הורוסקופ יומי

הורוסוקופ יומי / אסטרולוגיה יומית 27-04-2020

הורוסקופ יומי מעודכן לכל המזלות. בעמוד הורוסקופ יומי תוכלו לקרוא מה צופים הכוכבים למזל שלכם בכל התחומים: אהבה, פרנסה, קריירה ועוד...

ברוכים הבאים להורוסקופ יומי ותחזית אסטרולוגית יומית לגלגל מזלות האסטרולוגיה

הורוסקופ מזל טלה

הקסם האישי שלכם לא מאכזב ואתם מצליחים להרשים שותפים לעבודה. במהלך מתוחכם למדי אתם מוכיחים את עליונותכם על האחרים. גם מבחינה חברתית היום הזה מוצלח למדי. אתם מלאי מרץ ותוססים ופוגשים הרבה אנשים חדשים ומעניינים. תחושה טובה של שייכות וביטחון למי שנמצא בקשר זוגי. על מנת להימנע מביקורת עצמית שאין לה צידוק, כדאי שתשלבו בלבושכם גוונים בצבע התפוז.
מסר יומי למזל שלכם: בתקשור רוחני שהתקיים לכבודכם, עלה בגורלכם המסר הבא: אלוהים אינו שוכן במקום כלשהו רחוק מן העולם: אלוהים שוכן קרוב-קרוב, ממש כאן ועכשיו. חושו והרגישו אותו. דרושה גישה מקורית, ולא סתם חיפוש אחרי הדרך השגרתית.
הורוסקופ שנתי מזל טלה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל שור

הבנה והכרה בצרכים וברגשות של אחרים הינה תנאי הכרחי להצלחת ימי השבוע הזה ובמיוחד היום הזה. עלולים להיגרם שיבושים ובלבול הנובעים מחוסר הקשבה למה שנאמר. מצב הרוח שלכם שפוף במקצת ואתם זקוקים לפינוק ותשומת לב. בילוי ערב שקט בבית – הכי מתאים. שלל צבעים בלבושכם עשוי להזניק למרומים את מצב הרוח שלכם. אל תכבלו את עצמכם לצווי האופנה.
מסר יומי למזל שלכם: בתקשור רוחני שהתקיים לכבודכם, עלה בגורלכם המסר הבא: הגות ומדיטציה ישיגו את מטרתן אך ורק אם תהינה ספונטאניות: אין כל תועלת בהגות שאינה ספונטאנית. הוגה שאינו ספונטאני, דומה למאהב שמחזר על פי ספר.
הורוסקופ שנתי מזל שור

הורוסקופ מזל תאומים

אווירה נעימה בבית מאפשרת להגיע להישגים ופשרות שלא היו אפשריים לפני כן. הימנעו מוויכוחים ותנו לעצמכם זמן לשהות במצב החדש שנוצר, בלי להביע דעות נחרצות ולבקש בקשות רבות מידי. השתדלו לגלות פתיחות והקשבה. צפויה לכם חוויה מפתיעה במהלך הערב. כדי להתחבר עם תעצומות נפש שלא מהעולם הזה, כדאי לכם לאמץ בגדים בצבע סגול. פליטת פה שלא במקומה עלולה לעורר מהומה. כדאי לכם למנות בלב עד עשר עוד לפני שמדברים.
מסר יומי למזל שלכם: בפריסת קלפי טוטם-החיות לצורך קבלת מסרים וייעוץ, עלה בגורלכם קלף הסלמנדרה: המסר הוא – היזהרו מהסתבכות כלכלית. היכרות עם בן/ת המין השני גורמת לכם לאבד את הצפון…. לפני שאתם מספיקים להגיד יותר מידי, הניצוצות עפים ביניכם. אתם מרשים לעצמכם לזרום קדימה בלי לחשוב על תוצאות.
הורוסקופ שנתי מזל תאומים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל סרטן

דחו משימות שאינן דחופות על מנת לאפשר לעצמכם לשמור על היכולות הרגשיות והפיסיות. זה זמן מתאים לחשוב על עצמכם ולהקדיש אנרגיות לפעילות מהנה. יתכן מאוד שאת רוב היום תקדישו לפגישות עם אנשים נחמדים שעושים לכם טוב על הלב. פעילות קבוצתית גם היא באה בחשבון. אל תשכחו להקדיש גם קצת זמן לסידור הבית! אם אתם נמצאים על פרשת-דרכים בה קשה לכם לחתוך, השתמשו בגוונים של צהוב בשעה שאתם בוחרים את בגדיכם.
מסר יומי למזל שלכם: בפריסת קלפי טוטם-החיות לצורך קבלת מסרים וייעוץ, עלה בגורלכם קלף עז ההרים: המסר הוא – התחום הרומנטי דורש את תשומת ליבכם, הימנעו מהחלטות פזיזות. אל תנסו להתכחש לחסרונות שלכם. תלמדו להתמודד ולהסתדר איתם. לא מומלץ לבזבז כספים היום, הימנעו מרכישות ועסקות.
הורוסקופ שנתי מזל סרטן

