הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 19-06-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
מי שנמצאים בקשר קבוע- נראה כי נכנסתם לשאננות. כדאי להתעורר ולהיזכר ששום דבר לא מובן מאליו. בן/בת הזוג מצפים מכם לקצת יותר יוזמה מאשר להיאנח מתוך רחמים עצמיים ולהירדם על הספה מול הטלוויזיה. קחו אחריות. התחילו בצעדים קטנים כמו הצעה לבילוי משותף עם חברים או טיול. במקביל, הרקיע רומז על קשר עם אדם שכדאי לפקוח עין על מעשיו.

שור
לפעמים אתם נהנים לשקוע בשלולית של רחמים עצמיים, ללא כל סיבה נראית לעין. כדאי שתזכרו מי הבוס של רגשותיכם ומחשבותיכם. רצוי לערוך רשימה על כל הדברים הטובים שיש לכם בחיים ולהודות על קיומם. צפוי ערב שקט. יש לכם הזדמנות להקדיש זמן לבן/ת הזוג שכמהים לקצת תשומת לב מכם. במקביל, הרקיע מעודד גישה ספונטאנית אל תחום הזוגיות.

תאומים
עליכם להתמודד עם האמת, למרות שלא תמיד זה נעים כל כך. יש לכם נטייה לוותר לעצמכם ולדחות דברים עד אין קץ. זה לא ממש מקדם אתכם והיה רצוי מאוד להציב לעצמכם לוח זמנים הרבה יותר מוגדר כדי להתגבר על הדחיינות שרק מכשילה אתכם. כל מחלוקת או אי הסכמה ניתנת לפתרון בצורה עניינית. גם אם הדבר כרוך בוויתורים מסוימים. שווה את המחיר. לא? צפויה לכם התלבטות לא קלה בין קולו של ההיגיון, לבין רחשי הלב. ההחלטה בידיכם.

סרטן
אתם מוצאים דרכים עקלקלות לבצע דברים פשוטים למדי. חבל שאתם מסתבכים, אבל בסך הכל, זה גם בסדר ללכת בדרך שנראית לכם מתאימה, גם אם כלפי חוץ היא לא נראית לאחרים 'הגיונית'. שמרו על הייחודיות שלכם גם בתוך קשר רומנטי. הכרות חדשה מציבה בפניכם אתגרים שלא הייתם מוכנים אליהם קודם לכן. אתם מצליחים לבצע משימה שלכאורה אינה אפשרית, כמו לאחוז במקל בשני קצותיו.

אריה
אתם עומדים עם שתי רגליים על הקרקע ושום דבר לא מצליח להזיז אתכם. ההרגשה טובה במיוחד. אתם מקבלים פידבק חיובי מהסביבה. במקום לדוש בעבר, צאו לבלות וחשוב שתהיה לכם הזדמנות להכיר אנשים חדשים. לכו למקום בילוי ציבורי! חבר/ה קרובים שתגייסו לעזרתכם במסע לגילוי עצמי יגנו עליכם מפני תופעות מעצבנות. זכרו כי תקופת ההמתנה אינה נטישת האחריות, אלא הכרה פנימית בדברים האמורים להתבצע בתקופה זו.

בתולה
יום של חוסר שקט. מישהו מנסה להתקרב אליכם אבל אתם רוצים שקט ושלווה ולהיעזב במנוחה גמורה. דרושות לכם כמה שעות שינה טובות ואז הכל יראה אחרת. התחילו לדבר ולהבהיר את מה שדרוש לכם בצורה הכי ברורה שאפשר, על מנת לא להיחשד באי אמירת האמת. מומלץ לעבוד על כישורי התקשורת. הארה רוחנית פירושה לא להיות אדישים לגורלם של זרים, ולא להעדיף את טובתם של קרובים.

