הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 19-07-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
בעקבות הרגשה של תחרות, אתם מוותרים על פוטנציאל רומנטי וחבל. אתם אומנם לא פועלים בוואקום אולם הוויתור מראש לא עוזר…ה"זכייה" הייתה יכולה לתרום לביטחון האישי שלכם שבימים אלה זקוק לדחיפת עידוד קטנה. בקרוב צפויים שינויים שיוכיחו כיצד בעצם הכול מתרחש בעיתוי המתאים ולטובה. הרקיע רומז כי אל לכם להיות מושפעים מדברי ביקורת של אנשים שממילא אינכם מכבדים את דעתם.

שור
כבר הרבה זמן שלא קיבלתם כול כך הרבה הצעות מעניינות בתחום החברתי. הרבה אנשים מגלים בכם עניין, בין אם מדובר בכיוון רומנטי ובין אם 'סתם' ניסיון התקרבות. אתם מרגישים מצוין בנסיבות החדשות שנוצרו. עכשיו יש לכם בחירה מלאה מה לעשות עם השפע הזה. הרקיע מעודד אתכם לגלות נחישות ואסרטיביות כלפי אנשים הכפופים לכם, מבלי לחשוש פן יבקרו את מעשיכם מאחורי גבכם.

תאומים
עמוק בפנים אתם מודעים לעובדה שהדברים לא מתקדמים במידה ובקצב שאתם רוצים. מפגש בלתי צפוי עם אדם מהעבר, מדגיש עוד יותר את התחושה הזאת. אתם מאוד רוצים לדעת אם הקשר הידידותי שלכם יכול להפוך למשהו קצת יותר מחייב. אין טעם ללחוץ אבל מומלץ לפתוח טוב טוב את העיניים ולבדוק את הסימנים בשטח. התשובה- שם! הרקיע מתריע מפני מצב אשר על-פיו אתם נצמדים למטרה אחת כלשהי, ושוכחים מכל היתר. בעצם, הוא רומז על מגוון עצום של הזדמנויות שאתם עלולים להחמיץ.

סרטן
יש לכם רגשות מעורבים וחששות בתחום אישי. בני הזוג מפעילים לחצים שלא בדיוק מתקבלים על דעתכם. אתם יכולים ליהנות מהרפתקה בלתי מחייבת, אך בתנאי שהיא אכן מוסכמת על כול הצדדים. אל תמהרו להסכים אלא אם כן החלטתם בלב שלם. עדיף ויכוח עכשיו מאשר השלכות שליליות שלא תדעו להתמודד איתן בעתיד. הרקיע קובע כי מה שנדמה לכם כרע הוא בעצם, היעדר של טוב. אל תרוצו להביא אור לאחרים, אלא אם כן הארתם את עצמכם תחילה.

אריה
יש לכם רצון לשתף את בני הזוג בחוויה שעברתם אך אתם חוששים מתגובה לא מכובדת ולא מפרגנת. בדקו בזהירות את השטח על ידי העלאת נושא קרוב בדיפלומטיות המרבית. יתכן כי תוכלו להעריך את מה שעשוי לקרות בשיחה ביניכם. לנחש מראש בוודאות מלאה את מה שעתיד לקרות- אין לדעת בוודאות. שקלו היטב לפני שאתם פותחים את הנושא, האם כדאי לקחת סיכון. הרקיע קורא לכם לנטוש את חברתם של אלה אשר חוץ מרכילות אין בראשם דבר, אך ממליץ כי תעשו כן בדרכי שלווה ונועם.

בתולה
הבית השביעי [בית הזוגיות] שבמפת הלידה שלכם, עמוס עתה בלא מעט אנרגיות שמימיות הפונות אל עבר כוכב ששמו נפטון. יש סיכוי אמיתי לרומנטיקה. אדם שלא שמעתם ממנו זמן רב, יוצר קשר. הנכם מוזמנים לאירוע חברתי בו תפגשו אנשים בעלי עניין משותף. שיחה אקראית תפתח פתח לשיתוף פעולה עסקי ואישי. יום מוצלח, גישה חיובית מסמלת ללא ספק תחילתה של תקופה חדשה בצורה בה אתם מציגים את עצמכם כלפי העולם החיצוני. כך תגיעו רחוק.

