הורוסקופ יומי

הורוסוקופ יומי / אסטרולוגיה יומית 03-09-2020

כל המזלות. בעמוד הורוסקופ יומי תוכלו לקרוא מה צופים הכוכבים למזל שלכם בכל התחומים: אהבה, פרנסה, קריירה ועוד...

ברוכים הבאים להורוסקופ יומי ותחזית אסטרולוגית יומית לגלגל מזלות האסטרולוגיה

הורוסקופ מזל טלה

 עושה רושם שסערת הרגשות שליוותה אתכם נרגעת ואתם מתקשים אפילו לשים את האצבע על מה בדיוק מפריע לכם. אל תעשו צעדים יותר מידי גדולים עד שתהיו ממש מוכנים לכול התפתחות. יחד עם זאת, שמרו על העקרונות שלכם. בעדינות בבקשה. כך תשיגו יותר! צפויה בשורה טובה שאיכשהו מתחברת עם אדם שאתם אוהבים.
הורוסקופ שנתי מזל טלה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל שור

הבעיות שאתם חווים בעבודה מעסיקות אתכם חלקית, גם במהלך סוף השבוע. מזל שיש גם עוד כמה נושאים כגון רומנטיקה ואינטימיות שגורמים לכם להסיח את הדעת, פה ושם… קשר חדש ומאתגר עולה על הפרק. תנו לצד השני הזדמנות לחזר ולנסות לפזר את הערפל שאתם מפזרים סביב עצמכם. אל לכם לשגות באשליות שאינן הולמות את יכולותיכם ואת כישוריכם, אלא לפתח את אשר קיים בכם ממילא.
בתקשור רוחני שהתקיים עבורכם באמצעות סמלים מעולם ה"פנג-שואי", עלה בגורלכם המסר הבא – אדם המחפש את אושרו באנשים אחרים ולא בכנותו הפנימית, הופך להיות תלוי במצבי רוחם המחלפים.
הורוסקופ שנתי מזל שור

הורוסקופ מזל תאומים

אתם מתעוררים בבוקר עם צליל מנדולינה בלב. המון אנרגיה שמופנית לכיוון של שינוי. יש מי שינסה להוריד אתכם מ"העץ". הדרך שקבעתם לעצמכם היא די הגיונית מבחינתכם, כדאי רק לבדוק מה תהיה התוצאה לגבי אנשים אחרים הנוגעים בדבר. בסך הכול זהו יום מרגש עם התחלות חדשות. הרקיע מבשר טובות לאלה מכם העוסקים בענייני מחשב ואלקטרוניקה.
בהפלת גורל רוחנית שהתקיימה לכבודכם באמצעות טוטם של בעלי חיים, הופיעה עבורכם דמות של ברדלס: המסר הוא – לפעמים צריך לחלוק עם אחרים את שהם לא עמלו למענו. יש דברים שאין צורך להתחשבן עליהם.
הורוסקופ שנתי מזל תאומים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל סרטן

השיפור שחל במצב הכלכלי גורם לכם לבזבזנות ראוותנית. אם אפשר- למה לא? מצד שני, הביטחון שלכם מבוסס על עובדות מסוימות שעלולות להשתנות, ומה תעשו כאשר יגיע זמן הפירעון? כדאי מאוד לקחת בחשבון שתהיינה התפתחויות שונות מהצפוי ואתם עלולים להיקלע לצרות בגלל השתוללות בלתי נשלטת. צפויה לכם הצלחה בנושא המכיל שני מרכיבים המנוגדים זה לזה.
בקריאה בקלפי טארוט שהתקיימה עבורכם, עלה בגורלכם קלף ששמו חמש מטבעות: הקלף מייצג מצבים של חסך כלשהו בכל תחום שיעלה על הדעת. הקלף מייעץ לפעול על מנת לבטל את החסך.
הורוסקופ שנתי מזל סרטן