מאזניים
באופן כללי אתם חשים טוב עם עצמכם, אולם הרגישות הגבוהה שלכם עלולה להיות מכשול. אל תתנו לדברים שמתרחשים סביבכם, הקשורים לאנשים אחרים, להשפיע על מצב הרוח שלכם. שלווה וסבלנות הן תחושות שניתן לטפח למרות הבעיות. נסו להתמקד בעיקר ולא בטפל. התרחקו מאנשים שליליים המתלוננים כל הזמן על הצרות שלהם. במקביל צפוי לכם דיבור עם אדם שאינו שש להסגיר את צפונותיו, בעוד שמכם הוא דורש גילוי לב.

עקרב
יום מעולה. אתם מלאי מרץ ונראה ששום דבר ואף אחד לא יכול לעמוד בפניכם. האנרגיות שאתם משקיעים בתחום החברתי בהחלט משתלמות ואתם מגלים עד כמה זה נעים להיות מחוזר. זרימת האנרגיה החיובית מבטיחה פריחה בחיי האהבה. למי שלא נמצא בקשר קבוע- זה הזמן לצאת ל – 'מסע'. עשו זאת לבד ואל תספרו לאף אחד את מה שקורה. כדאי לשמור על דיסקרטיות. במקביל, הרקיע מדגיש היבטים של אושר גדול ושל סיפוק שאין למעלה ממנו. איזהו עשיר? – השמח בחלקו.

קשת
צפויה ירידה משמעותית במתחים בעבודה וגם בבית. אתם בטוחים שאתם צודקים ומנסים להבהיר זאת לכל מי שנמצא בקונפליקט אתכם. הגיע הזמן ללמוד להקשיב (ולא רק לשמוע) לדברים שיש לצד השני להשמיע. במישור הכספי יש לנהוג בזהירות. קלקולים של מכשירים בבית, עלולים להכניס אתכם להוצאות בלתי צפויות. במקביל, הרקיע רומז על אדם רב עוצמה שיעזור לכם להיחלץ ממצבים מביכים.

גדי
גרמי שמיים בעלי אנרגיות של מזל והצלחה מרעיפים אור על מפת הלידה שלכם, בעיקר על הבית השביעי (בית הזוגיות). צפוי לכם יום מלא הפתעות ושינויים מרנינים בכל התחומים. אתם מרגישים טוב ומשדרים החוצה את הרגשתכם הפנימית. זה כמובן משפיע גם על תחום הזוגיות והרומנטיקה. בני הזוג שלכם ישתפו פעולה אם תאמצו גישה חיובית ועניינית. אמרו מה אתם מבקשים ואל תתלוננו על מה שלא קיים, פנקו את עצמכם בקניה של בגד חדש. בשעות הערב מומלץ לצאת לבילוי רומנטי שקט.

דלי
נוצר מצב שמימי של רוגע יחסי בגזרת מזל דלי. למרות שאתם עסוקים בלהיות "סופר מן" (או "סופר וואמן") אתם מגלים שאפילו לכם… יש מגבלות. לנצח בכל החזיתות זה פשוט לא אפשרי. קצב החיים המטורף שלכם הוא מלכודת שטמנתם לעצמכם במו ידיכם ורק אתם יכולים להוריד הילוך ולהירגע. אין טעם להציק לכל מי שסביבכם בגלל שאתם מרגישים מתוסכלים. בעצם, אין לזה סיבה מוצדקת ועדיף פשוט לשתוק במידה ואין לכם משהו נעים להשמיע.

דגים
חילופי אנרגיות בין הירח ובין כוכבכם נפטון, יוצרים מצב קוסמי עדין ובעל פוטנציאל להרחבת המשפחה. היום אתם מרגישים אופטימיות רבה ומביטים אל העתיד דרך משקפיים ורודים. דרך חדשה מצפה לכם במידה ותהיו אמיצים מספיק ופתוחים להזדמנויות חדשות. באופן טבעי אתם מגלים חביבות יתר לדמויות חדשות הנכנסות לחיים שלכם, מה שיגרום למפלס הפופולאריות לעלות פלאים. חוש ההומור היא תכונה שכדאי לפתח, בלי לוותר על היושר הפנימי והכנות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button