הורוסקופ יומי

הורוסוקופ יומי / אסטרולוגיה יומית 11-06-2020

כל המזלות. בעמוד הורוסקופ יומי תוכלו לקרוא מה צופים הכוכבים למזל שלכם בכל התחומים: אהבה, פרנסה, קריירה ועוד...

ברוכים הבאים להורוסקופ יומי ותחזית אסטרולוגית יומית לגלגל מזלות האסטרולוגיה

הורוסקופ מזל טלה

תופעה קוסמית מבשרת על אנרגיות ממוזלות. היום צפויים להתרחש שינויים אחדים בכמה תחומים. היכולת התקשורתית שלכם עומדת היום להוכיח את עצמה ובגדול. אם תצליחו להתעלות על הצורך להגיב על כל גירוי תצאו מנצחים מכול סיטואציה. יש אפשרות לקידום בעסקים. יום מתאים לחתימה על עסקה או חוזה. בכל מקרה, על מנת לא ליפול למלכודות ולהצטער מאוחר יותר- היעזרו ביעוץ מקצועי.
בקריאת העתיד שבוצעה למענכם בעזרת משקע של עלי תה, עלתה בגורלכם צללית המזכירה בצורתה דמות של איילה שלוחה בשדה: המסר הוא – המישור הרומנטי מאיר פנים לאלה מכם שאינם עסוקים בהתחשבנות עם העבר, אלא אך ורק עם יוזמות לגבי העתיד.
הורוסקופ שנתי מזל טלה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל שור

תופעה קוסמית יוצקת בכם אנרגיה פיסית שלא מהעולם הזה. אתם עובדים קשה מאוד מרכזים את מרב האנרגיה בתחום הגשמי. מעט זמן מוקדש לתחום הרומנטי והתוצאות בהתאם. תקופה שקטה שדווקא מתאימה לכם בזמן הנוכחי. יש לכם יותר מידי משימות ודאגות על הראש. חכו לשעת כושר בה תהיו פנויים יותר מבחינה נפשית. סכום כסף מגיע אליכם בקרוב. היקום דואג שיהיה לכם מימון לחופשה. יפה.
בהפלת גורלות לייעוץ וקבלת מסרים שהתקיימה לכבודכם בסמלי טוטם של חיות, עלתה בגורלכם החיה: אנטילופה, המסר הוא: הזדמנות פז בתחום הפיננסי, דורשת תגובה מיידית. אל תטחנו את עצמכם בהתפלספויות מיותרות.
הורוסקופ שנתי מזל שור

הורוסקופ מזל תאומים

תופעה קוסמית מאתגרת לא ממש תורמת ליציבות. בלבול הוא מילת הכותרת ליום זה. אתם באמת לא מבינים מה בן/ת הזוג רוצים מכם. חוסר היכולת שלכם לרסן את שטף הדיבור גורם למצב להחמיר עוד יותר. אתם מוצאים את עצמכם במצב בלתי פתיר. סכנה של ניתוק קשר קיים, בהחלט באה בחשבון. מצב הרוח התוקפני גם לא מתאים במיוחד להתחלות חדשות. עדיף לבלות ערב שקט לבד.
בהפלת גורלות לייעוץ וקבלת מסרים שהתקיימה לכבודכם בסמלי טוטם של חיות, עלתה בגורלכם החיה: ארמדיל, המסר הוא: השליכו את יהבכם על המלאך השומר עליכם: הקול הפנימי שבכם מדריך אתכם נכונה, גם אם הוא מתנגש עם עקרונות שרכשתם בדרכים מלאכותיות.
הורוסקופ שנתי מזל תאומים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל סרטן

הרקיע משגר אנרגיה מאתגרת אל הירח השולט בכם. התופעה עלולה להגביר את הצורך לפטפט ולהסגיר סודות. נדמה לכם שאתם מאוהבים אבל בעצם זה ממש מוקדם להסיק מסקנות ולגלות את רגשותיכם בקול רם. אתם יכולים בהחלט להביע התעניינות ולשדר נגישות, אך לא מומלץ להשקיע יותר מידי, לפחות לא בשלב זה. בן/ת הזוג הפוטנציאלי צריך עדיין לעמוד במבחן המציאות. תנו צ'אנס אך אל תפתחו את הלב.
בהפלת גורל רוחנית שהתקיימה לכבודכם באמצעות טוטם של בעלי חיים, הופיעה עבורכם דמות של ברדלס: המסר הוא – לפעמים צריך לחלוק עם אחרים את שהם לא עמלו למענו. יש דברים שאין צורך להתחשבן עליהם.
הורוסקופ שנתי מזל סרטן

