הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 30-08-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
אתם מאבדים את תחושת הזמן מכיוון שאינכם מרוכזים ממש במה שאתם עושים. הציפיות הבלתי מציאותיות שכול העולם יתחשב ויסלח לכם על הריחוף שלכם 'כי לא התכוונתם' כלל, לא רלוונטי. נסו להתאפס ואם יש צורך גייסו לעזרה אדם קרוב שיהווה עבורכם תזכורת מהלכת. מסר רוחני תקופתי רומז לכם כי אדם המפגין חדווה פנימית ובלתי מותנית, מושך אליו חדווה גם ממקורות חיצוניים. הדומה זורם אל הדומה לו.

שור
כדאי שתפסיקו לשחק את המשחק של להיות 'הילדים הרעים'. הדווקאיות וחוסר האחריות שאתם מגלים כלפי הסובבים אתכם, גורמים לכך שאנשים מתרחקים מכם וכאמור-לא בלי סיבה. כדאי שתעמדו בהתחייבויות שלכם כלפי בני משפחה וחברים. אל תבטיחו הבטחות סתמיות, ומצד שני הפעילו את מד הרגישות לכיוון החוצה ולא רק פנימה. מסר רוחני תקופתי רומז לכם כי אדם המחפש את אושרו באנשים אחרים ולא בכנותו הפנימית, הופך להיות תלוי במצבי רוחם המתחלפים.

תאומים
אתם כועסים על אדם שלא עומד בציפיות שלכם, למרות שברור לכם שאין לכך כול הצדקה. קשה לכם מאוד לדרוש מעצמכם לגלות אדישות למצב הקיים אולם אפשר להתייחס למה שקורה בצורה אחרת, בפחות עוצמה, מעורבות ואכפתיות. סערת הרגשות מעיבה על הראיה האובייקטיבית שלכם וחבל. זכרו כי רק מה שכבר ישנו יכול להיות שלכם. כל השתוקקות היא השתוקקות להבלים. היא מביאה עימה רק תסכול.

סרטן
הדימוי העצמי שלכם, קצת ירוד, ללא הצדקה, ודורש- עבודה. תדרשו מהעולם את כול מה שבאמת מגיע לכם בזכות היותכם אנשים שאפשר לסמוך עליהם. העריכו את עצמכם ואנשים אחרים יתייחסו אליכם בהתאם. זה זמן שמתאים להתחלות חדשות. לכו על זה ובגדול. זכרו כי בכל פעם שאתם מקשיבים, הקשיבו למשמעות. בכל פעם שאתם מקשיבים לאדם, הקשיבו לכל אישיותו, ומיד תוכלו לראות אם האיש חי בממד הבעלות או בממד ההוויה.

אריה
תופעה קוסמית מביאה עימה אנרגיות כפייתיות קמעה. אתם מחפשים שלמות בתחום האישי ובכלל. אנשים שאתם פוגשים משמשים לכם כמראה ואתם לא ממש אוהבים לראות את מה שמשתקף. מצב הרוח לא יציב ומתנדנד למדי. תקשורת היא מילת המפתח. גלו לאנשים מולכם את אשר מתחולל בלבבכם. גם אם יש לכם תחושה שהמשבר כבר בעיצומו- עשו מאמץ מיוחד כדי שלא להרע את המצב ולגרום להתדרדרות נוספת.

בתולה
חשוב לכם מאוד להיות פופולאריים ולשם כך אתם מקדישים זמן ומאמצים רבים. האטו את הקצב והעמידו את עצמכם במקום ראשון. אל תתעלמו מצרכים של אחרים אולם מצד שני, גם אל תחשבו על זה יותר מידי. גם הקרובים לכם ביותר עושים בסופו של דבר את מה שהכי נוח להם, בלי סנטימנטים. האנרגיות הקוסמיות מגבירות את הנטייה להרפתקאות. אתם זורמים עם קטע רומנטי אשר רב בו הנסתר על הגלוי.

