ריפוי בצבעים אורה-סומארפואה משלימה

שפת הצבעים ומשמעותם

צבע הוא לב-ליבה של האורה - סומא. כל המוצרים מתקשרים לצבע. הצמחים והקריסטלים שבתוך כל מוצר נקבעים על בסיס חתימת הצבע שלהם.

מדע החתימות הוא הדרך בה הטבע מציין את תפקיד הדברים באמצעות הצבע. מדע זה חבוי והיה הידוע רק למעטים לאורך ההיסטוריה, ובכל זאת היה קיים תמיד.

פרסלסוס וגלן דיברו עליו. צבע הוא השפה בה הטבע מתבטא. צבע הוא חלק מהסדר שביסודו של היקום. צבע הוא שפה אוניברסלית.

הצד של מודעות-העל שלנו מבחין בצבע ובאור. בספר המתים המצרי, בספרי החוקים של תרבות המאיה, בספר המתים הטיבטי ומן המסורת הנוצרית של ג'ון הקדוש מתוך הליל החשוך של הנשמה, החוט המשותף בכל התיאורים שלהם על חוויות שלאחר המוות הוא בתפקיד הצבע והאור. הצבע הוא העוזר לנשמה במסעה להתפתחות. סדרת-האיזון מאפשרת מעצם בחירת הצבע של הנשמה להפוך למודע, כאן ועכשיו. צבע הוא המפתח להבנת עצמנו במישורים העמוקים ביותר.

צבע הוא אנרגיה! ברמה המדעית הוא נתפס בהקשר של הספקטרום האלקטרומגנטי, אשר משתרע מן הגלים הארוכים ביותר של חשמל ורדיו עד לקרני גמה והקוסמיים הקצרים ביותר. אור, השדה בו מופיעה קשת הצבעים, הוא החלק הנראה של הספקטרום האלקטרומגנטי, והוא מתגלה כבטוח ותואם את הממלכה האנושית. צבע מתקשר לאנושי, למגוון האנושות.

מן ההיבט המדעי, הסדר בו מופיעים הצבעים מבטא את טבעם השונה של כל אחד מהם. אדום הוא הראשון להופיע בקצה האינפרא-אדום של הספקטרום. הוא בעל אורך הגל הארוך ביותר והתדירות האיטית מבין כל הצבעים. אפשר להשוות אותו לגלי הגלישה הגדולים המתגלגלים מן האוקיינוס; הגלים לא מגיעים מהר, אך כאשר הם באים הם מביאים עמם עוצמה רבה. אדום הוא הצבע הממריץ והמחמם מכל הצבעים. סגול, האחרון מכל הצבעים הנראים לפני שהאנרגיה עוברת לאולטרה-סגול ומעבר, הוא בעל אורך הגל הקצר ביותר והתדירות הגבוהה ביותר. אפשר להשוות אותו לגלי הים הקטנים והעדינים ביותר המלטפים את החוף. סגול הוא הצבע המרגיע והמקרר ביותר מבין כל הצבעים.

עם זאת, המסרים של הצבעים מגיעים הרבה מעבר להמרצה והרגעה. בעוד שהמדע יכול למדוד תכונות של אור ומעט מן ההשפעות של הצבע על התודעה והגוף, כל צבע נושא מערך שלם של מסרים אשר מדברים אל רמות שונות של חוויותינו. הזרעים להבנת שפה זו של הצבע נמצאים בכל אחד מאיתנו. הוא חלק ממרקם קיומנו. הוא ידע המשתקף בשפת היום-יום שלנו כאשר אנו אומרים שרואים אדום, שנהיינו ירוקים מקנאה, או בוורוד, … או כאשר בוחרים את הבגדים שנלבש במשך היום.

לאורה סומא יש השקפה מיוחדת על סוגיות המפתח בתוך כל צבע, מן ההיבט של פירושם. מודעות לכל אלה היא הבסיס עליו אנו בונים את ההיבט הטיפולי של עבודתנו. להלן סיכום של המסרים החשובים ביותר של כל צבע במערכת של אורה-סומא.

ליצירת קשר ופרטים מלאים על שולמית רונן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button