הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 29-08-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
הנושא החברתי עולה מעלה מעלה בסדר העדיפויות שלכם. אתם מרגישים צורך לוחץ להקדיש הרבה זמן ומאמץ בכיוון זה. גם בקריירה שלכם יש התפתחויות מרגשות ונראה שסוף סוף מתרחשת לה מהפכה קטנה שלה ציפיתם זמן רב. אל תדחו דברים שאתם נדרשים לטפל בהם. אתם עלולים לפספס הזדמנויות. מסר רוחני תקופתי רומז לכם כי ריסון עצמי עשוי להיחשב לתופעה ברוכה, אך ריסון יתר עלול לשתק כל פעולה.

שור
הגיע הזמן לדרוש חזרה כספים שאנשים חייבים לכם. הקסם האישי שלכם יפעל לטובתכם ותצליחו להשיג את מה שלא יכולתם להשיג בעבר. אין הצלחה של מאה אחוז ולכן טוב תעשו אם תתכוננו לכך מראש. אל תתאכזבו אם התוצאות לא תהיינה בהתאם לתוכנית המקורית. כול הישג הוא מכובד לעומת העבר. הביטו בעשירים, העושר אינו רכושם, הם עניים ממש כמו כל קבצן אחר. למעשה, הם הרכוש של רכושם.

תאומים
פליטת פה מסבכת אתכם בסיטואציה לא נעימה. אתם מתנהגים בצורה שונה מהרגיל ואנשים לא ממש יודעים איך להתייחס אליכם. יש אנשים שתמיד אתם יכולים לסמוך עליהם. לכו להתייעץ ולסדר קצת את המחשבות. רק אחרי כן, תוכלו להסיק מסקנות לטווח רחוק. זכרו כי האדם הרוחני באמת, הוא זה שנהיה מודע לחוסר הטעם שבהשתוקקות, לכך שאי אפשר לרכוש משהו בעולם הזה או בעולם הבא.

סרטן
תופעה קוסמית רומזת כי אתם עדיין בשלב של חיפוש עצמי בתחום הקריירה. אינכם שלמים עם המצב הנוכחי ולכן מופיע חוסר שקט. אל תחששו מוויכוחים עם אנשים בעלי השפעה בתחום זה, אולם נסו לנהוג בדיפלומטיות במסגרת תוכנית כוללת המכוונת את צעדיכם. חשובה לכם ההרגשה ששמים לב אליכם וכמובן גם האמירה האישית. לכו עם זה עד הסוף. צפויה לכם פגישה שלא ממש הולמת את ציפיותיכם. אל תצטערו, בעתיד היא עשויה לשרת את מטרותיכם.

אריה
כאשר לא רוצים להתמודד עם המציאות, גם הבחירות שנראות מקריות- אינן כאלה. מן הסתם, אתם מבזבזים הרבה מאוד אנרגיה כדי להתחמק מראיה אמיתית של מה שקורה סביבכם, במיוחד בתחום החברתי. חברויות וקשרים נבנים או לפחות אמורים להתייצב על בסיס שיתוף פעולה. אם זה לא קורה- זה פשוט לא שווה את המאמץ. אנרגיה הרמונית זורמת אל הבוסתן הרומנטי. זה טוב ונפלא להשקעה בזוגיות, כמו גם לשידוכים והכרויות.

בתולה
תהליך של שינוי עובר על מישהו שמקורב אליכם מאוד. אתם מקבלים את אורח החיים החדש ולא שופטים את אותו אדם כמו הרבה אחרים. בכך אתם מוכיחים חברות אמיצה ומהווים מקור של תמיכה ועידוד. האם ייתכן כי אתם חושבים בעצמכם על שינוי מסלול? השתמשו באינטואיציה ותנו לעצמכם חופש חשיבה ובחירה לפחות כמו שאתם מענקים לאחרים. הרקיע רומז כי זו תקופה נפלאה למניפולציות כספיות ולהשקעות בבורסה.

