הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 05-04-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
אל תתנו לאנשים לנסות להשתיק אתכם. לא שצפויה להם מי יודע מה הצלחה גדולה, אבל אתם תרגישו רע במיוחד אם לא יתנו לכם להתבטא בחופשיות ולהביע את דעתכם. אירוע בו תשתתפו במהלך הסוף שבוע יגרום לכם נחת. אתם עומדים לפגוש אנשים חדשים שעשויים לחולל מפנה של ממש בחיים שלכם. אל תחששו ליטול לעצמכם את העצמאות ואת החופש, אשר אחרים מנסים למנוע מכם.

שור
יום בו המצב בתחום החברתי מעסיק אתכם החל משעות הבוקר. תחושה של בדידות תוקפת אתכם ואתם מפנטזים איך הדברים היו יכולים להיות אחרת. מומלץ לבדוק אפשרויות אופרטיביות לפעולה. היום כדאי לאזן בין זוגיות טובה ובילויים. למי שכבר יש לו זוגיות- זה היום המתאים לפנק את 'החצי השני'. פרחים או שוקולד יתקבלו בשמחה.

תאומים
זהו יום בו אתם מקבלים פידבקים חיוביים מכולם. אתם מרגישים ממש טוב וכתוצאה מכך גם הזוגיות עשויה לפרוח. מי שלא נמצא במערכת יחסים כדאי לו לצאת בערב לבילוי למקום בו ניתן לפגוש אנשים במצב דומה. צפויה לכם הכרות חדשה עם אדם נהדר שבשמו מופיעה האות ע'. אם תתנו לזה צ'אנס, זאת ללא ספק תחילתה של ידידות מופלאה.

סרטן
יש לכם לבטים לגבי חיי חברה וזוגיות. מישהו במשפחתכם גורם לכם לתסכול ולרגשי אשמה. המציאות בכיוון זה קשה וכדאי להיעזר באנשי מקצוע. קשה לכם לקבל את העובדות לאשורן. בריחה לשעות ארוכות לא תועיל. הפתרון קרוב ויגיע בהפתעה בעזרת אדם שבשמו מופעה האות נ'. יש מי שמנסה לתמרן אתכם אל מצב שלא נוח לכם להימצא בו. תצטרכו לאזור אומץ ולגלות אסרטיביות.

אריה
אתם ממתינים בקוצר רוח לקבלת תשובה חשובה שמוערכת על ידכם כאמצעי להצלחה גדולה בתחום האישי. אל תעצרו את הפעילות המגוונת שלכם. הרעיון הוא לבדוק כמה דברים בעת ובעונה אחת ולהיות במצב של בחירה של הטוב ביותר. המתנה מורטת עצבים רק תשחק אתכם ולא תועיל מאומה. יש חיים אחרי כול סיום. אל תיקחו ללב דברים שאינם בשליטתכם.

בתולה
סוף שבוע נעים עובר עליכם. אופציות רבות בתחום האישי והחברתי מושכות את תשומת הלב ומעירות אתכם מתחושת "תרדמת". יום טוב שילך ויתפתח באופן קצבי ומהיר אל תוך ערב ולילה סוערים במיוחד. תיתכן שיחת טלפון שבמהלכה תקבלו הזמנה לבילוי. אתם מתלבטים אך בסופו של דבר מחליטים בחיוב. הרקיע מייצג מצבים נפלאים ומוצלחים וקובע כי הצלחתכם נובעת מעוצמתכם האישית, כלומר- בזכות ולא בחסד.

מאזניים
סוף שבוע נהדר המלווה במפגשים והתחברויות יוצאות דופן. האטה בקצה המטורף בו הייתם עסוקים בתקופה האחרונה, פשוט עושה לכם טוב על הנשמה. דברים טובים קורים לכם כשאתם יוצאים מדלת אמות ומעזים להתחבר למקומות שמעניינים אתכם באמת. בסופו של דבר-יהיה עליכם למצוא דרך כדי להתחבר בחזרה למציאות היומיומית. וזה לא יהיה קל! הרקיע מייצג מצבים אשר על פיהם מצבכם מוגן, יציב ובטוח – אך גורם אחר הוא זה אשר מושך בחוטים. אין בזה כל רע, כל עוד אתם משלימים עם המצב.

עקרב
מפגשי חברה צריכים להיות מתוכננים כך שיהיו 'הדובדבן' של סוף השבוע ולא להיפך. יתכן ותבחרו לוותר על בילוי הערב כדי שיהיה לכם יותר זמן- מחר. זה באמת תלוי בנכונות שלכם להתגמש עם עוד דברים שתכננתם לזמנכם הפנוי, המועט כול כך. יש להכין תוכנית מוגדרת מראש אבל להיות פתוח לשינויים. קשר רומנטי עומד למבחן. אתם לומדים מהר איפה אתם עומדים וטוב שכך!

קשת
צפוי סוף שבוע רומנטי. לפנויים זה זמן מתאים להתחיל קשרים חדשים. הדרך הפשוטה והיעילה ביותר היא לצאת למקומות בילוי בהם יש לכם סיכוי לפגוש אנשים כמוכם. תוצאות זה עניין של מזל ועיתוי נכון. אז תדאגו להיות במקום הנכון ובזמן הנכון. אתם יודעים מה צריך לעשות ועם מי כדאי לכם להתחבר. אנשים בעלי אנרגיות שליליות לא יתרמו לכם שום דבר. עדיף פשוט להתרחק.

גדי
יום טוב. הרצונות שלכם מתגשמים. המזל מאיר פנים וכדאי לנצל את ההזדמנות להשיג את מבוקשכם. לקראת סוף היום מומלץ לחפש וגם למצוא פעילות מגוונת ומעניינת שתהפוך את השהייה המשותפת עם בני המשפחה לחוויה של ממש. כדאי להפעיל יוזמה וקצת יותר מאמץ מאשר רביצה פסיבית על הספה. אל תתרגשו מדברי ביקורת של אנשים שממילא אינכם מכבדים את דעתם.

דלי
במישור המשפחתי נראה כי התחושות שלכם תתבררנה כנכונות אולם עדיין יש אפשרויות רבות לפעולה. במקום להתלונן נצלו את אווירת הפתיחות כדי לסכם עניינים ולסגור מעגלים שנשארו פתוחים יותר מידי זמן. אל תחפשו אשמים. להיפך. צאו מתוך הנחה שכל אחד עושה את המיטב, משום שגישה כזאת יכולה רק לעזור. קשר שאתם נמצאים בו מעורר בכם תחושה של דה-ז'אוו. יש גם מי שרומז כי בסרט הזה כבר הייתם.

דגים
היום הוא יום מתאים לרומנטיקה. אתם בדיוק במצב מתאים. ערניים מספיק אך לא יותר מידי רגישים לאפשרות של דחייה או סירוב. אם תשתחררו מהצורך לנחש מה יהיה, צפוי לכם מפגש מהנה במיוחד עם אנשים חדשים. צפויות לכם חוויות מלאות השראה. אתם חשים מלאי אנרגיה, בטחון ויצירתיות. האסטרולוגיה סבורה שאתם מועמדים נפלאים לפגישות עיוורות, אך מזהירה אתכם מפני היסחפות אל חופים אבודים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button