הורוסקופ יומי

אסטרולוגיה יומית 17-03-2020

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

מזל טלה
רעיונות מקוריים ויצירתיים שאתם מעלים, גורמים לכם להתקדם למרכז העניינים. הלך רוח חיובי במיוחד הינו 'חלון הזדמנויות' להטבת תנאים. אתם מתקשים להתגבר על חוסר הביטחון הפנימי שתוקף אתכם בעיתוי הכי לא מתאים, אולם הפעם שווה לעשות מאמץ עילאי. רק נחישות תביא אתכם מספיק רחוק. מקדו את תשומת-ליבכם באפשרויות הצפונות בתוך המכשולים וזכרו כי בכל רע הכרחי טמון זרע גדול של טוב ואור.
הורוסקופ שנתי מזל טלה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

מזל שור
אתם בתחילתה של תקופה חדשה ומן הסתם, צריך למתן במידה מסוימת את הציפיות שיש לכם מהסביבה. התובנה שאתם אחראים לאושר של עצמכם, תסייע בכיוון זה. עליכם להיפתח לתחומים חדשים שלא ממש הכרתם עד כה. הקדישו זמן לבני משפחה הזקוקים להכוונה אישית. אל תניחו לבעלי אנרגיות שלילות להפריע לכם בהשגת מטרותיכם או בהגשמה העצמית שלכם.
הורוסקופ שנתי מזל שור

מזל תאומים
יום מהנה במיוחד. הודעה שתגיע אליכם על הבוקר תסמן את היום הזה כיום כייפי עם פעילות לא שגרתית. אתם מוצאים את עצמכם בסיטואציה מוזרה שאינכם מורגלים בה. בגלל כושר ההסתגלות הגבוה אתם צולחים את האתגר בקלילות וחינניות. יש מישהו שמחזר אחריכם בסגנון דיסקרטי. מוטב שתבהירו לאותו אדם באופן ישיר וענייני את עמדתכם. כבני מזל תאומים אתם נמנים עם יסוד האוויר הנחשב ליסוד ש"הולך" טוב עם יסוד האש: על כן יתאימו לכם בני זוג מן המזלות אריה, קשת וטלה. בעיקר קשת.
הורוסקופ שנתי מזל תאומים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

מזל סרטן
נקודות החולשה באישיותכם באות היום לידי ביטוי. כאשר אתם מרגישים מאוימים, אתם עלולים להגיע למצבים לא רצויים הכרוכים בתוקפנות מילולית מיותרת ללא ספק. נסו להוריד את רמת המתח המצטברת וגדלה כדי לא להגיע למצב של התפרצות. שמרו על מסגרת של 'שפיות'. זה הזמן לפתות את יריביכם בשיטות מתוחכמות ואפילו ערמומיות, על מנת שיפסעו הישר אל המלכודת שאתם טומנים להם. אל תהיו כה גלויים ושקופים.
הורוסקופ שנתי מזל סרטן

מזל אריה
אתם זוכים להערכה ולפירגון. בבית האווירה משתפרת, גם בגלל צעד מפתיע מצד בן/ת הזוג וגם עקב ההחלטה שלכם להתגמש. רצון טוב פותח את המחסום האנרגטי ומאפשר זרימה של אנרגיה חיובית המשפיעה על כולם. במהלך היום צפויה להגיע ידיעה מפתיעה הקשור לתחום הקריירה. כדאי לספור בלב עד עשר עוד לפני שאתם מגיבים לפרובוקציה. הרומנטיקה זורמת אל אירועים אינטימיים, אתם יודעים, מהסוג שלא בא לכם לערב בהם רכלנים.
הורוסקופ שנתי מזל אריה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

מזל בתולה
צפוי עימות בנושא כלכלי עם מישהו מבני המשפחה. הקשיים הכלכליים הם בגלל הוצאות לא מתוכננות. אל תחפשו אשמים. כדאי ללכת לקראת פיוס ולנקות את האווירה במהירות האפשרית. בערב תהיה לכם שעת כושר לשפר את הזוגיות ולהגיע לאינטימיות עמוקה יותר. אל תפספסו. לפנויים: זה יום מתאים למימוש הפנטזיות. אהבה פירושה פרגון ולא רכושנות. מישהו בוחן אתכם אך מסווה את הדברים תחת מעטה של דברי ביקורת. אם תנהגו באיפוק, תזכו בהצעה קוסמת.
הורוסקופ שנתי מזל בתולה