מאזניים
יום מתאים לבלות עם חברים. לפעמים נדמה לכם שאתם חיים באיזה סרט. זה לא כל כך בריא להקיף את עצמכם באנשים כל הזמן, רק כדי לא לשקוע במחשבות. מתחת לפני השטח מסתתרים הרבה רגשות שאתם פשוט לא מוכנים להתמודד איתם עדיין. אל תנסו לפתור את כל הבעיות ולפצח את כל הסודות בבת אחת, זה ייקח זמן. הרקיע רומז כי זו תקופה של פריחה לאמנים, ליוצרים ולכל אלה מכם אשר עיסוקיהם שואבים מעולם ההשראה והדמיון.

עקרב
החששות משתלטים עליכם. פתאום נדמה לכם שמערכת יחסים שהייתה, מבחינתכם, מושתתת על יחסי אמון וקירבה, אינה בדיוק כזאת. רגשות של חשדנות מעכירים את האווירה. התנהגות של בן/ת זוג מוזרה ומעוררת בכם מחשבות, המתייחסות גם לכיוון רטרואקטיבי. אל תתנו לתחושת חוסר האונים לגרום לכם להגיע להחלטות שאינן מבוססות על עובדות- החיפזון מן השטן. הרקיע מעודד תקופה בה היחסים הרומנטיים צפויים לסוב סביב טיולים, בילויים וקשרים ידידותיים ולא מחייבים.

קשת
אתם מרגישים מזועזעים למדי. מישהו שסמכתם עליו מתנהג בצורה מבישה כלפי אנשים שאתם מחבבים. נראה שאין לכם מנוס אלא להגיע לעימות פרונטאלי עם אותו אדם. אולי הרגשות שלכם מוגזמים במידה מסוימת, אבל אין ספק שהגיע הזמן 'לפוצץ את הבועה'. התגובה שלכם צריכה להיות חריפה במידה מספקת כדי שהיחסים יסתיימו לגמרי או הבטחה מפורשת שסיטואציה מסוג כזה לא תחזור בעתיד. הרקיע רומז כי זו תקופה המשוועת לבילויים בסביבה שופעת הדר, חן ומותרות.

גדי
הניסיון שלכם לגונן על מישהו שאתם ממש מחבבים, חורץ את גורל הקשר עם אדם שלישי שמעורב רגשית עד מעל לראש. עליכם לנקוט עמדה ברורה, מכיוון שאי אפשר לרקוד על שתי חתונות בבת אחת. עבורכם זה בהחלט עניין של עקרונות וחינוך הטבועים בכם עמוק מאוד. דיונים פנימיים והתייסרות- לא ממש יועילו. הרקיע רומז כי זו תקופה בה צריך להתמקד בפעולה ובביצוע ולא להפריז בתכנונים מורכבים ובהתפלספויות.

דלי
נדמה כאילו אתם נמצאים במצב בלתי אפשרי ורק לכם יש את היכולת הווירטואוזית לצאת מזה. אתם מגלים חוזק ועוצמה שמרשימים את כל מי שעומדים מולכם, כולל בני המשפחה שמופתעים מהתנהגותכם הנחושה. למרות שיש לכם תוכניות מרחיקות לכת, טרם הגיע הזמן לגלותן, חכו בסבלנות לשער כושר. הרקיע רומז כי זו תקופה בה אתם זוכים בהשראתם של כוחות עליונים ובהדרכתן של ישויות רוחניות.

דגים
יום כיף של ממש. אם רק תדאגו להיות במקום הנכון בזמן הנכון. נוצר מצב מתאים במיוחד לפעילות של קופידון. התחושה שמשהו נפלא קורה לכם נכונה. מותר ליהנות מאופטימיות, גם אם בעיקרון אתם אנשים מציאותיים ורציונאליים וקשה לכם להאמין שיכולים לקרות לכם דברים טובים בצורה מרוכזת. אבל, בלי אמונה אי אפשר. תזרמו עם זה. מה יש לכם להפסיד? הרקיע רומז כי זו תקופה של הצלחות עבור אלה מכם העוסקים בתחומים שהשתיקה יפה להם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button