מאזניים
אנרגיה מסתורית זורמת אליכם מגרם שמיים בעל אופי חושני ורומנטי. הקסם האישי שלכם פועל במידה מוגברת ואתם מצליחים להרשים לא מעט אנשים שנמצאים היום בסביבתכם. זה הזמן לבנות יסודות בריאים לקשרים שונים מהעבר, מקוריים ויצירתיים. הלך רוח רומנטי ורך מאפשר להיכרויות ישנות לקבל גוון מאתגר ושונה. אל תפסלו שום דבר על הסף. נראה כי אתם מתלבטים בבעיה שפתרונה מונח לפניכם, אך אתם מסרבים להתבונן בו. הקשיבו לדבריו של אדם חכם.

עקרב
כוכב פלוטו שליטכם "חוגג" היום עם הכוכבים סטורן וונוס: צפוי יום מוצלח. אתם מתגברים על מכשולים בתחום החברתי. הקשיים מאחוריכם ואתם צפויים לעבור ימים טובים בהשוואה לתקופה האחרונה. בזוגיות הגעתם לסטאטוס קוו וסוף סוף ניתן להצהיר על שיתוף פעולה שיוצר תחושת אינטימיות. אל תעבירו לבן/ת זוג מסרים של חששות ודאגנות יתר. הכל יבוא על מקומו בשלום ואין טעם להעכיר את האווירה.

קשת
הכוכבים סטורן ופלוטו שוהים היום יחד בבית השני שבמפת הלידה שלכם [בית הרכוש והנכסים]: נראה כי בימים הקרובים צפוי רווח כלכלי למי שידע לכלכל את מעשיו בתבונה. אתם מתקשים להתגבר על הצד הילדותי באופייכם ודורשים שהכול יקרה כאן ועכשיו. הציפיות שלכם מוגזמות בכל קנה מידה וככל שתקדימו להפנים את התובנה הזאת כך ייטב. בני המשפחה זקוקים ליותר יחס חם ומתחשב. אל תתאכזבו אם קשר שאתם רוצים בו לא מצליח להמריא. בקרוב הוא יחזור אל חייכם עם אנרגיות טובות יותר.

גדי
יסוד האדמה מזרים היום אנרגיות מתסיסות אל גזרת מזל גדי. אתם עסוקים בחשבון נפש אך מצד שני לא מפסיקים את המאבק על מה שנראה לכם צודק. שימרו על עצמכם כדי שלא תיפגעו אך תנו גם לאחרים אפשרות לפחות להפסיד בכבוד. אל תוציאו את העצבים שלכם על המטרות הלא נכונות, במיוחד כאשר מדובר באנשים קרובים שלא ממש מבינים בעצם אתם רוצים מהם. עומס נפשי כדאי לפרק בפעילות גופנית או טיול למקום מרגיע.

דלי
כדאי שתפתחו את כל הקלפים ותודו, לפחות בפני עצמכם, מה אתם רוצים. נראה שממש לא בא לכם להתאמץ ואתם מחפשים ליהנות ולבלות ותו לא. אדם בן מזל עקרב מנסה להרשים אתכם מאוד ומחזר אחריכם בלהט. לכו על זה מכל הלב ותנו לעצמכם זמן לראות לאן נושבת הרוח. כוכב אוראנוס שולט בכם והסמל שלכם הוא אדם יוצק מים משני כדים, אשר מייצג את נטייתם של הדליים להרוות את האנושות ולהעניק לה מחוכמתם ומכישוריהם.

דגים
כוכב אוראנוס מסעיר את הבית השלישי [בית הידידים והחברים] שבמפת הלידה שלכם: השתמשו במילים חיוביות כדי לתאר את רגשותיכם. זה חיוני! הקשיבו לאחרים ואל תהיו עסוקים בהשמעת הדעות הפרטיות שלכם לכל עבר. היום יש לכם הזדמנות להכיר אדם אשר עוסק בתחום קרוב לשלכם ולהחליף דעות מקצועיות. אם תהיו פתוחים לשמוע עצה אחת או שתיים, אתם עשויים לקבל מפתח חשוב לפתרון בעיה ישנה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button