מזל מאזניים
נראה כאילו איבדתם את קור הרוח שלכם. אתם מתרגשים בקלות ויתכנו התפרצויות גם כלפי אנשים שאתם אוהבים. חוויה לא קלה עוברת על אדם קרוב ואולי זאת הסיבה למתח הכללי שאתם מרגישים. חברים שבדרך כלל מהווים אוזן קשבת, לא פנויים במיוחד כלפיכם. חכו לשעת כושר. כ"מאזניים" אמיתיים עליכם להתנער מאחרים ולנצל את תכונותיכם הטבעיות שהן: פייסנות, הרמוניה וחינניות- בדרך הזו אתם מושכים אליכם אנרגיות עם מזל.
הורוסקופ שנתי מזל מאזניים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

מזל עקרב
אל תעשו פרובוקציות. זה לא יעזור לאף אחד, למרות שזה מה שמתחשק לכם לעשות. נסו לרסן את הכעסים שלכם ולהפנות אותם לכתובת המתאימה. מפגש קבוצתי מעלה למודעות שלכם נושאים שהצלחתם להדחיק עד עכשיו. למרות שאתם רוצים פתרונות מידיים, ברור לכם שתצטרכו להתאזר בסבלנות ולעשות עבודה פנימית בטרם יתגשמו הרצונות שלכם. כ"עקרבים" אמיתיים עליכם להתנער מאחרים ולנצל את תכונותיכם הטבעיות שהן: חושניות, עוצמה ומסתורין- בדרך הזו אתם מושכים אליכם אנרגיות עם מזל.
הורוסקופ שנתי מזל עקרב

מזל קשת
אתם מצליחים להירגע לפחות באופן חלקי למרות המתח השורר בעבודה וגם בבית. נסו להיות פחות עצבניים כיוון שזה ממש לא עוזר לשום דבר. התסכולים שלכם עלולים להתפרץ ברגע הכי לא מתאים ובצורה הכי בוטה. טאקט זה לא הצד החזק שלכם. הגיע הזמן ללמוד איפוק. אחד מבני הבית זקוק לתמיכה. לכו על זה. כבני מזל קשת אתם נמנים עם יסוד האש הנחשב ליסוד ש"הולך" טוב עם יסוד האוויר. על כן יתאימו לכם בני זוג מן המזלות דלי, תאומים ומאזניים. בעיקר תאומים.
הורוסקופ שנתי מזל קשת
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

מזל גדי
תחושה של עייפות מלווה אתכם החל משעות הבוקר. הדבר קשור בעקיפין למישהו שנמצא כרגע רחוק מכם מבחינה פיסית אבל משפיע מאוד על מצב הרוח. קחו אחריות לרגשות שלכם. נסו להירגע ולהתמקד בחצי הכוס המלאה. כל אשר תעניקו עכשיו לבן הזוג, יחזור אליכם כפל כפליים. נוצר מכנה משותף ביניכם לבין אדם שאתם זקוקים לו. הניחו לדברים להבשיל מבלי להאיץ בהם.
הורוסקופ שנתי מזל גדי

מזל דלי
אתם מגלים שקשר וותיק אשר ייחסתם לו חשיבות רגשית רבה, היה מבוסס על אינטרסים משותפים ולא על יסוד יחסים בריאים של שיתוף וחיבה הדדית. טבעי להרגיש אכזבה בתנאים אלה, אולם אין טעם לבכות על חלב שנשפך יותר מידי זמן. אינכם יכולים להרשות לעצמכם את התענוג, במיוחד לא בעיתוי לחוץ זה. כל צעד שאתם עושים במישור החומרי והמעשי, צריך להיות מאוזן על-ידי צעד נוסף במישור הרוחני.
הורוסקופ שנתי מזל דלי
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

מזל דגים
החיים הם הרפתקה וכך עליכם להמשיך ולהתייחס לכול מה שקורה. בגדול, היום שלכם מאוד מאתגר ואתם 'מגלים' את עצמכם מחדש. אירוע חברתי בו תשתתפו מהווה עוד עלית מדרגה בתחום יחסי אנוש. יש פוטנציאל רציני להתחלה של שיתוף פעולה עסקי. אין ספק שגישתכם החיובית- מדבקת. ייתכן כי אנשים כלשהם שאתם רואים בהם את ידידיכם, אינם כה נפלאים כפי שנדמה ואילו אלה הנחשבים ליריביכם – עשויים להתגלות כמי שמסוגלים לעזור לכם.
הורוסקופ שנתי מזל דגים

Back to top button