הורוסקופ מזל אריה

אתם עלולים למצוא את עצמכם בעימות מול אדם אשר בשמו מופיעה האות עין. למרות שעל פני השטח אין לכך כול סיבה נראית לעין הרי שמתחת לפני השטח יש דינמיקה של תחרותיות שמרעילה כול חלקה טובה. אל תחששו יותר מידי. במקרה הכי גרוע תוכלו למצוא תחליף. הידע שאתם צוברים, חייב להפוך לנחלתם של רבים: נסו להגות רעיון שיאפשר לכם להעביר להם אותו.
בהפלת גורלות לחיזוי עתיד וקבלת מסרים שהתקיימה לכבודכם באמצעות קריאה במטוטלת של אבני-מזל, עלה בגורלכם המסר הבא: שאפתנות עלולה להיפגע מעודף זהירות, יש לקפוץ על עגלת-ההזדמנויות ללא חשש.
הורוסקופ שנתי מזל אריה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל בתולה

קשה לכם לתקשר עם עצמכם. יום של בלבול וחוסר שקט פנימי. אתם מוטרדים ודואגים ואינכם מסוגלים להתרכז כדי להחליט מה הכי כדאי לעשות במספר תחומים חשובים. דרושה לכם מנה גדושה של סבלנות. כמו כן, כדאי שתפעילו תחכום ודיפלומטיה זהירה. אדם אשר אתם סומכים עליו, מדבר עליכם מאחורי הגב ומעביר מידע אישי. טיפ: דברו פחות! הציבו לעצמכם מטרה כלשהי: מעתה ואילך כל אשר מקדם אתכם אל המטרה הוא טוב – גם אם יש בו מן התסכול, ואילו כל אשר מרחיק אתכם מהמטרה הוא רע – גם אם יש בו מן העונג.
בפתיחת ניבוי העתיד שהתקיימה עבורכם באמצעות חפיסת קלפי טארוט מיסטיים, עלה בגורלכם קלף הגביעים הסימטריים: הקלף מציע לכם לבחון פעם נוספת הצעה שהלהיבה אתכם, אך הפעם בעיניים ספקניות וביקורתיות.
הורוסקופ שנתי מזל בתולה

הורוסקופ מזל מאזניים

בדרך כלל אתם חיים באיזון אבל היום, משום מה, נכנסת בכם 'רוח לחימה'. אתם מפעילים לחצים על אנשים הקרובים לכם. הניסיון בשליטה ובחלוקת הוראות לכל הכיוונים לא מצליח וגורם לעימותים. טיפ להיום: תרדו מהעץ הגבוה עליו טיפסתם. עשו ניסיון אמיתי לתקשורת בגובה העיניים גם בעבודה וגם בבית. צפוי אירוע קוסמי החוזה שגשוג ופריון.
בהפלת גורל רוחנית שהתקיימה לכבודכם באמצעות טוטם של בעלי חיים, הופיעה עבורכם דמות של זברה: המסר הוא – הטעיה נבונה בעיתוי הנכון עשויה להוביל לתבוסת מתחריכם. אל תפעלו בגלוי אלא מאחורי הקלעים.
הורוסקופ שנתי מזל מאזניים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל עקרב

דברי השכנוע שלכם לא נופלים על אוזניים אטומות. יש לכם קרקע פורייה לפעול. היו מספיק רגישים על מנת לשמוע את הנאמר וגם להגיב בעיתוי הנכון. חשוב להעלות למודעות את מה שמציק לכם. התפכחות מהירה מפנטזיות בלתי אפשריות להגשמה- תחסוך לכול המעורבים כאב לב מיותר- פשוט חבל על הזמן, זהו משאב יקר שאין לזלזל בו. אל תניחו לבעלי אנרגיות שלילות להפריע בהשגת מטרותיכם או בהגשמה העצמית שלכם.
בפתיחת ניבוי העתיד שהתקיימה עבורכם באמצעות חפיסת קלפי טארוט מיסטיים, עלה בגורלכם קלף איש הכהונה: הקלף צופה מצב אשר על-פיו מתנהלת פרשייה רומנטית בעלת סיכויים רבים למימוש בעל תכלית. בדרך כלל הוא רומז על נישואין.
הורוסקופ שנתי מזל עקרב

