ריפוי בצבעים אורה-סומארפואה משלימה

אורה סומא ומערכת הצ'קרות

כל אחת משבעת הצ'קרות המסורתיות יש בקבוק איזון של אורה סומא

בתוך המערכת כשלם, ויקי ציינה שמני איזון מסוימים כשייכים לצ'אקרות מסוימות. למשל בקבוק מספר חמש, מתייחס לצ'אקרה הבסיסית של כולנו, ללא קשר לסוגיות האישיות המיוחדות שיש לנו בתוך הצ'אקרה הזו. הוא נושא את המסר על מצב צ'אקרת הבסיס בצורתה הבריאה, וכך מספקת אות מחלימה לצ'אקרה הזו ולאיברים והבלוטות הקשורים אליה.
יש בקבוק איזון לכל אחת משבעת הצ'אקרות המסורתיות.

צ'אקרת הבסיס: אדום/צהוב
אזור פיזי: כפות רגליים, רגליים, איברי הרבייה, שלפוחית השתן, מעיים, בסיס עמוד שדרה.
שימושים: בעיות גב תחתון, גיד הנַשֶׁה, אדישות מינית, אין אונות וחוסר פוריות; עוזר גם לרפא חוסר תפקוד מיני הקשור בהתעללות בעבר; מאזן את המערכת ההורמונלית דרך יותרת הכליה.

צ'אקרת העצה: כתום/כתום
אזור פיזי: רצועה מסביב לטבור, ההרה, המעיים.
שימושים: חיסול, שחרור, איזון תפקוד הטחול, גיל מעבר. הוא ספציפי לריפוי הלם וטראומה. במקרים אלה ניתן לאפשר לאורה האמיתית לנוע ממרכז הגוף למקום שויקי קראה לו "המרווח האתרי בצד שמאל של הגוף". כתום מכיל את האנרגיה לסייע לאורה האמיתית לחזור למרכז, מכאן השימוש שלו לאחר ניתוחים, אונס, אי-התמצאות , תאונות וכל מצב טראומתי שאדם עובר בחייו.

צ'אקרת מקלעת השמש: צהוב/זהב
אזור פיזי: מקלעת השמש, מן הסרעפת לטבור; כולל הקיבה, כיס המרה, הכבד, לבלב, כליות, מערכת העיכול, מערכת העצבים והעור.
שימושים: בעיות עיכול כמו פליטת גזים, בחילה; שבר מבוקע, דלקת, גלי חום בגיל מעבר, שיגרון ודלקת מפרקים – סילוק חומציות ואיזון רמת החומציות של הגוף; ספציפי לבעיות עצביות, בעיות עור – במיטבו כאשר משתמשים בו במקלעת השמש כך שהסיבה לבעיית העור נרפאת; מצבים מסוימים של דיכאון; מאד מסייעת בחרדה, במיוחד כאשר האדרנלים היו תחת עומס.

צ'אקרת הלב: כחול/ירוק
אזור פיזי: לב, ראות, חזה; נשימה וחלל החזה.
שימושים: בעיות לב – תעוקה בגלל מאמץ, היצרות כלי דם, דופק מהיר; דלקת ראות; אמפיזמה ובעיות בית החזה כגון דלקת האדר, קצרת ודלקת ראות כרונית; מנקה מעברי ליחה של מערכת הנשימה.

צ'אקרת הגרון: כחול/כחול
אזור פיזי: גרון, בלוטת התריס, מצד בלוטת התריס ומערכת החיסון.
שימושים: עוזר לחוסר איזון בבלוטת התריס, בעיות במיתרי הקול; מחלות ילדים כמו צמיחת שיניים, פציעות; יכול להפסיק התקררויות אם תופסים אותם מספיק מוקדם; מרגיע ומשרה שלווה; עוזר בזמן הריון; יכול לעזור במקרים של פעילות יתר ברמה התאית בנקודת מסוימת של התהליך.

צ'אקרת המצח: כחול/ארגמן עמוק
אזור פיזי: המצח, אך אפשר להשתמש בו בכל הגוף.
שימושים: ידוע כבקבוק העזרה הראשונה, מחסל הכאבים של הטבע; כאבי עצבים, כאבי ראש, לכל הכוויות, חבורות ועקיצות; גודש בסינוסים; מאמץ אקוטי ונקעים; דלקת ריאות אקוטית, דלקת מעיים; דלקת בשלפוחית השתן; דלקות, במיוחד כאב גרון; לכל בעיות היפראקטיביות מכאיבות, כגון כאבי ראש, חוסר שינה.

צ'אקרת הכתר: כחול/ורוד
אזור פיזי: הכתר, הראש, בלוטת יותרת המוח, בלוטת האצטרובל, החצאים השמאלי והימני של המוח.

שימושים: כאבי ראש, מיגרנות, כל חוסר איזון באזור הראש.

אפשר להרחיב את מערכת הצ'אקרות כדי לכלול אדום/אדום, ירוק/ירוק, וסגול/סגול, אשר מתקשרים ספציפית לצ'אקרות הבסיס, הלב והכתר.

בכתבה זו בחנו את מערכת בקבוקי הצ'אקרות מן ההיבט הפיזי בלבד. עשינו זאת בחלקו כדי להבהיר את יחסי הגומלין בין הצבעים ואזורי הגוף המתחברים אליהם. אולם כמו עם כל הבקבוקים האחרים, המסר שלהם חובק לא רק את המישור הפיזי, אלא גם את המישורים הרגשי, הנפשי, המנטלי והרוחני.

ערכת הצ'אקרות יכולה להיות שימושית מאד כהשלמה לטיפולים בעיסוי. כדי להשלים את העיסוי אפשר להשתמש בבקבוק הצ'אקרה המתאים ביותר לצורכי המטופל באותה עת, בעיסוי מקצת מן השילוב של הצבע אל תוך אזור הגוף המתאים. אפשר להשתמש בשמן האיזון של הצ'אקרה שאליו נמשך המטופל בתחילת הטיפול.

דרך אחרת להשתמש בצ'אקרה היא כדי לספק איזון יומי מחודש לכל מערכת הצ'אקרות: מניחים את שמני האיזון מעל קוריום הצבעים, ויושבים מולם עד עשרים דקות. זאת דרך פשוטה ובטוחה לפנות לכל הצרכים של כל הצ'אקרות באותו בזמן. זה לא אמור להיות תחליף לעבודה עם בקבוק מסוים כחלק מתהליך הריפוי שלך.

הערה: הדבר החשוב ביותר שיש לזכור הוא שאין תחליף לבחירת הבקבוקים על ידי האדם עצמו. האורה-סומא, באמצעות סדרת האיזון, מאפשרת לנו להיות מדויקים עד להדהים בנושא זיהוי האנרגיות שישקמו איזון לשלם. ברמה העמוקה ביותר, מהות האורה-סומא אינה בריפוי של תסמינים. היא מאפשרת לאנשים לקחת אחריות תוך כדי תהליך הריפוי שלהם.

ליצירת קשר ופרטים מלאים על שולמית רונן

Back to top button