הורוסקופ מזל אריה

יום נעים שאתם מתחילים אותו כבר בבוקר בתחושה של חופשה. אתם מרגישים קרובים מתמיד לבני המשפחה והכול זורם על מי מנוחות. היכולת לבטא את עצמכם טובה במיוחד וזה הזמן לשיחת נפש. לדבר ולומר את מה שעל ליבכם, זה דבר אחד ובהחלט לא אומר רשימת דרישות. שימו לב! על מנת לזכות בהצלחות ספונטאניות שאינן מושפעות מתכנונים קודמים, שלבו בבגדיכם גוונים של ירוק.
מסר יומי למזל שלכם: בפריסת חיזוי וייעוץ שהתקיימה לכבודם בקלפים נומרולוגיים, עלה בגורלכם המספר 61. הקלף מבשר על תקופה בה אתם נוטים לבחון את המציאות דרך עדשות פילוסופיות ומנקודת מבט מופשטת. מספר טוב ונפלא עבור אלה מכם המבקשים ליטול פסק זמן על מנת לבחון מחדש את המתרחש בחייהם.
הורוסקופ שנתי מזל אריה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל בתולה

הרצון לשלוט בנסיבות והתחשבנויות עם הסביבה גורמים לכם לדכדוך. טוב שאתם במודעות ו'תופסים' את עצמכם מהר מאוד. נסו לא להיגרר למקומות לא נעימים בצורה אוטומטית. עדיף לעשות מאמץ ולראות את 'חצי הכוס המלאה'. צפוי לכם יום אינטנסיבי ומלא פעילות חברתית. נסו ליהנות. יש ממה! אם אתם רוצים לחזק את גופו ורוחו של אדם היקר לליבכם, העניקו לו אבן מזל מסוג רוז-קווארץ.
מסר יומי למזל שלכם: בפריסת חיזוי וייעוץ שהתקיימה לכבודם בקלפים נומרולוגיים, עלה בגורלכם המספר 11: הקלף מבשר על תקופה בה צפויה התנהגות קיצונית מצידכם בכל תחומי החיים, לאו דווקא לשלילה. מספר טוב ונפלא עבור אלה מכם המבקשים לעסוק ברפואה או בסיוע למצוקות הזולת.
הורוסקופ שנתי מזל בתולה

הורוסקופ מזל מאזניים

חוסר מנוחה מורגש כבר משעות הבוקר המוקדמות. שיחת טלפון לא נעימה מעכירה את האווירה גם היא ואתם נוטים להתכנס בתוך עצמכם. האמת נמצאת במקום המנוגד דווקא. מומלץ לצאת החוצה ולבדוק אפשרויות נוספות לפעולה. אם קשה לכם לראות את הדברים באופן אובייקטיבי- זה הזמן לבקש עזרה ממישהו קרוב. כדי להתגבר על טיפוסים שתלטניים המעכירים את איכות חייכם, אל תהססו לשלב גוונים כחולים בבגדיכם.
מסר יומי למזל שלכם: בתקשור שהתקיים עבורכם באמצעות מערכת של סמלים מבשרים, עלתה בגורלכם צורה של ציפור דרור. הסמל מייצג מצב אשר לפיו אתם עומדים להשתחרר מכבלי העבר ולפסוע אל עתיד טוב יותר.
הורוסקופ שנתי מזל מאזניים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל עקרב

עליכם ללמוד בצורה קצת פחות מלודרמטית איך להתפרק מהעצבנות שאופפת אתכם. זה פשוט יעשה לכם את החיים הרבה יותר קלים. נכון שקשה לעיתים לעשות את זה לבד אבל אתם מספיק חזקים לנסות. מישהו קרוב מאכזב אתכם בצורת ההתנהגות, במיוחד לאור העובדה שאתם מגלים אינטרסים נסתרים מתחת לפני השטח והדברים הנאמרים בקול רם. כדי להצליח בראיון העבודה הבא שלכם, או כדי לזכות במעריצים בתחום הרומנטי – לבשו בגדים המדגישים גוונים של תכלת.
מסר יומי למזל שלכם: בתקשור שהתקיים עבורכם באמצעות מערכת של סמלים מבשרים, עלתה בגורלכם צורה של גביע יין: הסמל מייצג מצב אשר לפיו צפויה לכם שמחה במשפחה או בשורה מרנינה הקשורה בילדים.
הורוסקופ שנתי מזל עקרב

