הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 03-11-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
יום מבולבל. אתם במצב רוח מוזר. לא מספיקים הרבה ומרגישים שהזמן פשוט נוזל לכם בין האצבעות. יש ימים כאלה וחבל שתרדו על עצמכם על ההספקים הירודים יחסית. שימו לב לפרטים הקטנים, ואם תתנו לאחרים לתכנן עבורכם מה לעשות, אתם עלולים למצוא את עצמכם במצב לא נעים. אם אתם כותבים את יצירותיכם עבור המגירה, הרי שהגיע הזמן לחשוף אותן לביקורת ולמשוב.

שור
יש לכם רשימה של מטלות שהחלטתם לבצע ונראה שעל כתפיכם נופלת מרבית העבודה השחורה. עליכם לתרגל האצלת סמכויות אבל בדרך שונה מזו שניסיתם לעשות עד עכשיו. אתם מוותרים לבני הבית במילוי חובות בסיסיות והמשקעים שנוצרים אצלכם הם מרירות וחוסר שביעות רצון. לא כולם סביבכם הם מלאכים צחורי כנפיים. אם תחפשו, תמצאו את המניעים האמיתיים להתנהגותם.

תאומים
יום הפכפך למדי. הכול נראה לכם, משום מה, מסובך ביותר ולמרות שאתם בהחלט אוהבים אתגרים, ההרגשה כרגע היא שהכול גדול עליכם. יש לכם חשק לפרוק עול ופשוט לברוח מהכול ומכולם. אפילו הקרובים לכם גורמים לכם לתחושה של מחנק ורצון להתרחק באופן זמני. מומלץ ביותר (אם זה אפשרי) לקחת פסק זמן של כמה שעות. צאו לדייג, שייט או לפחות בקרו בחדר הכושר. אינכם זקוקים לאמצעים מלאכותיים כדי לשפר את מראכם, אין כמו הטבעי והפשוט.

סרטן
אתם מתנדבים לבצע עבודה מאומצת שלוקחת לכם יותר זמן ממה שתוכנן. המציאות טופחת על פניכם ונראה לכם שהשאיפות שלכם דמיוניות ומתרחקות יותר מאשר אי פעם. אולי הגיע הזמן להבין שיש דברים שלא ישתנו בעתיד ואם המצב לא נראה לכם, פשוט צריך לקום ולהמשיך הלאה. כרגע, אתם סתם טוחנים מים. הבעיה שאתם מתלבטים לגביה, תזכה לפתרון מבזיק כברק. ההתפכחות תגיע במפתיע ובבת אחת.

אריה
איפה חוש ההומור הנהדר שלכם? לאן הוא נעלם? קחו את עצמכם קצת יותר בקלות. קורים לכם היום כל מיני דברים משונים והדרך היחידה להתייחס לאירועים אלה היא לצחוק על המצב. לא קרה שום דבר נורא. מצבכם הכספי לא משהו אבל מצד שני ההתחייבות שלכם לא גבוהות. לא יזיק לכם, בינתיים, לשמור על ארנק סגור. זו תקופה בה אין לסמוך על המזל העיוור או לשגות באשליות, ההצלחה תושג באמצעות השקעות עקביות ונחרצות.

בתולה
אתם מעורבים עד מעל הראש בפעילות ציבורית. הקשיים רק גורמים לכם להתחשל ולהתחזק. אתם חשים בהתפתחות באישית המתרחשת תוך כדי מאבקים. יש לכם סיפוק. האמונה בצדקת הדרך מושכת אתכם לשנות את סדר היום ולהקדיש את מירב המרץ. יש סיכוי גבוה שתפגשו היום, באותו מקום, מישהו שמעוניין בכם מבחינה רומנטית. השקיעו את האנרגיה שלכם אך ורק בתחום בו אתם מצטיינים, ואל תפזרו אותה על פני אפיקים רבים מדי.

מאזניים
קניה גדולה עומדת על הפרק. אתם מקבלים עזרה כספית ממישהו שלא ציפיתם ש'יתגייס' לעזור לכם. חידושים בתחום הביתי גורמים לכם להרגיש נהדר. אתם עסוקים מאוד בכל מה שקשור לסביבתכם הקרובה. התחום החברתי על אש קטנה. את הבילויים וההשתוללויות- שמרו לסוף השבוע, ככה זה פשוט יותר מתאים. אין טעם לנסות לשנות את אופיו של אדם היקר לליבכם, נראה שמדובר בעסקה בה יש לקבל את הדבש עם העוקץ.

עקרב
תסכול דוחף אתכם לבזבז כספים אבל אתם חייבים לתפוס את עצמכם בידיים. להירגע ומיד. יש לכם חלומות אבל אין זה העיתוי המתאים להגשים את כולם, בוודאי לא בבת אחת. אל תתנו לשום דבר לפגוע במצב הכלכלי שאתם עובדים כל כך קשה לשקמו. תפנית לא צפויה עומדת להתרחש בתחום הרומנטי. זו תקופה המיטיבה עם אלה מכם החיים ופועלים תחת אור הזרקורים.

קשת
יום עמוס פעילות. אתם יוצאים לנסיעה ארוכה. הסירו את מסך החשדות והספקות שיש לכם. גלו את רגשותיכם ואל תחששו מה יחשבו עליכם אנשים אחרים. בזוגיות, יש עליות ומורדות. אתם תצליחו להתגבר על כל הבעיות אם תפגינו קצת רצון טוב. אמצו גישה של הזדהות והבנה. צפויים מצבים לפיהם את נוטלים פסק זמן להרהורים ולחשיבה מחדש על אודות נושא כלשהו הטורד את מנוחתכם.

גדי
ללא ספק אתם נהנים ממעמד חברתי משופר וזאת הודות לחביבות והלבביות הטבעיות שלכם. הנתינה גורמת לכם להיות מאושרים ואנשים פשוט נדבקים אליכם מכל עבר. יחד עם כל אלה, הדבר גורם לכם להזניח במידה מסוימת את הבית. ייתכן כי גם המערכת הזוגית מוזנחת. לצאת לחופשה אינטימית זה ממש רעיון טוב. אל תתפתו למערכת יחסים בה הצד השני "רוקד על שתי חתונות", נראה שהוא לא ממש סובל.

דלי
העסיקו את עצמכם בשיקום וגיבוש היחסים עם בן/ת הזוג. כל השאר יכול לחכות. אתם זקוקים לפסק זמן מההתרוצצויות בין בני המשפחה המורחבת. מצאו דרך לבלות זמן איכות אמיתי. יהיו לכם כמה הזדמנויות. אז אל תפספסו. אל תרגישו שמשהו לא בסדר איתכם כאשר תסכימו להצעות שבעבר נרתעתם מהן. אם תצליחו להתעלם ממה חושבים האחרים, תוכלו להזניק לשמיים את חייכם הרומנטיים.

דגים
חוסר בהירות עדיין מטריד אתכם. שינויים שיתרחשו בתוכנית המקורית, דווקא מתאימים למצב הרוח שלכם. הניידות תתרום לרצון שלכם לשנות ולגוון את האווירה השגרתית. יום מתאים מאוד לנסיעה או טיול קצר. התעסקו בעניינים חיצוניים ולא ברגשות, גם אם צפויים מצבים מלאי דמיון והשראה. זהו עיתוי העוסק בחיי הנפש ומדגיש אותם על חשבון חיי החומר.

Back to top button