מאזניים
ביקור מפתיע יביא אתכם לידי תובנות עמוקות יותר בקשר לעצמכם. אתם מגלים דברים חדשים ונהנים מעולמות חדשים שקודם לכן היו סגורים בפניכם. קצב ההתרחשויות מעלה את האופטימיות הטבעית שהייתה חבויה, במידה מסוימת, בתקופה האחרונה. יום ממוזל שבמהלכו תפגשו אנשים שמתאימים לתחומי ההתעניינות שלכם. מסר רוחני תקופתי רומז לכם כי הצלחתכם תגיע בו ברגע שתעניקו למעשיכם גוון מקורי, חריג, לא שגרתי ויוצא דופן.

עקרב
שיתוף פעולה מצד הסביבה הקרובה יסייע לכם לעבור את היום הזה. אתם מרגישים חלשים ואין לכם יותר מידי כוח להתמודד עם אחרים, במיוחד כאלה שמפגינים כוחניות. הגמול הגשמי כבר לא מהווה פיתוי מספק כדי להיכנס לעימותים. כאמור, תמיכה תגיע ממקור לא צפוי ותכריע את הכף. מסר רוחני תקופתי רומז לכם על רגשות כמוסים שחשיפתם עלולה להביך. מצד שני, נראה שאתם זקוקים לאוזן קשת על מנת לשפוך את ליבכם.

קשת
מצב רוח לא בשיאו. תשמרו על עצמכם כדי שלא תושפעו יותר מידי מבחינה נפשית בגלל עניינים רגשיים. אל תתחייבו לאנשים רק בגלל שלא נעים לכם לסרב. פרופיל נמוך ליום אחד, זה בדיוק מה שאתם צריכים. הרבה מנוחה ושלווה- הן מה שנחוץ לכם בימים אלה. אל תדחו את הרמזים שנפשכם מעבירה לכם. מסר רוחני תקופתי רומז לכם כי אהבה העלולה לסחוף אתכם אל חופים אבודים, כמו גם על הליכה בעיניים עצומות אחר בן-הזוג.

גדי
מצב רוח של קלילות והומור 'תוקף' אתכם היום במלוא העוצמה. אתם מעבירים יום כייפי במיוחד כאשר התקשורת והמגעים שלכם עם אנשים אחרים, מתנהלים בצורה חיובית ביותר. בבית יש מי שקצת מתלונן מסיבות אישיות, אך מצב הרוח הנפלא שלכם מאפשר תגובה נעימה שמשרה שלווה ותחושת שיתוף פעולה. מסר רוחני תקופתי רומז לכם על מזל גדול לפעולות שבכוונתכם לבצע, כמו כן הוא מבשר על תקופה טובה עבור אלה מכם העוסקים בעיצוב מכל סוג שהוא.

דלי
אתם מצליחים להוציא מהכוח אל הפועל תוכניות שנרקמו לפני זמן רב. עם זאת, מוטב שתיזהרו בכל הקשור לחוזים ולניירת הקשורה בהם. אתם מרגישים על הדרך הבטוחה להצלחה. תנו לעצמכם להיות מרוצים ללא סייגים. כדאי להימנע מניתוחים ואנליזות מיותרות לגבי מניעים של אנשים אחרים לשיתוף פעולה איתכם. מסר רוחני תקופתי הינו נפלא עבור אלה מכם המבקשים עזרה מאלת הפריון, כמו כן הוא מחזיר אל חייכם פרשיות עליזות שכבר שכחתם מקיומן.

דגים
נושאים שהתלבטתם בהם, לא ממש פתורים עדיין. תוכלו לנצל קשרים חברתיים לקידום העניינים האישיים שלכם. הקדישו זמן גם לבדיקת אופציות הקשורות לחו"ל. אירוע חברתי עומד להתרחש ואתם אמורים לתת מענה לגבי השתתפותכם. נסו לסגור בתבונה את סוף השבוע. טיול הרפתקני יכול להוות אתגר גופני ורוחני. מסר רוחני תקופתי רומז לכם על אנרגיה פיסית שלא מהעולם הזה, והוא טוב במיוחד עבור אלה מכם העוסקים בענייני צבא וביטחון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button