הורוסקופ מזל אריה

קשרים חברתיים ידידותיים הם בדיוק מה שנחוץ לכם בהווה. הקשר הרומנטי אומנם מספק את מאווייכם אבל מה שחסר לכם נמצא בתחום האפור. באופן די קבוע, בתקופה האחרונה, אתם זקוקים לתוספת וחיזוק בתשומת לב והקשבה. טיפוח קשרים חברתיים קלילים עם בני אותו המין או בני המין השני יתרום לכם המון. שמרו על גבולות ברורים. צפויה לכם עצה חכמה מאדם נשוא פנים.
בקריאה בקלפי טארוט שהתקיימה עבורכם, עלה בגורלכם קלף ששמו שישה מטות: הקלף מייצג מצבים של הישגים וניצחונות. שמו האמיתי הוא "מסע ניצחון". בדרך כלל הוא בא לרמוז על הבסת יריבים.
הורוסקופ שנתי מזל אריה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל בתולה

יום נחמד למדי. מידע ורמזים עבים "כמו פיל" שאתם מקבלים מעמית למקצוע 'מסדרים' לכם את הראש. התלבטות קשה מסתיימת במסקנות ברורות, מה שמקל עליכם מבחינה רגשית. אדם במזל בתולה כמוכם יכול לעזור לכם לממש את זכויותיכם בתחום בו חסר לכם את הכוח לברר דברים עד הסוף. אל תתביישו לבקש. אל תחששו להפעיל מרפקים בדרך אל הפסגה. השתדלו לזכור כי גם הסובבים אתכם אינם מלאכים מנופפי כנפיים.
בפריסת ניבוי שהתקיימה לכבודכם באמצעות משקע של גרגרי קפה, עלתה בגורלכם צורה של שדה-חרוש: הצורה מייצגת מצב אשר לפיו אתם עומדים ליהנות מפרותיה של השקעה כלשהי שבוצעה בעבר.
הורוסקופ שנתי מזל בתולה

הורוסקופ מזל מאזניים

ברור לכם שאתם בתקופה של שינויים צפויים שמתקדמים מידי יום ביומו. יש לכם הזדמנויות לגדול ולהתפתח. עליכם לשמור על קשרים הדוקים יותר עם אנשים שמגלים בכם עניין מקצועי. אדם אשר בשמו מופיעה האות שין, משפיע עליכם רבות לטובה. מצב הרוח ותחושת הביטחון העצמי משתפרים ובצדק. יש להשקיע מחשבה רבה בשינויים שברצונכם לבצע. הפיתוי להתחדשות ולרענון עלול להוליד הרפתקנות שאינה תורמת דבר.
בפריסת ניבוי וחיזוי שהתקיימה לכבודכם באמצעות אבני-מזל נומרולוגיות, עלה בגורלכם המספר 15: מספר זה מדגיש את חשיבותם של ערכים כגון – זרימה, חינניות, אהבת האדם, יכולת להתבונן במטבע משני צדדיה.
הורוסקופ שנתי מזל מאזניים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל עקרב

השתמשו במילים חיוביות כדי לתאר את רגשותיכם. זה חיוני! הקשיבו לאחרים ואל תהיו עסוקים בהפצת הדעות הפרטיות שלכם לכל עבר. היום יש לכם הזדמנות להכיר אדם אשר עוסק בתחום קרוב לשלכם ולהחליף דעות מקצועיות. אם תהיו פתוחים לשמוע עצה אחת או שתיים, אתם עשויים לקבל מפתח חשוב לפתרון בעיה ישנה.
בפריסת ניבוי וחיזוי שהתקיימה לכבודכם באמצעות אבני-מזל נומרולוגיות, עלה בגורלכם המספר 72: מספר זה מדגיש את חשיבותם של ערכים כגון – מוחצנות, אסרטיביות, קשיחות, נחישות, נחרצות ועקשנות.
הורוסקופ שנתי מזל עקרב