הורוסקופ מזל קשת

חשוב לכם מה חושבים עליכם אנשים אחרים. עובדה זאת גורמת לכם לעיתים לנהוג בנאיביות. הימנעו מהוצאות כספיות לא הכרחיות שנועדו רק לשדר לסביבה שהכול אצלכם בסדר. התגברו על התסכולים שלכם באמצעות פעילות ספורטיבית. התנהגות ספונטאנית לא פועלת לטובתכם- מותר לכם לומר לא, אל תנסו לקצר תהליכים. זה פשוט לא עובד. זכרו כי אין הברכה שורה אלא בסמוי מן העין. פירוש הדבר הוא כי שמירה על סודיות וחשאיות, תקדם את מטרותיכם.
בהפלת גורל רוחנית שהתקיימה לכבודכם באמצעות טוטם של בעלי חיים, הופיעה עבורכם דמות של עיט: המסר הוא – הציבו מטרה בפניכם ולכו אליה. כל אשר מרחיק אתכם ממה הוא רע ואילו כל אשר מקרב אתכם אליה …הוא טוב.
הורוסקופ שנתי מזל קשת
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל גדי

ברור לכם שאתם רוצים להגיע להישגים במספר תחומים אבל אתם לא בטוחים כיצד לעשות זאת. המצב גורם לכם למצב רוח ירוד. יש לכם לא מעט אפשרויות לבחור מהן אבל עליכם להקדיש עוד זמן למחשבה בעניין רציני זה. סוף השבוע יהווה הזדמנות פז לחשוב ולקבל החלטות אופרטיביות. טיפ: מותר להתפשר. אנרגיה קוסמית מצביעה על גישה ביקורתית מדי, או שאיפה לשלמות המעכבת את ההצלחה.
בהפלת גורל רוחנית שהתקיימה לכבודכם באמצעות טוטם של בעלי חיים, הופיעה עבורכם דמות של תאו: המסר הוא – לפעמים צריך להפעיל מרפקים על מנת לזכות בתהילה. לא הכול מושתת על טאקט ודיפלומטיה.
הורוסקופ שנתי מזל גדי

הורוסקופ מזל דלי

אתם עלולים להחמיץ קשר איכותי לטובת פרשייה הרפתקנית. כדאי שתעדיפו יציבות על פני ריגוש. התייחסו בספקנות להצהרות שאיש לא לוקח אחריות עליהן. מילות המפתח הן 'אם אין אני לי – מי לי ?' הכוכבים צופים טובות לאלה מכם שניחנו בביטחון עצמי. זה הזמן להתמודד על משרות יוקרתיות. צפויים לכם קשרים יפים עם ילידי מזלות המים סרטן, עקרב ודגים. המספר 4 יביא לכם מזל וברכה.
בפריסת ניבוי שהתקיימה לכבודכם באמצעות משקע של גרגרי קפה, עלתה בגורלכם צורה של פנס-רוח: הצורה מייצגת מצב אשר לפיו יש ביכולתכם להגיש עזרה לאלה הזקוקים לכם. נראה שאתם עושים כן ממניעים הומאניים.
הורוסקופ שנתי מזל דלי
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל דגים

זה יום בו עליכם להתאמן ולתרגל את כישורי התקשורת כדי להקל על עצמכם. תופתעו אבל יש אנשים אשר פועלים למענכם מאחורי הקלעים, אך אתם הם אלה שצריכים לבצע. עליכם להיות ברורים ובהירים לגבי הדרישות שלכם מאנשים קרובים לכם ולא לוותר למרות ההתנגדויות הצפויות. צפויה לכם אנרגיות רוחניות הרומזת על קשר חזק למיסטיקה ולרוחניות.
בפריסת ניבוי שהתקיימה לכבודכם באמצעות משקע של גרגרי קפה, עלתה בגורלכם צורה של שולחן-עגול: הצורה מייצגת מצב אשר לפיו אתם צריכים ללבן מחלוקות עם יריביכם ולהגיע עימם לפשרה כלשהי.
הורוסקופ שנתי מזל דגים


אנחנו מקווים שנהנתם לקרוא הורוסקופ יומי שהוכן על ידי אסטרולוגים מומלצים. עמוד זה מעודכן עבור כל מי שאוהב לקרוא הורוסקופ יומי, אסטרולוגיה, התאמת מזלות, התאמה אסטרולוגית, הורוסקופ שבועי, הורוסקופ מזלות יומי, אסטרולוגיה הורוסקופ יומי, הורוסקופ תחזית יומית, הורוסקופ מזל עקרב, הורוסקופ מזל טלה, גלגל המזלות, הורוסקופ מזל תאומים, הורוסקופ מזל שור, הורוסקופ מזל בתולה, הורוסקופ מזל גדי, הורוסקופ מזל דלי, הורוסקופ מזל דגים, הורוסקופ מזל מאזניים ועוד.


Back to top button