הורוסקופ יומי

הורוסוקופ יומי / אסטרולוגיה יומית 12-04

הורוסקופ יומי מעודכן לכל המזלות. בעמוד הורוסקופ יומי תוכלו לקרוא מה צופים הכוכבים למזל שלכם בכל התחומים: אהבה, פרנסה, קריירה ועוד...

ברוכים הבאים להורוסקופ יומי ותחזית אסטרולוגית יומית לגלגל מזלות האסטרולוגיה

הורוסקופ מזל טלה

יום הצופן בחובו הפתעות למי שמוכן להסתכן. אתם לא אוהבים ללכת בתלם ולמרות שעיקר הזמן מופנה לתחום הזוגיות אתם לא לגמרי אדישים לחיזורים. אתם אומנם מאוהבים אבל יש דברים שמפריעים לכם וגורמים לכם להימשך לכיוונים שנראים לכם מלאי הבטחה. אל דאגה. הפיתוי נשאר בגדר פנטזיה. מותר לחלום. לא? הרקיע מבשר על תקופה סוערת ועתירת ריגושים רומנטיים.
רוח ונפש: בפתיחת חיזוי וקבלת מסרים שהתקיימה לכבודכם באמצעות קריאת צורות במשקע של קפה, עלתה בגורלכם צורה של מנעול: המסר הוא – אם אתם כותבים את יצירותיכם עבור המגירה, הרי שהגיע הזמן לחשוף אותן לביקורת ולמשוב.
הורוסקופ שנתי מזל טלה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל שור

תשומת הלב שלכם מתמקדת בענייני ציבור וקהילה. תמיד הייתם מהסוג שמסתובב בעולם עם מחשבות אלטרואיסטיות שגורמות לכם לדאוג לגורל האנושות, אבל נראה שהפעם זה בגלל שלא ממש בא לכם להתעסק עם הבעיות האישיות שלכם. חשוב שתמצאו דרך לאזן בין הדברים. התכנסות פנימה ויציאה החוצה הם שני תהליכים משלימים שכדאי להשקיע בשניהם במידה שווה. הרקיע מבשר על אהבה תמימה, טהורה וזכה.
רוח ונפש: בקריאת העתיד שבוצעה למענכם בעזרת משקע של עלי תה, עלתה בגורלכם צללית המזכירה בצורתה דמות של כתר מלכותי: המסר הוא – זה הזמן להשקיע בנתיב ההגשמה והמימוש העצמי, גם אם הדברים באים על חשבון הנתיב הרומנטי.
הורוסקופ שנתי מזל שור

הורוסקופ מזל תאומים

יופי של יום. אתם נהנים משיפור המצב הכלכלי. ההכנסות עולות כתוצאה מצעד עסקי מתוחכם. יש לכם הזדמנות לבדוק לעומק דברים. יש סביבכם לא מעט אנשים שמנסים לטייח על טעויות שעשו כדי שלא להתגלות כטיפשים. אתם לא מתרשמים מהסיפורים שנועדו לכסות על הפשלות. אל תגלו את כל הקלפים למרות שאתם יודעים את האמת. הרקיע צופה הסתייגות כלשהי מאדם שהערצתם בעבר.
המסר בחלום הוא הדק: [של אקדח] החולם רואה בחלומו כיצד הוא נוגע או לוחץ על הדק של אקדח. מוטיב ההדק או האקדח מעיד על מצב נפשי קשה אשר החולם מבקש להשתחרר ממנו באמצעות פעולה חדה, מהירה וחותכת.
הורוסקופ שנתי מזל תאומים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל סרטן

מצב רוח לוחמני מלווה אתכם לאורך היום ועלול לגרום לעייפות. אתם נלחמים בביורוקרטיה וסוף סוף רואים תוצאות. מתחת לפני השטח מתרחשים הרבה דברים טובים ותובנות ואתם לומדים שמותר להרפות לעיתים. תחושה של תסכול מפתיע עלולה להתעורר במהלך היום. יש לכם את הכוח לרפא את עצמכם. הרקיע חוזה הצלחות בנושאים אשר רב בהם הנסתר על הגלוי.
רוח ונפש: בפריסת ניבוי וקבלת מסרים בשיטה המבוססת על "ספר התמורות" הסיני, עלה בגורלכם מסר מספר 34: המסר אומר כי גם בשעה שאתם מתכתשים עם יריביכם, אל לכם לאבד ערכים של מוסר ומצפון.
הורוסקופ שנתי מזל סרטן

