זאת. מכל מקום, אל תתמסרו להם. רגשנות עלולה להפריע ולקלקל: צריך להפעיל את המוח, ולא את הלב.
הורוסקופ שנתי מזל דגים


אנחנו מקווים שנהנתם לקרוא הורוסקופ יומי שהוכן על ידי אסטרולוגים מומלצים. עמוד זה מעודכן עבור כל מי שאוהב לקרוא הורוסקופ יומי, אסטרולוגיה, התאמת מזלות, התאמה אסטרולוגית, הורוסקופ שבועי, הורוסקופ מזלות יומי, אסטרולוגיה הורוסקופ יומי, הורוסקופ תחזית יומית, הורוסקופ מזל עקרב, הורוסקופ מזל טלה, גלגל המזלות, הורוסקופ מזל תאומים, הורוסקופ מזל שור, הורוסקופ מזל בתולה, הורוסקופ מזל גדי, הורוסקופ מזל דלי, הורוסקופ מזל דגים, הורוסקופ מזל מאזניים ועוד.


Back to top button