הורוסקופ מזל קשת

יום רומנטי בו אתם עסוקים עד מעל לראש בנושאים הקשורים לאינטימיות וזוגיות. ההתחייבויות שלכם כלפי בני המשפחה מתנגשות עם הרצון שלכם לבילויים. אתם שואפים לקבל תשומת לב, רומנטיקה וריגושים. על מנת למצוא את שביל הזהב ולא להיכנס לעימותים, מעבר לרצוי, כדאי לנסות וליצור אווירה נינוחה לפני שנכנסים למאבקי כוח. צפויות התחלות חדשות ובשורות משמחות.
בהפלת גורלות לחיזוי עתיד וקבלת מסרים שהתקיימה לכבודכם באמצעות קריאה במטוטלת של אבני-מזל, עלה בגורלכם המסר הבא: אם קשר כלשהו מכביד עליכם, הרי שרק פעולה חדה ונחרצת תחלץ אתכם ממנו.
הורוסקופ שנתי מזל קשת
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל גדי

עליכם לנסות להימנע ממתח שמשפיע לרעה על התפקוד שלכם בכל הרבדים. האמונה הפנימית בצדקת הדרך גורמת לכם להתמרמר על אירועים שאינם עולים בקנה אחד עם הערכים והחוקים האוניברסאליים שלכם. הימנעו מהערות שלא במקומן, במיוחד אם לא נשאלתם. אירועים המתרחשים במישור הרומנטי עשויים להשתלט על שגרת יומכם.
בקריאת העתיד המתבססת על אבוקה של פירמידה משולשת [שיטה העושה שימוש בלהבות אש של נרות דולקים] עלה בגורלכם מסר האומר: הניחו את הכבוד לבעל השררה, והסתפקו בתשורות המתקבלות ממנו. יש במסר משום הבטחה למענק או מתנה
הורוסקופ שנתי מזל גדי

הורוסקופ מזל דלי

אתם מתעוררים עם כמיהה בלתי מוסברת וחשים געגוע עמוק למשהו בלתי מוגדר. יש לכם זמן לבדוק את העניין לעומק. אז אל תפספסו את ההזדמנות. תיתכן התחלה של סיפור רומנטי. אל תתלהבו יותר מידי ואל תסחפו. תנו לצד השני הזדמנות להוכיח את מידת הרצינות והנכונות להשקעה. מי שכבר נמצא במערכת יחסים מוזמן להירגע.
בפריסת הארקנה-הקטנה של קלפי טארוט שהתקיימה לכבודכם לצורך קבלת מסרים וחיזוי עתיד, עלה בגורלכם קלף שבעה גביעים: המסר הוא – מצב הנדמה כאשלייתי והזוי, עשוי להיות הפתרון לכל בעיותיכם.
הורוסקופ שנתי מזל דלי
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל דגים

אתם נהנים מאווירה של רוגע ונעימות. יש לכם את היכולת הרגשית הדרושה כדי לעבוד וגם ליהנות ממה שאתם עושים. הרחבת החוג החברתי קשורה לעבודה ותורמת רבות להרגשה הטובה שלכם. בערב תהיה לכם סיבה נהדרת לצאת מהבית. הדברים פשוט מסתדרים בקלילות, מה שרק מוכיח שלא חייבים להתאמץ ולעבוד קשה מאוד כדי להזיז עניינים.
בפריסת הארקנה-הקטנה של קלפי טארוט שהתקיימה לכבודכם לצורך קבלת מסרים וחיזוי עתיד, עלה בגורלכם קלף שש מטבעות: המסר הוא – נראה שמישהו נדיב כלפיכם באופן תמוהה, נסו להבין מה מסתתר מאחורי טוב ליבו.
הורוסקופ שנתי מזל דגים


אנחנו מקווים שנהנתם לקרוא הורוסקופ יומי שהוכן על ידי אסטרולוגים מומלצים. עמוד זה מעודכן עבור כל מי שאוהב לקרוא הורוסקופ יומי, אסטרולוגיה, התאמת מזלות, התאמה אסטרולוגית, הורוסקופ שבועי, הורוסקופ מזלות יומי, אסטרולוגיה הורוסקופ יומי, הורוסקופ תחזית יומית, הורוסקופ מזל עקרב, הורוסקופ מזל טלה, גלגל המזלות, הורוסקופ מזל תאומים, הורוסקופ מזל שור, הורוסקופ מזל בתולה, הורוסקופ מזל גדי, הורוסקופ מזל דלי, הורוסקופ מזל דגים, הורוסקופ מזל מאזניים ועוד.


Back to top button