הורוסקופ מזל אריה

יום של התחדשות. אחרי תקופה ארוכה של התנזרות אתם יוצאים למסע קניות. ההרגשה משכרת ומרעננת. אתם משקיעים בעצמכם ומרגישים טוב עם איך שאתם נראים. עוד קצת עבודה על נושא של קבלה עצמית ואתם עשויים למצוא את עצמכם בתוך מערכת יחסים נפלאה עם… עצמכם. לא לזלזל. מי שלא אוהב את עצמו- יתקשה לאהוב אחרים. התחלה טובה! הרקיע צופה התרפקות נוסטלגית על זיכרונות העבר.
רוח ונפש: בפריסת ניבוי וקבלת מסרים בשיטה המבוססת על "ספר התמורות" הסיני, עלה בגורלכם מסר מספר 25: המסר אומר כי זמן רב מדי אתם שבויים בכבלי העבר: הגיעה העת למהלך שאינו מושפע ממסורת שלא אתם יצרתם.
הורוסקופ שנתי מזל אריה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל בתולה

מתקיים וויכוח שעשיתם כל שביכולתכם על מנת להימנע ממנו. בלב מתגנבת הרגשה שהמצב יוצא מכלל שליטה. יש לכם המון כישורים וכישרונות וכל מה שנשאר זה להתמקד. קחו את כל הזמן שבעולם. אל תתנו לאף אחד להלחיץ. את זה אתם יודעים לעשות מצוין בעצמכם. הרקיע מבשר על הצלחות לאלה מכם העוסקים בתחומי עיצוב למיניהם, כמו גם בעסקי אופנה ותמרוקים.
רוח ונפש: בפתיחת חיזוי וקבלת מסרים שהתקיימה לכבודכם באמצעות קריאת צורות במשקע של עלי תה, עלתה בגורלכם צורה של סוס דוהר ביער: המסר הוא – אל תניחו לתחרויות לגרום לכם לסגת. להיפך, הן צריכות לדרבן אתכם להישגיות יוצאת דופן.
הורוסקופ שנתי מזל בתולה

הורוסקופ מזל מאזניים

יום טוב. אתם מתעוררים בבוקר עם צליל מנדולינה בלב. המון אנרגיה שמופנית לכיוון של שינוי. יש מי שינסה להוריד אתכם מ"העץ". הדרך שקבעתם לעצמכם היא די הגיונית מבחינתכם, כדאי רק לבדוק מה תהיה התוצאה לגבי אנשים אחרים הנוגעים בדבר. בסך הכל זהו יום מרגש עם התחלות חדשות. הרקיע מבשר טובות לאלה מכם העוסקים בענייני מחשב ואלקטרוניקה.
רוח ונפש: בתקשור רוחני שהתקיים עבורכם באמצעות סמליו של חכם סיני ששמו קונפוציוס, עלה בגורלכם המסר הבא – ישנם זמנים בחייו של אדם בהם רצוי שיקריב קורבן כלשהו במטרה לנצל את ההזדמנות העומדת בפניו.
הורוסקופ שנתי מזל מאזניים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל עקרב

אתם שופעים רעיונות ומלאי קסם. לא פלא שאתם מצליחים לרתק כמעט את כל מי שפוגש בכם היום. נצלו את המצב כדי להשיג מטרות שדורשות כושר שכנוע מיוחד. יום נעים שיזרום בקלילות לתוך ערב מרתק ולילה סוער. בתחום הרומנטיקה צפויה הפתעה. הריגושים והפינוקים הולכים יד ביד וגורמים לכם להתבלבל. הרקיע רומז לכם על הצורך ליטול יוזמה בתחום הזוגי, ולא לבקר את התנהגותו של הצד השני.
רוח ונפש: בתקשור רוחני שהתקיים עבורכם באמצעות סמליו של חכם סיני ששמו קונפוציוס, עלה בגורלכם המסר הבא – רגליים חזקות הינן הכרחיות אמנם בביצועה של כל משימה, אך עדיין הכוח השכלי חשוב יותר.
הורוסקופ שנתי מזל עקרב