הורוסקופ מזל קשת

ביקור קצר אצל חברים מותיר אתכם מותשים בגלל מפגש לא מתוכנן עם אדם מהעבר הרחוק שלכם. יתכן שתצטרכו לשנות קצת את הלו"ז הצפוף המצפה לכם במהלך היום. אתם מנסים להיות פתוחים ולנצל כול רגע בחיים, מגמה חיובית לכול הדעות, אך לא בכול מחיר. אם אתם מרגישים שהעמסתם על עצמכם יותר מדי- הורידו את הטורים. על מנת לזכות בהצלחות בתחומים אמנותיים, או במישורים בהם אתם מגשימים חלומות – שאו בכיסכם אבן מזל מסוג טורקיז.
מסר יומי למזל שלכם: בפריסת ניבוי וייעוץ בקלפים אסטרולוגיים, עלה בגורלכם קלף מרס במזל טלה: הקלף מעניק לכם אנרגיה פיסית שלא מהעולם הזה, והוא טוב במיוחד עבור אלה מכם העוסקים בענייני צבא וביטחון.
הורוסקופ שנתי מזל קשת
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל גדי

יש לכם יכולת הסתגלות מופלאה ואתם מצליחים לשרוד בכול מצב. הדעות שלכם מגובשות למדי ואתם יכולים לשכנע אחרים בצדקת מעשיכם. ובכול זאת, יש תחושה של תקיעות. בזמן האחרון התעורר אצלכם איזה מין ספק פנימי. יש לכם לפעמים הרגשה שאולי אתם טועים. יעוץ מקצועי יכול לעזור. למה לא לנסות? תחשבו על זה ברצינות! כדי לפתוח את הפתחים הנכונים בפני קרן השפע, קחו מברשת וצבעו בסגול את הקיר הדרום מזרחי בחדרכם או בבית בכלל.
מסר יומי למזל שלכם: בפריסת ניבוי וייעוץ בקלפים אסטרולוגיים, עלה בגורלכם קלף ירח במזל עקרב: הקלף רומז על רגשות כמוסים שחשיפתם עלולה להביך: מצד שני, נראה שאתם זקוקים לאוזן קשבת על-מנת לשפוך את ליבכם.
הורוסקופ שנתי מזל גדי

הורוסקופ מזל דלי

חשוב לכם שבני הזוג שלכם ינהגו בכם בכבוד. טפחו יחסים של חברות ושיתוף כדי להגיע למטרה הרצויה. כבר יש לכם מספיק ניסיון כדי לדעת ששום דבר לא פועל לאורך זמן על ידי כוחניות. אז נסו טקטיקה קצת יותר חכמה ופחות מילולית. למי שפנוי- כדי למצוא קשר רומנטי עליכם להשתמש בשיטות יעלות יותר של 'שיווק עצמי'. כדי להתגבר על מכשולים ועכבות בתחום האינטימי, הכניסו אל חדר השינה שלכם פריטים רבים הצבועים בוורוד.
מסר יומי למזל שלכם: בתקשור רוחני שהתקיים לכבודכם בשיטת המטוטלת עלה בגורלכם המסר הבא: כללי טקס ומוסכמות חברתיות, מוגיעים אתכם. מצד שני, דווקא בהם טמון המפתח להצלחתכם.
הורוסקופ שנתי מזל דלי
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל דגים

צפוי לכם יום רומנטי. אתם עסוקים עד מעל לראש בנושאים הקשורים לאינטימיות וזוגיות. ההתחייבויות שלכם כלפי בני המשפחה מתנגשות עם הרצון שלכם לבילויים. אתם שואפים לקבל תשומת לב, רומנטיקה וריגושים. על מנת למצוא את שביל הזהב ולא להיכנס לעימותים, מעבר לרצוי, כדאי לנסות וליצור אווירה נינוחה לפני שנכנסים למאבקי כוח. היבט קוסמי מסתורי מסמל התחלות חדשות ובשורות משמחות.
מסר יומי למזל שלכם: בתקשור רוחני שהתקיים לכבודכם בשיטת המטוטלת עלה בגורלכם המסר הבא: אם רצונכם לזכות באהבה, צאו וחפשו אותה. אל תשכנעו את עצמכם כי הגורל צריך לעשות למענכם את שאתם אינכם עושים.
הורוסקופ שנתי מזל דגים


אנחנו מקווים שנהנתם לקרוא הורוסקופ יומי שהוכן על ידי אסטרולוגים מומלצים. עמוד זה מעודכן עבור כל מי שאוהב לקרוא הורוסקופ יומי, אסטרולוגיה, התאמת מזלות, התאמה אסטרולוגית, הורוסקופ שבועי, הורוסקופ מזלות יומי, אסטרולוגיה הורוסקופ יומי, הורוסקופ תחזית יומית, הורוסקופ מזל עקרב, הורוסקופ מזל טלה, גלגל המזלות, הורוסקופ מזל תאומים, הורוסקופ מזל שור, הורוסקופ מזל בתולה, הורוסקופ מזל גדי, הורוסקופ מזל דלי, הורוסקופ מזל דגים, הורוסקופ מזל מאזניים ועוד.


Back to top button