הורוסקופ מזל קשת

אתם מסיימים משימה שהתחלתם בה והדבר מניב תחושות טובות במיוחד. היכולות שלכם בשיאן. המזל מאיר פנים. הכל פתוח. יש לכם ים של אפשרויות. בזוגיות- אתם קצת ממהרים ויש סימנים להתקדמות בכיוון של מיסוד הקשר. אם אתם בטוחים בעצמכם ויודעים מה רצוי ונוח, שיהיה לכם בכיף. העיתוי נחשב לנפלא וטוב בכל הנוגע לענייני זוגיות, כמו גם לשותפויות למיניהן.
רוח ונפש: בתקשור רוחני שהתקיים עבורכם באמצעות סמליו של חכם סיני ששמו קונפוציוס עלה בגורלכם המסר הבא – אדם רוחני אינו מתייאש לעולם ואינו מניח לנסיבות חיצוניות להפריע לו בביצוע משימותיו. הוא יודע כי רק הוא עצמו אחראי לגורלו.
הורוסקופ שנתי מזל קשת
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל גדי

לא כולם עומדים בציפיות הגבוהות שלכם. חשוב להתאפק לפעמים ולא לפרוץ החוצה בשצף קצף כמו רוח סערה. יש להתבטא בבהירות ולהגדיר את מה שאתם רוצים- זה כורח המציאות. לעיתים קרובות קשה להבין מה אתם מבקשים. אתם מצליחים לבלבל אפילו את הקרובים לכם ביותר. מצד אחר- יש לכם המון נתינה ואתם מלאי אהבה. מצד שני- תובענות בלי גבול. טיפ: תלמדו לאזן וכן, גם לוותר. הרקיע צופה התחדשות בתחום הרומנטי, כמו גם על הצורך להשתחרר מזיכרונות העבר.
רוח ונפש: בפתיחת חיזוי וקבלת מסרים שהתקיימה לכבודכם באמצעות קריאת צורות במשקע של קפה, עלתה בגורלכם צורה של פטיש וסדן: המסר הוא – מישהו שאתם חוששים ללחוץ עליו, עלול לנצל אתכם: נראה כי הגיע הזמן להשתחרר מעולו.
הורוסקופ שנתי מזל גדי

הורוסקופ מזל דלי

עניין אישי מתיש מגיע לקיצו המיוחל. יש לכם תמיכה מבני המשפחה. אתם צריכים לגייס בדחיפות סכום כסף גדול למדי. יש לכם כמה מקורות לבחור מהן. זכרו: אין ארוחות חינם. תתבקשו לשלם במועד מאוחר יותר. בתחום הרומנטי: רגיעה. אתם מוטרדים מידי מכדי להתעסק בעניינים שבינו לבינה. הרקיע חוזה קשר רומנטי מפתיע בזמן ובמקום הכי פחות צפויים. צפויות בשורות טובות לצעירים במשפחה.
רוח ונפש: בפתיחת חיזוי וקבלת מסרים שהתקיימה לכבודכם באמצעות קריאת צורות במשקע של קפה, עלתה בגורלכם צורה של חצוצרה: המסר הוא – אל תצפו ממישהו אחר כי יפרוש שטיח-אדום למענכם. אם אתם לא תערכו לעצמכם מסע יחסי ציבור, איש לא יעשה זאת עבורכם.
הורוסקופ שנתי מזל דלי
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל דגים

אתם קצת כעוסים ורגוזים, מתקשים לוותר על חלומות. המציאות מעייפת ואתם חשים קצת ירודים. שיחה לא מתוכננת תגרום למורל לעלות ותאיר לכם אופציות חדשות. תרגישו פופולאריים ובעמדת כוח, מה שיאפשר להרגשה הפנימית להשתנות.
רוח ונפש: בפתיחת חיזוי וקבלת מסרים שהתקיימה לכבודכם באמצעות קריאת צורות במשקע של קפה, עלתה בגורלכם צורה של עובר: המסר הוא – אתם עלולים למצוא את עצמכם מסתגרים ומתבודדים, בעוד המזל הטוב ממתין לכם במרחבים ובאופק.
הורוסקופ שנתי מזל דגים


אנחנו מקווים שנהנתם לקרוא הורוסקופ יומי שהוכן על ידי אסטרולוגים מומלצים. עמוד זה מעודכן עבור כל מי שאוהב לקרוא הורוסקופ יומי, אסטרולוגיה, התאמת מזלות, התאמה אסטרולוגית, הורוסקופ שבועי, הורוסקופ מזלות יומי, אסטרולוגיה הורוסקופ יומי, הורוסקופ תחזית יומית, הורוסקופ מזל עקרב, הורוסקופ מזל טלה, גלגל המזלות, הורוסקופ מזל תאומים, הורוסקופ מזל שור, הורוסקופ מזל בתולה, הורוסקופ מזל גדי, הורוסקופ מזל דלי, הורוסקופ מזל דגים, הורוסקופ מזל מאזניים ועוד.


Back to top button